Hohhoijaa 20.06.2005 18:21:47 | |
---|
Pöydällä on jotain 20-30 plektraa joista puolet ovat niitä "Cool plegs" plekuja (paskoja) Multakin löytyy noita aina nurkista niin maan perkeleesti. Hienon näköisiä, mutta siihen se jääkin. Niissä ei näy edes sitä paksuutta :P "Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono." - Järvihirviö |
toxic 20.06.2005 18:25:13 (muokattu 20.06.2005 18:25:43) | |
---|
Multakin löytyy noita aina nurkista niin maan perkeleesti. Hienon näköisiä, mutta siihen se jääkin. Niissä ei näy edes sitä paksuutta :P Nii-in, ne on vissiin joittenkin kommunistien kyhäämiä. Mitäs mieltä muut olette niistä Cool plegseistä? Omasta mielestäni niitten ääni on hirveä, pinta on hirveä, tuntuu kuivalta kortsulta... Ja taas kerran anteeksi, tällä kertaa olen nukkunut liikaa. |
booster 20.06.2005 18:33:01 | |
---|
Onkohan ne Fenderin 'heavy't millin paksuisia? Sellaisia olen kuitenkin käyttänyt melkeinpä aina. Nykyään teen vielä rei'ittemllä keskellä reiän, niin pysyy kädessä paremmin. |
toxic 20.06.2005 18:48:46 (muokattu 20.06.2005 18:49:49) | |
---|
Onkohan ne Fenderin 'heavy't millin paksuisia? Sellaisia olen kuitenkin käyttänyt melkeinpä aina. Nykyään teen vielä rei'ittemllä keskellä reiän, niin pysyy kädessä paremmin. 1.14mm näyttäisi olevan. Itse olen tehnyt muutamaan plekuun reikiä kuumentamalla neulaa sytkärillä. Sen jälkeen se uppoaa siihen kuin veitsi haarukkaan ja tekee samalla sellaisen "terävän" kohdan. E: Neulan jättäminen paikoilleen parantaa pitoa ihmeen hyvin. |
Ze Kink 20.06.2005 20:03:29 | |
---|
Onkohan ne Fenderin 'heavy't millin paksuisia? Sellaisia olen kuitenkin käyttänyt melkeinpä aina. Nykyään teen vielä rei'ittemllä keskellä reiän, niin pysyy kädessä paremmin. Millin paksuisiapa hyvinkin. 1.14mm on sitten extraheavy. Itse olen taas siirtynyt pääasiassa noihin vihreisiin 0.88 tortexeihin taas, niistä ei näytä pääsevän eroon mitenkään. Rölö |
M-Juhana 20.06.2005 21:54:28 | |
---|
Gatorit ovat taitaville soittajille. Taitaville soittajille o aivan sama mil plekulla vetää. You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
tenkainen 21.06.2005 00:28:39 (muokattu 21.06.2005 00:29:17) | |
---|
Käyttääkö kukaan muuten Stubby 3mm plektraa? Niitäkin olen tuossa muutamia haalinut ja ovat vallan hyviä! Basson varressa mainioita, kitaralla käytän mieluummin sitä pienempää Stubbyä, jos Stubbypäälle satun... Ja käytän niitä sinisen-läpinäkyviä. Ne harmaat ei ole kivoja. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
Tuomas. 21.06.2005 11:08:08 | |
---|
Onko mussa jotain vikana kun en ole ikinä tajunnut Jazz III:n ihanuutta? voi olla? ;) Itse käytän lähinnä Jazz kakkosia, ja mielestäni kolmosissa on liian terävä kärki, ja se käytössäni ikäänkuin "jää kiinni" kieliin mulla taas noi kakkoset on liian tylppiä ja ei saa sillai kunnon otetta siihen hommaan.nojoo ei se nyt oo nii justiinsa. Huomastkaa villasukat omakuvan reunustalla. Pastilli? |
Anal Revenger 05.09.2007 22:24:08 (muokattu 05.09.2007 23:30:05) | |
---|
Uuu aika vanha ketju mutta mitä sitten. Onko kukaan http://saitenkatalog.de/shop1/produ … id=140a88b14a6a6c84f56c14a24955fb90 nuita ehtinyt vielä kokeilemaan? Edit: Useammalla foorumilla löytyi sama jannu hehkuttamassa "No more will a pick get in the way of your playing! Dunlop has sent me a few of the new Ultex Jazz IIIs to review which should be hitting stores in the next few weeks. Durability wise, this baby seems invincible. I tend to pick very deep and hard and with the black Jazz IIIs, within a day or two the sides would already be gashed in and worn not helping for smooth picking. I have been beating on this Ultex Jazz III for two days now and it still looks brand new with no signs of any wear or tear. It's light weight feel makes it seem like there is no pick at all. You might think this as a bad thing at first until you hit the strings with it for the first time. Either lightly picking with feeling or digging in aggressively, you can feel every response right through your fingers. It feels like there is hot Teflon on the sides the way it buts through the strings like butter. It doesn't feel like you have a rock hard pick in your fingers and responds quickly and tightly. With the combination of the Ultex material and fast attack, it picks up every bit of phrasing your fingers can produce with a sharp attack and feel. It doesn't have a dull feel or a dull sound. Harmonics also seem to jump off this pick with no effort. If you are looking for the ultimate pick for feel, speed, and sound look no further. Dunlop does it again making our favorite pick ever better!" Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
Krice 06.09.2007 14:19:37 | |
---|
Minulla on tavallisen muotoinen ultex ja sehän on sellainen epeli että loppui sahaaminen eri plektrojen välillä siihen paikkaan. Ilmavan kevyt ja vaikuttaisi olevan kestävää materiaalia. Soittotuntuma on parempi kuin missään muussa plektrassa mitä olen kokeillut. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
PLing 06.09.2007 14:53:48 | |
---|
Doh, nakki. |
Detox 06.09.2007 16:27:00 (muokattu 06.09.2007 16:30:59) | |
---|
Mesa 4 Life! |
Iron Horse 06.09.2007 16:45:56 | |
---|
Ultex Jazz III kiinnostaisi kyllä täälläkin, Jazzin muoto on paras, mutta Ultexin materiaali tuntui loistavalta. Tällä hetkellä käytän Tortex Jazzia, joka varmaan olisi Ultexin ja normi Jazzin välissä ominaisuuksien puolesta. -Kaulamikki, kompura, liikaa säröä ja kaikua -- KYLLÄ LÄHTEE !! |
Anal Revenger 06.09.2007 18:25:15 (muokattu 06.09.2007 18:32:25) | |
---|
Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
Chieftain 06.09.2007 18:36:00 | |
---|
Jep, eli linkki toimii toisella kerralla täälläkin. Jazz III:sia suosin, mutta vaikuttavat nuo Ultexit varsin mielenkiintoisilta. Mites, oisko jollain vinkkiä miten saisin lähikaupan hälyttimen pois päältä. Tarvis saada vähän olutta haettua sulkemisajan jälkeen. -Void |
Valdemart 06.09.2007 21:50:33 | |
---|
Vaihtelee aina vähän sen mukaan mitä on saatavilla. Yleensä tollanen gripillä oleva Tortex 1mm. Se vaaleansininen. Saa thomannilta 72 plektran setin 20€. Tosin nyt oon tykännyt soitella tollasella perus tortexilla, joka tais olla .73 tai jotain paksu. Mukavaa vetää sellasta funkahtavaa komppia. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
Detox 07.09.2007 20:11:22 | |
---|
Mesa 4 Life! |
Krice 07.09.2007 21:24:16 | |
---|
Runttasin kokeeksi tänään oikein kunnolla menemään .73 ultexilla. Ei mitään jälkeä, ei naarmuakaan. Hassua ainetta. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
JR 07.09.2007 21:30:22 | |
---|
ultexJAZZ XL versiota kaivataan kyllä, eiks semmosta oo tulossa hä? "Milk can hurt you" |
InYourFace90 07.09.2007 21:41:39 | |
---|
kaskas, kyllähän tuo toimii. Edelleen ruma väri, mutta eiköhän tuosta pääse yli jos ominaisuudet muuten ovat hyvät Kertokaapas mistä saa tollasia 72 kpl bokseja Helsingistä ja onko minkä hintainen? Up The Irons! |