Jäärä 23.09.2005 10:47:58 | |
---|
Mulla ei ole hajua, onko nuo yleisiä havaintoja ko. elementeillä varustetuista kaapeista, mutta näin mä sen kuulin. Lopputuloksena on, että Griinbäkkejä on nyt saatava. Itse vaihdoin keväällä greenbackit marsun 1922-kaappiin. Alapäätä tuli roimasti lisää ja se saakutin piikki, mikä oli vakioelementtien yläkeskiäänissä (mitä en saanut millään pois vahvarin omalla equlla ilman, että muu soundi kärsi) hävisi juuri sopivasti. Se bassopuolikin pysyy hyvin kurissa. Soundi on miellyttävä (tosin tää ei oo varmaan kaikiien tavoite). Muutama kaveri on joutunut pettymään noihin V30-elementteihin. Itse ihmettelen niiden suosiota, ne on mun mielestä hieman kolhon kuuloisia (mutta paremman kuuloisia kun ne monista marsuista löytyvät G12t-75:t). Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
JuSu 23.09.2005 14:03:15 | |
---|
Itse vaihdoin keväällä greenbackit marsun 1922-kaappiin. Näin siinä käy. Käväisin äsken hakemassa Uraltonesta 2 kpl griinbäkkejä, illemmalla huitaisen ne kiinni marsun 1936 -kaappiin. Taitaapi 4x12" perusmarsu nyt väistyä, kiinnostuneet tarkkailkaa toria. JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |
-K- 23.09.2005 14:39:55 | |
---|
Näin siinä käy. Käväisin äsken hakemassa Uraltonesta 2 kpl griinbäkkejä, illemmalla huitaisen ne kiinni marsun 1936 -kaappiin. Taitaapi 4x12" perusmarsu nyt väistyä, kiinnostuneet tarkkailkaa toria. JuSu Suora vaihto framuksen 2x12" vintage 30:llä ? ;) Ei suotta elämys. |
JuSu 23.09.2005 15:04:22 | |
---|
Suora vaihto framuksen 2x12" vintage 30:llä ? ;) Heh. lataa ne V30:set Marshallin 1936 -koteloon, niin sitten... =) Ei vaan. Ei ollut nuo V30:set mun juttu ollenskaan. JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |
Exhausted 30.09.2005 00:29:38 | |
---|
Ostin eilen Engl 212V:n. Pienen soittelun jälkeen vaikuttaa kyllä tosi hyvältä ostokselta. Ainoana miinuksena se, että painaa kuin synti, mutta toisaalta kyllä varmaan kestääkin sitten. www.cs.uta.fi/~al76016/kuvat/guitargear.JPG |
Swan 30.09.2005 00:35:09 | |
---|
Ostin eilen Engl 212V:n. Pienen soittelun jälkeen vaikuttaa kyllä tosi hyvältä ostokselta. Ainoana miinuksena se, että painaa kuin synti, mutta toisaalta kyllä varmaan kestääkin sitten. www.cs.uta.fi/~al76016/kuvat/guitargear.JPG Ka, ostit samanlaisen ku meikäläinen taannoin Torilta. Painoa todellakin löytyy luvattoman paljon, mutta viepähän pystymallisena vähemmän tilaa, ja kuuluu pidemmälle. Roudausystävällisyys, my ass. :) |
Exhausted 01.10.2005 17:22:15 | |
---|
http://www.cs.uta.fi/~al76016/line6/podxt-mesa-engl212v.mp3 pieni ääninäytekin vielä uudesta setupista. Nauhoitettu SM58-tyylisellä mikillä. Kunnon ständin puutteen vuoksi mikkiä ei saanut ihan suoraan, siitä johtuu pieni onttous ja tummuus saundissa. Mutta ainakin omaan korvaa kuulostaa podin directisaundia paremmalta. |