duc 22.01.2009 09:01:17 (muokattu 22.01.2009 09:02:03) | |
---|
Mulla tuli vahvistimen mukana kummankin tyyppiset piuhat ja vielä niiden lisäksi adapteri. En tiedä onko Blues Deluxessa irrotettavaa virtajohtoa, kaikissa Fenderin compoissa ei ainakaan ole... Adapteri on tarkoitettu väliaikaiseen käyttöön, eikä se ole kovin kestävää tekoa. Kannattaa ainakin hankkia jatkojohto johon adapterin kytkee (ja ei turhaan irrottele). Jos se settuu hajoamaan niin se on sitten helpompi irroitella. Mulla pistivät adapterin varmuuden vuoksi kaikupedaalinkin mukaan, vaikka siinä ei virtalähdettä tullut mukana. |
battery 22.01.2009 09:25:12 | |
---|
29.12. tilaamani Fender Blues Deluxe vahvistin on matkalla kohti Saloa viimein. Toimitus luvattu huomiseksi. Kysymys muille vahvistimia tlianneille; Onko virtapistoke UK-mallia??? Onko noita adaptereita (UK -> Euro) saatavilla marketeista/sähköliikkeistä, mistä? Itsellä on vain adaptereita euro-pistokkeista kaikkiin muihin mahdollisiin... VAihdoin omaan line6sen muuntajaan Anttilasta ostetun europään.. aikaa meni 2min ja rahaa taisi mennä 3euroa.. |
Volle 22.01.2009 14:11:42 | |
---|
Oujees. UPS:n setä toi romut mulle töihin. En kehtaa ihan tässä avata, mutta paketit näkyis olevan kunnossa. |
duc 22.01.2009 14:12:43 | |
---|
Oujees. UPS:n setä toi romut mulle töihin. En kehtaa ihan tässä avata, mutta paketit näkyis olevan kunnossa. Häh, miten niin ei kehtaa? Mä olen ainakin aina kehdannut... |
konnamatti 22.01.2009 14:42:00 | |
---|
29.12. tilaamani Fender Blues Deluxe vahvistin on matkalla kohti Saloa viimein. Toimitus luvattu huomiseksi. Kysymys muille vahvistimia tlianneille; Onko virtapistoke UK-mallia??? Onko noita adaptereita (UK -> Euro) saatavilla marketeista/sähköliikkeistä, mistä? Itsellä on vain adaptereita euro-pistokkeista kaikkiin muihin mahdollisiin... Fenderin vahvari, "suomalainen" piuha ja vielä adapteri. Adapterista oli muuten toinen tikku poikki vaan eipä tuota tarvinnu. |
Numb 22.01.2009 14:42:48 | |
---|
Oujees. UPS:n setä toi romut mulle töihin. En kehtaa ihan tässä avata, mutta paketit näkyis olevan kunnossa. Auki vaan, ja koeponnistus :) A waist is a terrible thing to mind. |
Volle 22.01.2009 14:44:42 | |
---|
Häh, miten niin ei kehtaa? Mä olen ainakin aina kehdannut... Olen niin ahkera ja vastuuntuntoinen työntekijä katsos. |
Roadstar1 22.01.2009 15:23:27 | |
---|
Mä en oikeesti usko enää että tää on totta. Mä oon venannu 3kk ja kerran jouduin jo vaihtamaan kitaraa ku ei ne enää myyny niitä ja nyt tää SA120EX minkä haluisin tuleeki niin saa***an myöhään! |
JoeHans 22.01.2009 16:43:41 | |
---|
Tänään tuli lopulta romppeet kotiovelle. :) Kolme pitkää viikkoa kärvistelyä takana. En olis uskonu, kun dv:n order status näytti partly shipped ja upsin seurannan paino heitti, että olis tullu nuppikin sieltä. Ja soundaapa muuten PERKELEEN hyvältä tuo H&K Switchblade! ;) Trying is the first step towards failure. |
korppikotka 22.01.2009 17:26:14 | |
---|
Tänään tuli lopulta romppeet kotiovelle. :) Kolme pitkää viikkoa kärvistelyä takana. En olis uskonu, kun dv:n order status näytti partly shipped ja upsin seurannan paino heitti, että olis tullu nuppikin sieltä. Ja soundaapa muuten PERKELEEN hyvältä tuo H&K Switchblade! ;) Mikä oli nyt tämän partly shipped-arvoituksen loppuratkaisu? Itsellä myöskin lähti tuolla partly shipped-statuksella tulemaan, vaikkakin kaikki tavarat olivat tulossa. Minulla on myöskin kaksi seurantakoodia eli kaippa tulee kahdessa erillisessä paketissa? |
Volle 22.01.2009 17:41:33 | |
---|
Mikä oli nyt tämän partly shipped-arvoituksen loppuratkaisu? Itsellä myöskin lähti tuolla partly shipped-statuksella tulemaan, vaikkakin kaikki tavarat olivat tulossa. Minulla on myöskin kaksi seurantakoodia eli kaippa tulee kahdessa erillisessä paketissa? Joo, näin kävi mulle. Kaksi seurantakoodia oli ja kahdessa paketissa tuli kamat. |
MaxDamage 22.01.2009 17:42:39 | |
---|
Ei vaan onnistu tuo elektronilla osto vaikka mitä tekisi. Väännetään nyt vielä rautalangasta, eli siis issue numberiin ei tule mitään eikö niin?? Onko kortin start date päiväys pakko olla kohdallaan? Ei kai se koko homma nyt siihen sentään voi kaatua..? Säästöpankin korteilla pitäis olla automaattisesti tuo verified by visa päällä. Ja joo, tilillä on tarpeeksi rahaa.. |
rasavili 22.01.2009 17:45:15 | |
---|
eikös tuo "start date" kohta täytetä vain siinä tapauksessa, jos korttiin on se merkitty, näin siinä kohdassa ainakin sanotaan.. |
Maraaa 22.01.2009 18:27:08 | |
---|
Eisss. Osalähetys, jonka tiedoissa luki että siinä tulisi nuppi, tuli tänään ja sisälsi pelkän kaiutinpiuhan. Odotellen. |
korppikotka 22.01.2009 19:46:41 | |
---|
Eisss. Osalähetys, jonka tiedoissa luki että siinä tulisi nuppi, tuli tänään ja sisälsi pelkän kaiutinpiuhan. Odotellen. Suorastaan valaa uskoa omaan toimitukseen. No ei, itse keskustelin juuri tilauksesta asiakaspalvelun kanssa joka terhakasti hoiti asiaa kun kampetta oli varastossa ja hoiti kaiken lähtemään yhtä aikaa kunhan jätin plektrat tilaamatta kun olivat toisessa kauppakeskuksessa. Tuota vain ihmettelen että ensin eivät olisi millään suostuvaisia lähettämään tavaraa suomeen kahdessa erässä mutta kuitenkin minullekkin nyt kamat lähtivät kahdessa paketissa, vaikkakin yhtä aikaa. |
Vancet 22.01.2009 20:11:29 | |
---|
eikös tuo "start date" kohta täytetä vain siinä tapauksessa, jos korttiin on se merkitty, näin siinä kohdassa ainakin sanotaan.. Juurikin näin. |
truba 22.01.2009 20:27:09 | |
---|
Eipä onnistunut meikäläisen tilaus... soitin tänään lontooseen ja tilaus ei tullut niille perille. Onnex ei ollut lähtenyt rahaakaan tililtä. Tein äsken uuden tilauksen ja yhtä huonolta näyttää!!! my orderissa ei näy mitään ja mitään herjauksia ei tule tilausta tehdessä. Kummallista toimintaa... Säästyypähän rahat kun ei voi tilata. Diving sucks....... you in a different world |
truba 22.01.2009 20:30:30 | |
---|
Uusi yritys eri selaimella. Tuppaa kaatumaan tilaus tuonne verifiointiin esim. internet explorerilla. Pitäiskö mun nyt sitten asentaa koneelle joku toinen selain sen takii et voin tehä tonne tilauksen... on tää kummallista! Diving sucks....... you in a different world |
JoeHans 22.01.2009 20:31:22 | |
---|
Mikä oli nyt tämän partly shipped-arvoituksen loppuratkaisu? Itsellä myöskin lähti tuolla partly shipped-statuksella tulemaan, vaikkakin kaikki tavarat olivat tulossa. Minulla on myöskin kaksi seurantakoodia eli kaippa tulee kahdessa erillisessä paketissa? Juurikin näin. Eli kaikki romut tuli perille, mutta kolmessa paketissa. Trying is the first step towards failure. |
kLassik 22.01.2009 20:32:59 | |
---|
Pitäiskö mun nyt sitten asentaa koneelle joku toinen selain sen takii et voin tehä tonne tilauksen... on tää kummallista! Itse asensin Operan koneelle juurikin tuota tilausta varten. Tilauksen tehtyäsi pitäisi sähköpostiin tulla suoraan vahvistusviesti ja selaimen pitäisi päätyä sivulle, jossa lukee "Order complete" tjsp. |