Aihe: Hei, ostin taas kitarakamaa!
1 2 3 4 549 50 51 52 53122 123 124 125 126
Sik
24.03.2008 00:51:33
No samaa täytyy kyllä sanoa sinunkin pelistäsi :)

Edit: Sinulla kun tuo on vissiin jo pidempään ollut niin mitä olet pitänyt? Mikit olet näemmä vaihtanut? Itse tuossa kuulostelin että yllättävän hyväsaundiset nuo on vakiomikeiksi.

No ei kovin kauaa pidempään. Kolmisen viikkoa sitten kävin omani poistamassa MusaMaailmasta. Nuo Seymour Duncanin mikit olivat kepissä jo valmiina ja olivat varmasti yksi painava syy ko. mallin valintaan. Itsehän vertailin pitkään LTD EC-400VF:ää ja Tokai LS-75:ttä, ja kun sopiva tarjouss duncaneilla osui kohdalle, niin tartuin tilaisuuteen. Soundivertailussa Tokai pesi LTD:n mennen tullen omilla korvillani. Ja kaikin puolin muutoinkin, Tokai vaan tekee "piraattinsa" niin kertakaikkisen hyvin, että tunsin olevani sen kanssa "kotona". Lisää tarinaa on avaamassani ketjussa: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=160101&o=0
"Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa."
Guitarwall
24.03.2008 12:41:36

New Yorkista tarttui mukaan pari efektiä ja sälää...dollarin kurssi kun on pirun hyvä euron omistajien kannalta niin aikas edullisia kauppoja tuli tehtyä.

130$:lla lähti Bossin DD-3 Digital Delay. Eli siis 82€, siellä testailtuani tykästyin kyllä, tuo vähän väriä sooloihin.

Aika tuurilla lähti toinen efekti mukaan, eli Electro Harmonixin Nano Clone-chorus. 56$ taisi olla hintaa, eli 35€. Tarkoitus ei ollu edes chorusta ostaa, vaan kaverilla oli tarvis säröpurkille ja lähdin sitten mukaan kattelemaan...ja ajankuluksi testailin sitten tällaista kun sieltä nurkasta löytyi, ja tykästyin sen verran että ostin mukaan.
www.constantineband.net
FensonGibder
24.03.2008 14:13:51
New Yorkista tarttui mukaan pari efektiä ja sälää...dollarin kurssi kun on pirun hyvä euron omistajien kannalta niin aikas edullisia kauppoja tuli tehtyä.

130$:lla lähti Bossin DD-3 Digital Delay. Eli siis 82€, siellä testailtuani tykästyin kyllä, tuo vähän väriä sooloihin.

Aika tuurilla lähti toinen efekti mukaan, eli Electro Harmonixin Nano Clone-chorus. 56$ taisi olla hintaa, eli 35€. Tarkoitus ei ollu edes chorusta ostaa, vaan kaverilla oli tarvis säröpurkille ja lähdin sitten mukaan kattelemaan...ja ajankuluksi testailin sitten tällaista kun sieltä nurkasta löytyi, ja tykästyin sen verran että ostin mukaan.

Kävit NYCissä muttet ostanut kitaraa??? Arggh.
Omalla luvalla.
FensonGibder
24.03.2008 14:13:51

Omalla luvalla.
-Cale
24.03.2008 15:33:10
No ei kovin kauaa pidempään. Kolmisen viikkoa sitten kävin omani poistamassa MusaMaailmasta. Nuo Seymour Duncanin mikit olivat kepissä jo valmiina ja olivat varmasti yksi painava syy ko. mallin valintaan. Itsehän vertailin pitkään LTD EC-400VF:ää ja Tokai LS-75:ttä, ja kun sopiva tarjouss duncaneilla osui kohdalle, niin tartuin tilaisuuteen. Soundivertailussa Tokai pesi LTD:n mennen tullen omilla korvillani. Ja kaikin puolin muutoinkin, Tokai vaan tekee "piraattinsa" niin kertakaikkisen hyvin, että tunsin olevani sen kanssa "kotona". Lisää tarinaa on avaamassani ketjussa: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=160101&o=0

Hmm... Oliko liikkeessä myös noilla PAFeilla varustettuja kepukoita? Nettisivu mainostaa ainoastaan noita.

Testasin pikaisesti kaupanteon yhteydessä erästä myyjän (yksityinen) Gibsonin Studiota, joka ei mielestäni eronnut Tokaista muutakuin painossa ja hinnassa. Ja korostan, että tuo oli mielestäni erittäin hyvä Studio, verrattuna niihin hirvityksiin joita aiemmin olen kohdannut. Että sikäli olet varmasti oikeassa tuosta Tokain kopioiden loistavuudesta. Ja on kokemusta myös muista kopioista, mm. Epiphone, ja täytyy todeta että en tuon parempaa lespaa ole vielä koskaan päässyt hypistelemään kuin tuo Tokai. Tosin, ne parin kolmen/neljän tonnin Gibsonit on kylläkin vielä testaamatta ja saavat ollakin toistaiseksi :)

Taisi käydä niin että meikäpoikakin liittyy tuohon "Tokain ylistäjien kerhoon" :) Noo, ei sovi nuolaista ennenkuin tipahtaa, muutaman päivän kokemuksella ei voi vielä sanoa koko totuutta mutta erittäin hyvältä ainakin toistaiseksi vaikuttaa.
Swan
24.03.2008 17:10:08
Talmanin ostin heh juum.
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave.
Disney-huone avattu!
>-)))> #26
S.M.A.K.
Guitarwall
24.03.2008 17:55:14

Mjoo. Arvaa vaan olisiko poltellut hommata uus kitara sieltä. Raha. Tai sen puute lähinnä.
www.constantineband.net
Kivijalka
24.03.2008 20:48:50
Talmanin ostin heh juum.

Uuh, zebraisat mikit = sex.
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy.
Swan
24.03.2008 20:50:45
Uuh, zebraisat mikit = sex.

Yllättäen ne onkin orkkismikit, joista on kuoret poistettu. Ihan komeet kieltämättä, vaikka ei huipulta saundaakaan.
Disney-huone avattu!
>-)))> #26
S.M.A.K.
Dunga
24.03.2008 21:14:05
Mun silmään ei tuo Talman iske sitten yhtään. Mutta eipä ole tarkoituskaan, koska ei ole mun kitarani :)

Jotenkin tulee mieleen Fenderin Jaguarin läski velipuoli :)
JuSu
24.03.2008 23:04:53
Mun silmään ei tuo Talman iske sitten yhtään. Mutta eipä ole tarkoituskaan, koska ei ole mun kitarani :)

Jotenkin tulee mieleen Fenderin Jaguarin läski velipuoli :)

Hehe. Munsta Talman on kovasti hieno, onnistuneesti retro ja silti sopivasti omaperäinen, olematta selkeästi strato- tai telejohdannainen.

Makuasioita, huolisin kyllä tuollaisen. Paljos maksoi?

JuSu
"Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits." -noir-
duc
24.03.2008 23:18:34
Hehe. Munsta Talman on kovasti hieno, onnistuneesti retro ja silti sopivasti omaperäinen, olematta selkeästi strato- tai telejohdannainen.

Mun mielestä taas tuossa yhdistetään jännästi straton ja telen muotoilua...
Swan
25.03.2008 17:25:01
Mun mielestä taas tuossa yhdistetään jännästi straton ja telen muotoilua...

Mä näkisin ehkä Stratoa enemmän Jazzmasteria/Jaguaria tuossa. Telen vaikutus on ilmiselvä jo pelkästään pleksin perusteella. Pikkuisen Jaguar-vinkkeliä siihen, niin saadaan Talman.
Disney-huone avattu!
>-)))> #26
S.M.A.K.
spidertrap
25.03.2008 19:27:30 (muokattu 25.03.2008 19:28:22)
Tuli sitten LP kuumeessa pistettyä oheinen keppi varaukseen,saa nähä riittääkö mulle omaa kun kuulemma myyvät pois jos joku haluaa ostaa ennen mua.Jonkinlaisesta ennakkomaksustakin laitoin kyselyä.

http://www.thomann.de/fi/gibson_les_paul_special_faded_p90_wc.htm
Yrms
25.03.2008 19:28:04
BC Rich Mockingbird, Digitech Metal Master, Planet Wavesin 25 kpl packi 1.09 plektroja, muuntajaa, uusi nahkahihna, Elixir kielet, ständi, Schallerin hihnalukot, Rockcasen laukku sekä Stratolle lisätremolojouset on nyt viimeksi ostettu :)
www.mikseri.net/blindways
Krice
25.03.2008 20:46:38

BC Rich Mockingbird

OFR-malli? Minkälainen kaula siinä on?
Dunga
25.03.2008 20:55:52
Tuli sitten LP kuumeessa pistettyä oheinen keppi varaukseen,saa nähä riittääkö mulle omaa kun kuulemma myyvät pois jos joku haluaa ostaa ennen mua.Jonkinlaisesta ennakkomaksustakin laitoin kyselyä.

http://www.thomann.de/fi/gibson_les_paul_special_faded_p90_wc.htm

Hoho! Mikäs varaus se on, jos myydään kitara pois jos joku toinen haluaa ostaa sen :D
spidertrap
25.03.2008 21:23:41
Hoho! Mikäs varaus se on, jos myydään kitara pois jos joku toinen haluaa ostaa sen :D

Semmonen epätoivonen :).

No,kyselin tota varausmahollisuutta ja ilmottivat että pitävät varattuna mutta 100% varmuudella tota ei voi pitää mulle koska myyvät jos joku asiakas sen tulee ostamaan.Eli vaikka pistin tilaukseen että toimitus ei ole heti vaan myöhemmin niin eivät kai välttämättä jää odottelemaan mua.No,elämä on...
Yrms
25.03.2008 23:27:43 (muokattu 25.03.2008 23:29:59)
OFR-malli? Minkälainen kaula siinä on?

Ei OFR, Ei LFR vaan ihan kiinteä talla. Muita en nyt vähään aikaan aio kokeillakaan, sopii meikäläiselle parhaiten. Kitara on siis NJ Series Mockingbirdeja

Kaula läpi rungon, otelauta Eebeniä. 24 nauhaa, en minä tiedä, sopii käteen kuin nakutettu, se riittää :)
www.mikseri.net/blindways
Mäci
26.03.2008 00:12:53
Tulipa siinä pääsiäisen pitkinä pyhinä laitettua koko soittokalusto uusiksi.Tulossa on
Yamaha AE-500,Epiphone Valve Junior Combo,Vox Pathfinder 15 ja Tech21 Comptortion.
Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)