![]() 08.11.2012 19:42:19 | |
---|---|
Voihan sitä tehdä vaikka lapsia jos on varaa. Ja minullahan on, kalliita kitaroita ja lapsia. Ennen kaikkea olen onnellinen näistä. Harvinaisen lapsellinen ja masentava ketju kertakaikkiaan. Jätkien täytyy olla aika levelillä et teillä on aikaa ja tahtoa tällaiseen. Jatkakaa. Cocksucker! | |
![]() 08.11.2012 19:46:05 | |
fox: Juu, kiitos kiitos! Sielläpä sitte ollaan! Oli suuri kunnia tavata noin ylivertainen älyn jättiläinen, (käsittääkseni jo ikääntynytkin) " henkilö", onneksi ainoastaan näin netin välityksellä. Muuten, MINÄ olen usein väärässä, joskus ihan mettässä, mutta pyrin sitte oppimaan juttuja, että seuraavalla kerralla tietäsin. Ja ainakin minulle saapi sanoa että olen väärässä. Kun saatan vaikka ollakin. Sen sijaan en kuitenkaan kauhiasti tykkää suoranaisesta vittuilusta. Foxille plussa, hienoja tekstejä taas. Aikamoinen infopankki sinä olet :) Jos kaikki lähtee keskusteluun niistä lähtökohdista että itse on aina oikeassa ja muut ovat avohoitopotilaita niin aika köyhää "keskustelua" on luvassa. Ja Pönttö, vaikka oletkin iäkäs niin silti olisi suotavaa käyttäytyä kypsästi. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - | |
![]() 08.11.2012 19:47:18 | |
pönttö: Olen huomannut,että kun tietynlaiset keskustelijat huomaavat omien mielipiteidensä alkavan vaikuttaa huonosti perustelluilta, he alkavat haukkua muita keskustelijoita sen sijaan että perustelisivat omansa paremmin. Sellaiset saavat sen älykääpiön maineen. Taisit katsoa peiliin? One kind of music only - the good kind | |
![]() 08.11.2012 19:50:47 | |
pönttö: Sellaiset asiat, jotka ovat pelkän mielipiteen/makuasian varassa eivät ole totuuksia lainkaan. Tuossapa kiteytit sen, miksi tästä(kin) aiheesta on täällä jauhettu sivutolkulla. Seuraava avautumiseni pitkän sivustaseuraamisen jälkeen EI kohdistu keneenkään yksittäiseen nimimerkkiin. Kun aletaan keskustelemaan siitä, mikä on parempaa kuin joku muu, niin asia kääntyy vääjäämättä mielipiteiden taisteluksi. Voidaan tuoda esille asioita, jotka ovat eittämättä tosia esim. tässä kitaramallissa talla on metallia, joka on kestävämpää kuin tuossa toisessa. Tämänkin voi muuttaa helposti mielipideasiaksi sanomalla, että minun mielestäni sillä ei ole mitään väliä... ja taas jatkuu jauhaminen. On myös varmasti totta, että jossain kalliissa kitarassa on korjattavaa. Sitä ei voi yleistää, silti niin tehdään, ja taas jauhetaan. Jossain vaiheessa sitten alkaa loanheitto ja kellään ei ole kivaa. Käytetään autovertaukset ja muut sopivat ja lopulta voidaan todeta, ettei maailmassa ole mikään muuttunut. Yritettäisiin kekustella asiallisesti, niin näistä väännöistä voisi saada enemmän asiaa ja oppia irti, eikös juu. Jos toisen ihmisen mielipiteitä haluaa muokata pitää olla valmis myös muokkaamaan omiaan. Alkuperäiseen kysymykseen totean omasta puolestani: riippuu kitaroista. t: Jarmo On. | |
![]() 08.11.2012 19:51:10 | |
Ukkovaari: Näköjään ei ole tässä asiassa yhtä totuutta... Jatkakaa jos haluatte, mä meen vaikka soittaa skitalla. Se, miten brändi toimii markkinoinnissa hintaa nostavana tekijänä ei ole mitään tekemistä kitaran toimivuuden kanssa. Eikä kitarasi tule siitä huonommaksi, jos nyt ei paremmaksikaan, vaikka kuinka brändätään. Totta sen brändin ja niiden ympärillä pyörivän eriskummallisen logiikan olemassaolo silti on. Jos se nyt ketään lohduttaa, niin suurimmassa osassa nykymaailman tuotteista on ilmaa. Ilmasta maksetaan silloin, kun maksetaan myyjäpuolen markkinoinnin maalailemasta katteettomasta mielikuvasta. ja lähes kaikki markkinointi on nykyisin mielikuvamainontaa. Vaan soita ihmeessä kitaralla. Siihen ne on tehty, vaikka tämä myllytys soittamisen ympärillä joskus meinaa painaa unohduksiin sellaisen pikkuseikan ;) | |
![]() 08.11.2012 19:52:39 | |
rintapek: Taisit katsoa peiliin? Sinä se neropatti rakastuit minuun siellä humppa-osastolla niin, että oikein perässä taapersit? Voit mennä takaisin. Minulla on jo akka. | |
![]() 08.11.2012 19:53:21 | |
pönttö: Jos aloitat itse solvauksilla Ikäväkseni totean kyl tässä, etten tuosta omasta vastauksestani löytänyt kyllä "henkilökohtaista solvausta" laisin, toisin ku siitä vastauksesta. älä munaa itseäsi enempää kirjoittamalla kuin Hessu hopo ja valittamalla, että sinulle ei enää ollakaan kohteliaita. Juurikin näin! Noudatapa nyt sitä omaa ohjettasi vielä, niin.. Olen huomannut,että kun tietynlaiset keskustelijat huomaavat omien mielipiteidensä alkavan vaikuttaa huonosti perustelluilta, he alkavat haukkua muita keskustelijoita sen sijaan että perustelisivat omansa paremmin. Sellaiset saavat sen älykääpiön maineen. Ehdottomasti! Sinä fox aloitit tämän, itket ikävästä vastauksesta ja nyt olet siellä älykääpiöiden kerhossa maailman tappiin asti. Mutta lohdutukseksesi voin kertoa, että se on vain minun mielipiteeni ja epäilemättä sinuakin joku rakastaa. Epäilemättä! Olis kuitenkin kiva tietää, mistä "ikävästä vastauksesta"? Ja, täytyy sanoa, hirveesti tuo asia minua hetkauttaa, mitä lokerointia tahdot mun kohdalla käyttää. Ja kukapa aloitti mitäkin, aivassama. =)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1 | |
![]() 08.11.2012 19:59:12 | |
Gabe: ...Ja Pönttö, vaikka oletkin iäkäs niin silti olisi suotavaa käyttäytyä kypsästi. Jos muutamat keskustelijat tällä foorumilla eivät menettäisi tuota kypsää käytöstään ennen minua, minun ei tarvitsisi vastata heille. Haluaisitko nyt perustella minulle, miksi juuri minun pitäisi sietää selvät solvaukset mukisematta, kun taas muutamat saavat loukkaantua niiden viskelemiselle asti tavan kirjoituksista? Minun kanssani pätee aina sama sääntö. Jos aletaan nakkelemaan kohteliaisuuksia, niitä myös saadaan. On aivan erinomaisen helppoa jäädä ilman minun solvauksiani. Se, että alkaa kirjailemaan minusta erinäisiä arvioita, vaatii vaivannäköä näppäimistöllä. Näiden jättäminen pois kirjoituksistaan on helppoa. Kirjoittaminenhan kysyy vaivannäköä. | |
![]() 08.11.2012 19:59:31 (muokattu 08.11.2012 20:16:49) | |
pönttö: Minulla on jo akka. Älä nyt sentään sekoita vaimoparkaasi tähän... mikä ketju humppa-osastolla? Selvisikin jo, vissiin se tanssiravintola-ketju... täytyy paremmalla aikaa lukea, epäilemättä viihdyttävä sekin. Mutta kyllä tuo Rintapekin peili-heitto oli ihan etevä =D | |
![]() 08.11.2012 20:04:07 | |
Jumalauta, näin hauskaa ei ole ollutkaan kuin apukoulun pikkujouluissa kun kuusi kaatui ... | |
![]() 08.11.2012 20:06:18 | |
pönttö: Se, miten brändi toimii markkinoinnissa hintaa nostavana tekijänä ei ole mitään tekemistä kitaran toimivuuden kanssa. Eikä kitarasi tule siitä huonommaksi, jos nyt ei paremmaksikaan, vaikka kuinka brändätään. Totta sen brändin ja niiden ympärillä pyörivän eriskummallisen logiikan olemassaolo silti on. Jos se nyt ketään lohduttaa, niin suurimmassa osassa nykymaailman tuotteista on ilmaa. Ilmasta maksetaan silloin, kun maksetaan myyjäpuolen markkinoinnin maalailemasta katteettomasta mielikuvasta. ja lähes kaikki markkinointi on nykyisin mielikuvamainontaa. Vaan soita ihmeessä kitaralla. Siihen ne on tehty, vaikka tämä myllytys soittamisen ympärillä joskus meinaa painaa unohduksiin sellaisen pikkuseikan ;) Sä olet varmaan hirveen tyytyväine kun sait viimeisen sanan, be my guest no problems. Mä tosiaan soittelen juuri kitaralla ja pidän sen oman totuuden ja pidä sä omas.. story ends. Pieni pyyntö.. älä enää kommentoi mun juttuja,, asiat eli ne totuudet ei miksikään muutu sun eikä mun päässä joten turha jatkaa keskustelua välillämme.. toki voit kommentoida mutta mä en jaksa koska se on turhaa eikä siitä ole kummallekaan hyötyä. | |
![]() 08.11.2012 20:07:50 | |
fox: Mutta kun on fiksannut mielipiteensä yhdelle syvälle uralle, ja ennekaikkea edustaa narsistista näkökantaa "On vain yksi totuus, ja se on MINUN tottuutein!" kannattaa kaikki vähänkään poikkeavat, ja ehken jopa johonkin kokemukseen perustuvat mielipiteet dumata "Ne on niitä avohoitopotilaita ja muita törppöjä ne!" Minä en suinkaa ole narsisti eivätkä näkökantani ole sellaisia sen paremmin, en nimittele kaikkia avohotiopotilaiksi (jäsenten loner ja kimmmmo viestit olivat johdantona avohoito-analyysille, joka asia selviäisi sinullekin jos selaat keskustelua hiukan taaemmas) ja otan vastaan erinomaisen hyvin perusteltua tietoa. Näillä mennään fox. Otat minut puheeksi sellaisella mallilla että minä en siitä tykkää ja siihen loppuu sinun hyvä päiväsi. Keskustele asiasta millä tavalla ja mielipiteellä tahansa ja olemme yhtä suurta onnellista perhettä. Ja minun ohjeeni on että älä lyö ensin. Siinä ei puhuta mitään takaisin tinttaamisen kriminalisoinnista. | |
![]() 08.11.2012 20:20:59 | |
Mitä vittua täällä taas tapahtuu. | |
![]() 08.11.2012 20:22:12 | |
pönttö: Jos muutamat keskustelijat tällä foorumilla eivät menettäisi tuota kypsää käytöstään ennen minua, minun ei tarvitsisi vastata heille. Haluaisitko nyt perustella minulle, miksi juuri minun pitäisi sietää selvät solvaukset mukisematta, kun taas muutamat saavat loukkaantua niiden viskelemiselle asti tavan kirjoituksista? Tästäpä päästään siihen kypsään käytökseen. Fiksu osaa jättää solvaukset ja muut asiattomuudet omaan arvoonsa. Sinulla on hyviä mielipiteitä ja selvästi kokemusta ja tietoakin takana, ne vain turhaan hukkuvat tähän verbaaliseen huitomiseen. Tämä on nyt vain kuitenkin mnetin kitarakama palsta, täällä tuskin tulee mitään niin vakavaa juttua että se antaa aiheen mielensä pahoittamiseen tai riitelyyn. Aikuisten ihmisten pitäisi pystyä keskustelemaan ilman turhaa nimittelyä, netissäkin. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - | |
![]() 08.11.2012 20:23:39 | |
pönttö: Minä en suinkaa ole narsisti eivätkä näkökantani ole sellaisia sen paremmin, en nimittele kaikkia avohotiopotilaiksi (jäsenten loner ja kimmmmo viestit olivat johdantona avohoito-analyysille, joka asia selviäisi sinullekin jos selaat keskustelua hiukan taaemmas) ja otan vastaan erinomaisen hyvin perusteltua tietoa. Lukikos siellä "tää PÖNTTÖ sanoi sitä-ja-tätä joten" Häh? In your dreams beibi. Jos sitten tulee mielleyhtymiä johonkin, niin sillehän mä en voi mitään. Se rakki älähtää ja niin edelleen.. Näillä mennään fox. Otat minut puheeksi sellaisella mallilla että minä en siitä tykkää ja siihen loppuu sinun hyvä päiväsi. Ja sinäkös sen lopetat? :( Voi kauhia sentään, taidanpa kauhistua vallan.. Eli tiivistettynä: jos/kun keskustelussa ilmenee asioita jotka nyt ei "miellytä" niin periaatteella "Hyökkäys on paras puolustus" luokitellaan kanssakeskustelijat ensittäin "avohoitopotilaiksi" tms. ja pahimpia sitte ruvetaan suoranaisesti uhkailemaan. Jes jes. Hienoa toimintaa, pönttö, pönttöseni. Millähän tavalla se minun päiväni päättyykään, aijai..
![]() 08.11.2012 20:24:39 | |
Jeszse: Mitä vittua täällä taas tapahtuu. Ei kummempia, toi pönttö lopettaa mun hyvän päiväni. Ihan tavan meininkiä.
![]() 08.11.2012 20:24:59 | |
Jeszse: Mitä vittua täällä taas tapahtuu. Kaikki vaan avohoitoon, ei oo määrärahoja.. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 | |
![]() 08.11.2012 20:33:33 | |
Kefiiri: ...Mutta kyllä tuo Rintapekin peili-heitto oli ihan etevä =D Ei se kyllä ollut. Ala-asteella nulikat osaavat homman paremmin. Toki siitäkin porukasta joku päätyy humppatrion koskettimien taakse, mutta kaikkihan me emme saa syntymämme päivänä samanlaisia eväitä elämän taipaleelle. Olisi - jos tämä nyt on vain sitä kilpavittuilua koko netissä olo - mukavaa että älykkäät ja sitä kautta tyylikkään teräväkieliset ihmiset ottaisivat nokkiinsa loruistani tarpeeksi vaivautuakseen nillittämään. Mutta ei ole sellaista onnea. Ne ovat ne yksinkertaiset, tai suoranaiset mielenterveystapaukset. Älykkäät ihmiset uskaltavat pohtia asioita uusiltakin kannoilta ja kyseenalaistaa vanhat uskonkappaleensa. Poistin sen tanhu-osaston tuolta valikoista ja arvelin että jäävät sinne pullistumaan omahyväisyydessään, mutta nyt tuo yksi seurasi minua , kuin huomiota vaille jäänyt koiranpentu. Jos nyt menisin niitä kurkistamaan, näkisin todennäköisesti melkoista uhoa ja varmaan pari sellaistakin matoa on nyt könynnyt kiviensä alta, jotka eivät tuossa ystävällisehenkisessä sanailussa pärjänneet. Paljon tällä foorumilla ollaankuitenkin keskitytty jäsen pönttöön ja on todella mielenkiintoista, kuinka jäsen pöntön henkilö puhuttaa huomattavasti mielipiteitä enemmän. Minusta se ei edelleenkään kerro niinkään jäsen pöntöstä, kuin tietystä osasta mnetin väkeä. Poikkean toki keskiverto kulkijasta melkoisesti. Ehkäpä olen sellainen nettikeskustelujen Ron Hextall. Itse olen ymmärtänyt että mainittu herra ei aloita mitään ja jatkaa sitten ohi tunnettujen herrasmiessääntöjen. | |
![]() 08.11.2012 20:36:11 | |
pönttö: Ei se kyllä ollut. Ala-asteella nulikat osaavat homman paremmin. Toki siitäkin porukasta joku päätyy humppatrion koskettimien taakse, mutta kaikkihan me emme saa syntymämme päivänä samanlaisia eväitä elämän taipaleelle. Olisi - jos tämä nyt on vain sitä kilpavittuilua koko netissä olo - mukavaa että älykkäät ja sitä kautta tyylikkään teräväkieliset ihmiset ottaisivat nokkiinsa loruistani tarpeeksi vaivautuakseen nillittämään. Mutta ei ole sellaista onnea. Ne ovat ne yksinkertaiset, tai suoranaiset mielenterveystapaukset. Älykkäät ihmiset uskaltavat pohtia asioita uusiltakin kannoilta ja kyseenalaistaa vanhat uskonkappaleensa. Poistin sen tanhu-osaston tuolta valikoista ja arvelin että jäävät sinne pullistumaan omahyväisyydessään, mutta nyt tuo yksi seurasi minua , kuin huomiota vaille jäänyt koiranpentu. Jos nyt menisin niitä kurkistamaan, näkisin todennäköisesti melkoista uhoa ja varmaan pari sellaistakin matoa on nyt könynnyt kiviensä alta, jotka eivät tuossa ystävällisehenkisessä sanailussa pärjänneet. Paljon tällä foorumilla ollaankuitenkin keskitytty jäsen pönttöön ja on todella mielenkiintoista, kuinka jäsen pöntön henkilö puhuttaa huomattavasti mielipiteitä enemmän. Minusta se ei edelleenkään kerro niinkään jäsen pöntöstä, kuin tietystä osasta mnetin väkeä. Poikkean toki keskiverto kulkijasta melkoisesti. Ehkäpä olen sellainen nettikeskustelujen Ron Hextall. Itse olen ymmärtänyt että mainittu herra ei aloita mitään ja jatkaa sitten ohi tunnettujen herrasmiessääntöjen. Niin mihin rektaaliin itteäs vertaat? Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 | |
![]() 08.11.2012 20:36:21 | |
Oliskohan aiheellista laittaa lukkoa? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)