Sintti 13.12.2004 11:48:36 (muokattu 13.12.2004 11:51:53) | |
---|
Mutta... Vielä rumempi on valkoinen strato mustalla pleksillä. Hyiii. Jep. Valkoisessa stratossa kuuluukin olla valkoinen pleksi. :) Ja ainoat kitarat, jotka minun makuuni eivät passaa mitenkään ovat b.c. richin tyyliset hevikepit. Aamen. EDIT: Mutta kun tässä nyt taidettiin etsiä sitä MITÄÄNSANOMATONTA kitaraa, niin se minun mielestäni on... hmmm... mun Yamaha SE700E, se vaan on niin tylsä. :D Don't be stoopid now! |
Dagonx 13.12.2004 12:09:26 | |
---|
Helvetti! Ei ole mitään "telecasterin kaulaa". Niitä on eri kokoisia mallista riippuen. Sikäli kun lasketaan telecastereiksi myös muiden valmistajien kuin Fenderin tekemät - tässä säikeessä on kyse lähinnä muotoilusta, joten näin saatamme tehdä - niin löytyy varmasti ihan sellainen kaula kuin tarvitaan. Ok, tulipan tuokin selväksi. =) Jotta ei tarvitse enempää itkua tuhertaa: Mun mielestä MITÄÄNSANOMATTOMIN kitara on vaan Fenderin Telecaster. PISTE. |
kulmahiomakone 13.12.2004 12:44:31 | |
---|
Jotta ei tarvitse enempää itkua tuhertaa: Mun mielestä MITÄÄNSANOMATTOMIN kitara on vaan Fenderin Telecaster. PISTE. Oliko edes vaikeaa? Sun kannattaa jatkossakin ilmaista mielipitees ilman perusteluja, sikäli kun perustelut ovat mitä ovat. Ehkä silloin kukaan ei huomaa. |
Dagonx 13.12.2004 13:02:21 | |
---|
Oliko edes vaikeaa? Sun kannattaa jatkossakin ilmaista mielipitees ilman perusteluja, sikäli kun perustelut ovat mitä ovat. Ehkä silloin kukaan ei huomaa. Joo. Tehdäänkö kuule sittenkin vaan niin, että mä ilmaisen jatkossakin omat mielipiteeni perustelujen kanssa tai ilman, ihan sen mukaan mikä fiilis sattuu olemaan...ja sitten sä voit vaan yksinkertaisesti jättää mun viestit lukematta, ettei mene herne nekkuun. BTW sähän päätätkin tosiaan mitkä perustelut on valideja ja mitkä ei... |
kulmahiomakone 13.12.2004 13:25:30 | |
---|
Tässä kukaan mitään herneitä ole minnekään vetänyt. Sä et vain ymmärrä sarkasmia. Enkä mä täällä perusteluiden validiudesta päätä, kuten tarkkanäköisesti huomautitkin. Hyvää tarkoittava kehoitus oli se, että sun kannattaa jättää mielipiteistäs perustelut pois. Ettet paljastu. Tiätsä? Kyllä mä noita sun viestejä jatkossakin luen. Varsinkin provosoituna kirjoitat aika helmiä. |
Heguli 13.12.2004 14:23:29 | |
---|
Minulla on toisena kitarana musta strato 70 s valkoisella pleksillä. Ei hieno, mutta soitan sitä hyvin. Asiaan... Jazzisokoppaiset ja Jacksonibanez floikkakummajaiset, eipä voisi vähemmän innostaa. |
käsi 13.12.2004 14:24:43 | |
---|
stratocasterit vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa |
Hohhoijaa 13.12.2004 15:42:14 | |
---|
Jep. Valkoisessa stratossa kuuluukin olla valkoinen pleksi. :) Ja vaahterakaula, ehdottomasti! hard=heavy=unprogressive=good |
_oSKu_ 13.12.2004 15:48:56 | |
---|
|
Jormaz 13.12.2004 15:52:11 | |
---|
Telecaster. Eihän se edes näytä kitaralta. Andrey Bolshakov - Master of Shred |