Aihe: Wah-wah pedaalit
1 2 3 4 5 6 7 810 11 12 13 14
Migo
25.05.2005 14:46:09
Onko morleyn bad horsiesta mitään kunnon ääninäytteitä?
Eikös siellä niitten kotisivuilla ole jotain?? www.morleypedals.com ..
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
toxic
25.05.2005 17:31:41 (muokattu 25.05.2005 17:31:58)
Eikös siellä niitten kotisivuilla ole jotain?? www.morleypedals.com ..

"Kunnon ääninäytteitä", muistelisin, että nuo ovat aika huonoja.

E: Siis, ääh.. :/
etc
07.07.2005 12:26:53
Paljonko tulee postimaksua jos tilaa wahin vaikka Haar Guitarsista tai jostain muusta Teesen waheja myyvästä kaupasta?
goose
15.07.2005 14:29:32 (muokattu 15.07.2005 14:31:39)
Paljonko tulee postimaksua jos tilaa wahin vaikka Haar Guitarsista tai jostain muusta Teesen waheja myyvästä kaupasta?

Kannattaa kysyä tarjousta suoraan HG:lta tai sitten jutella Custom-Shopin Harri Kosken kanssa. Harrilla on hyvät suhteet HG:hen joten saat teesen harrin kautta luultavasti kelpo hintaan.

EDIT: info@custom-sounds.com
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
vantage
20.07.2005 17:34:43
Pystyneekö tuota dunlopin peruswahia modailemaan niin, että saisi tuota bassoisuutta enemmän?
Tai että se menisi vieläkin korkeammalle/matalemmalle...
Well... IHKK #5
zepeteus
23.07.2005 11:25:28
Pystyneekö tuota dunlopin peruswahia modailemaan niin, että saisi tuota bassoisuutta enemmän?
Tai että se menisi vieläkin korkeammalle/matalemmalle...

Tokihan pystyy. Elektroniikka ja soitinrakennus palstallakin noita on puitu muutamaan otteeseen. Minulla on yhä tekeillä artikkeli, jossa esittelen kaikki omalle Cry Babylleni tekemät modit asiaankuuluvine linkkeineen jne. Jos tarvetta on, voin kenties laittaa jutun sinne hetimmiten, ja täydentää sitä vaikka myöhemmin?

Noita Dunlopin peruswahejakin on useaa eri ikäluokkaa, hieman eri toteutuksin, joten aivan 1:1 ei kaikkea voi soveltamatta toteuttaa...mutta katsellaanpa lisää.
Dr. Muff
23.07.2005 11:37:32
Tokihan pystyy. Elektroniikka ja soitinrakennus palstallakin noita on puitu muutamaan otteeseen. Minulla on yhä tekeillä artikkeli, jossa esittelen kaikki omalle Cry Babylleni tekemät modit asiaankuuluvine linkkeineen jne. Jos tarvetta on, voin kenties laittaa jutun sinne hetimmiten, ja täydentää sitä vaikka myöhemmin?

Noita Dunlopin peruswahejakin on useaa eri ikäluokkaa, hieman eri toteutuksin, joten aivan 1:1 ei kaikkea voi soveltamatta toteuttaa...mutta katsellaanpa lisää.

Kolvi turpeeseen ja Teese tilaukseen ;)

Eikai. Kyllä noista halvemmistakin saa ihan kivoja kunhan vaan näkee vaivaa. Mulla ei Voxin piirilevy vaan kestänyt jatkuvaa kolvailua, siihen loppui se tarina.
Tuumasta toiseen.
zepeteus
23.07.2005 12:05:12
Kolvi turpeeseen ja Teese tilaukseen ;)

Ahep, no sinulla oli varaa moiseen liikkeeseen. Vieläkös Teese pelittää hyvin...tai ei sittenkään, alkaa vielä harmittamaan. ;)

Eikai. Kyllä noista halvemmistakin saa ihan kivoja kunhan vaan näkee vaivaa. Mulla ei Voxin piirilevy vaan kestänyt jatkuvaa kolvailua, siihen loppui se tarina.

Näinpä, oma wah alkaa myös jo kärsiä noista värkkäilyistä, vaan eipä ole enää montaa vaihdettavaa (so. alkuperäistä) osaa jäljelläkään. Helppo, halpa ja hyväsoundinen mahtuvat samaan lauseeseen, mutteivat välttämättä samaan boksiin. Minä taisin uhrata sen "helppo" osion.
Dr. Muff
23.07.2005 19:20:47
Ahep, no sinulla oli varaa moiseen liikkeeseen. Vieläkös Teese pelittää hyvin...tai ei sittenkään, alkaa vielä harmittamaan. ;)

Näinpä, oma wah alkaa myös jo kärsiä noista värkkäilyistä, vaan eipä ole enää montaa vaihdettavaa (so. alkuperäistä) osaa jäljelläkään. Helppo, halpa ja hyväsoundinen mahtuvat samaan lauseeseen, mutteivat välttämättä samaan boksiin. Minä taisin uhrata sen "helppo" osion.

Joo, toi on pitkä ja kivinen tie :)

Mulla on nyt kaksi laitetta mitkä ovat tulleet jäädäkseen, toinen on Roger Mayerin Voodoo Vibe ja toinen on Teesen wahi. On se vaan niin loistava ja paljon halvempi kuin Budda :)
Tuumasta toiseen.
zepeteus
23.07.2005 20:27:05
Mulla on nyt kaksi laitetta mitkä ovat tulleet jäädäkseen, toinen on Roger Mayerin Voodoo Vibe ja toinen on Teesen wahi.

Juukeli, toinen todella asiallinen peli, keskityt selvästi laatulaitteisiin. Hoho, minulla olisi muuten piirikuvat Voodoo Vibeenkin...pitäisiköhän. ;)
javia
24.07.2005 11:19:05
Annan kyllä ison ääneni teesen waheille. Voin sanoa samaa että tuli kyllä jäädäkseen tuo picture wah. Kaikki jotka tuskailee wahiensa kanssa suosittelen kokeileen näitä vatkuttimia....
Man With Bad Tone Laughs Alone!
Dr. Muff
24.07.2005 12:31:25
Juukeli, toinen todella asiallinen peli, keskityt selvästi laatulaitteisiin. Hoho, minulla olisi muuten piirikuvat Voodoo Vibeenkin...pitäisiköhän. ;)

Toi Vibe on kanssa sellainen laite että sitä tuli joskus kuolattua pitkään ja hartaasti,sen ostettuani olen diggaillut siitä isosti. Ei sitä kauhean paljon tule käytettyä, mutta ei silti ole käynyt myyminen mielessä. Tremolo ja Vibrato ovat kyllä mielestäni vähän turhia ja laite on melko ison kokoinen. Eli teeppä siitä sitten enemmän Vibe Jr-tyyppinen ni sit ois munsta bueno :) Kuinka kalliita ne vaadittavat osat ovat?

Oletko jo sattumoisen kokeillut jotain toista induktoria Cry Babyysi? Mulla jäi sillon kokeilematta, kun ostin teesen ja annoin Voxin eteenpäin, mutta olisi ihan mielenkiintoista kokeilla.
Tuumasta toiseen.
zepeteus
24.07.2005 15:33:42
Eli teeppä siitä sitten enemmän Vibe Jr-tyyppinen ni sit ois munsta bueno :) Kuinka kalliita ne vaadittavat osat ovat?

Täytynee kaivaa nuo tiedostot esiin vanhalta backuppi-levyltä ja tarkastaa tilanne. Näin äkkiseltään en muista mitään erityisesti kalliita osia, mutta alkuperäinen toteutus on kaksipuoleisella levyllä. Moisia on ikävä värkätä kotikonstein, joten kovaa soveltamista vaatisi.

Oletko jo sattumoisen kokeillut jotain toista induktoria Cry Babyysi? Mulla jäi sillon kokeilematta, kun ostin teesen ja annoin Voxin eteenpäin, mutta olisi ihan mielenkiintoista kokeilla.

Jeps, muistan nuo keskustelut. Ei, eipä ole vielä(kään) tullut testattua, vaan pian toivottavasti on. Hajosi tuo jalkakytkin viimein, joten uutta tilattaessa pakettiin livahtaa jompikumpi uusio-Faseleista.
Laitan kenties jotain juttua aiheesta, kunhan aika on. Tuossa kuitenkin tähän mennessä tapahtuneet, eli kaikki Cry Baby modifiointini:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=31&t=98783&o=0&co=0
milkman
29.07.2005 12:56:01

ahh boss v-wah on tulisin..
Roitto
01.08.2005 15:11:01
ahh boss v-wah on tulisin..

Nii onkiiiii. Sieltä saa muuten aika levottoman kuulosia ääniä.
Kaikki edellämainittu ei välttämättä tapahdu kronologisessa järjestyksessä
milkman
03.08.2005 13:38:42

Nii onkiiiii. Sieltä saa muuten aika levottoman kuulosia ääniä.

mitäs ääniä tarkoittanet?

se voice namiska on hauska...
örr
Roitto
03.08.2005 22:40:55
mitäs ääniä tarkoittanet?

se voice namiska on hauska...

Vedä vaikka violingia sellatti että otat sen punasen muistipaikan (eli se syntetisaattorimainen soundi tai sit voi ottaa Advanced tyypin), ja rupeet vatkaamaan miten itte haluut. Tulee aika levottoman kuulosta jonkun delayn kanssa. Ja sen mukaan kuin pal jaksaa säätää tulee vielä hassumpia.
Tai sit se Uni-V, ku pyytää jonkun kaverin vääntelemään sitä namiskaa eri tahtiin ku tekee Violingia ni se on kans ihan kiva.
Eli kun rupeat vääntämään kovemmalle ni kaveri vääntää sitä pienemmälle (voit toki koittaa varpailla :)) ja sama päin vastoin. Kaikkee kivaa sitä keksii ku on tarpeeks väsyny.
Mitään käyttöä tolle tokalle en oo viellä löytäny mut ehkä joskus...
milkman
04.08.2005 11:01:28

joo tost muistipaikasta viel et se punanen mitä tarkotat on ilmeisesti se alkuperäinen ääni siinä sulla? mää oon tallentanu jo monta kertaa sen päälle, et se testi ei onnistu... kyl se voice on jännä, ku siin saa sairaat grind säröt sen kautta:)
örr
Roitto
04.08.2005 13:37:04
joo tost muistipaikasta viel et se punanen mitä tarkotat on ilmeisesti se alkuperäinen ääni siinä sulla? mää oon tallentanu jo monta kertaa sen päälle, et se testi ei onnistu... kyl se voice on jännä, ku siin saa sairaat grind säröt sen kautta:)

Pistä sitten advanced muistipaikasta, rangea sellatti aikas reippaasti ja drivea pedaalista jonkun verran
milkman
04.08.2005 15:27:32

joo täytyy koittaa ite käytän sitä classic 30 peaveyn jatkeena ja heitän siit aina säröt kaakkoon mo-wahilla
örr
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)