Aihe: Muusikoiden.netin suosituin säröpedaali.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Kapane
27.03.2004 10:04:59

Joku on konsultoinut Arkkaa. No okei onhan sulla pointtia... Ts-9 on ts-9 ts 808 on ts 808... Mutta ostatko sinä pedaalin sen takia, että saisit tietyt komponentit ja tietyn kuoren laatikollesi vai sen takia että sillä laatikolla on tietty saundimaailma... Siksi tässä kisassa on mukana kaikki Big Muffit, kaikki Ratit ja kaikki tubet, .yöskin itse tehdyt ja vähän modatut. Mutta jos sd-1 on ts-808 moddaus niin sd-1 on ts-808. jos taas ds-1 sisätö on vedetty kokonaan uusiksi niin kyseessä ei ole enää sama loota..
pilkunnussinnaks menee
"Floyd Rose is not Axl's geeky older brother"
epeli
27.03.2004 11:49:19

Big Muff Pi lllll lllll lllll
Tube screamer lllll lllll lllll lll
Rat lllll ll
Boss Metal Zone lllll lllll l
Boss DS-1 lllll lllll llll
Boss SD-1 lllll lllll lllll lllll l
Happy I am... .... not sad....
DeWilde
27.03.2004 11:55:07
Tube screamer lllll lllll lllll llll
Rat lllll ll
Boss Metal Zone lllll lllll ll
Boss DS-1 lllll lllll llll
Tämä kirjoitus on 99% varmuudella WANHA!!!!!!!!!!!111111
t1amatti
27.03.2004 12:41:39
Tube screamer lllll lllll lllll llll
Rat lllll ll
Boss DS-1 lllll lllll lllll
no näinhän se on.
Hotakainen
27.03.2004 12:54:24
Boss DS-1 |
Aardfather
28.03.2004 02:28:55
Joku on konsultoinut Arkkaa.

?

Mikä tai kuka on Arkka? Ja miten niin konsultoinut? Hehe....

No okei onhan sulla pointtia... Ts-9 on ts-9 ts 808 on ts 808... Mutta ostatko sinä pedaalin sen takia, että saisit tietyt komponentit ja tietyn kuoren laatikollesi vai sen takia että sillä laatikolla on tietty saundimaailma... Siksi tässä kisassa on mukana kaikki Big Muffit, kaikki Ratit ja kaikki tubet, .yöskin itse tehdyt ja vähän modatut. Mutta jos sd-1 on ts-808 moddaus niin sd-1 on ts-808. jos taas ds-1 sisätö on vedetty kokonaan uusiksi niin kyseessä ei ole enää sama loota..
pilkunnussinnaks menee

Itseasiassa olen ostanut pedaaleita nimenomaan niiden sisältämien komponenttien takia. Se sisältöhän sen soundin juuri tekee. Mutta toki valitsen pedaalityypin sen soundityypin, tai soundimaailman niinkuin itse asian ilmaisit, takia. Eli siinä olet ihan oikeassa että sen soundin takia pedaalin ostan, tietenkin. Eivätkö kaikki sitten vai osta? No ehkä jotkut ostavat vain nimen tai ulkonäön vuoksi, mutta en näe sellaisessa kyllä mitään järkeä. Mutta harvempi kuitenkaan itse alkaa pedaaleja tekemään, ja jos onkin tehnyt niin sittenhän voisi vastata että on omatekemä esim. TubeScreamer TS-9, tai TS-9 josta on modattu TS-808.

Mutta jokatapauksessa, eikö kuitenkin olisi järkevintä kysyä sitä suosituinta pedaalia siten että voisi vastata minkä tahansa pedaalin? Samalla kysely olisi myöskin kattavampi. Nyt kun ihmiset ovat vastanneet TubeScreamer niin kukaan muu ei tiedä kuin he itse, että mikä TubeScreamer heillä on. Itseäni ainakin kiinnostaisi tietää mitä malleja ihmisillä on ja onko modattu vai ei. :-)

- Aardfather
Kapane
28.03.2004 04:32:43

Arkka oli yks toiselle palstalle kirjottanut hemmo joka tiesi kaikesta kaiken ja tuo äskeinen oli kuin arkan suusta ja sekös säikäytti, olen käyttänyt ilmaista konsultoida arkkaa un heittää jotain tosi hyvää ja teknistä läppää.

ja en asiaan enempää enää jaksa puuttua, mutta kyselyn oli tarkoitus olla yleis luontoinen ja jos haluaa niin voi laittaa sen oman pedaalinsa mojottaan siihen alle.

Ja minä ainakin ostan pedaaleja ihan heräteostoksina. Kolme pedaalia olen näin ostanut, voin sanoaa että 2 niistä ovat parhaita spedu joita olen ikinä soittanut. pelottaa vaan että ts-9ä oottaa kytkimen vaihto.
Aardfather
28.03.2004 05:14:14
Arkka oli yks toiselle palstalle kirjottanut hemmo joka tiesi kaikesta kaiken ja tuo äskeinen oli kuin arkan suusta ja sekös säikäytti, olen käyttänyt ilmaista konsultoida arkkaa un heittää jotain tosi hyvää ja teknistä läppää.

Ahhh...... hehehe....

ja en asiaan enempää enää jaksa puuttua, mutta kyselyn oli tarkoitus olla yleis luontoinen ja jos haluaa niin voi laittaa sen oman pedaalinsa mojottaan siihen alle.

No okei. Kai minäkin sitten voin tuohon omani laittaa. Hehe... ;-)

Ja minä ainakin ostan pedaaleja ihan heräteostoksina. Kolme pedaalia olen näin ostanut, voin sanoaa että 2 niistä ovat parhaita spedu joita olen ikinä soittanut. pelottaa vaan että ts-9ä oottaa kytkimen vaihto.

Taisin unohtaa tuon puolen kokonaan. Kyllä nimittäin itsekkin ostelisin pedaaleita heräteostoksina ja ihan koemielessä jos vain olisi varaa siihen. Mutta, jos pedaali ei miellyttäisi enkä sitä käyttäisi niin kyllä varmasti myisin sen silloin pois. Eli edelleenkin ostaisin pedaaleita soundin ja käyttötarpeen takia. Ellen sitten sattuisi innostumaan keräilemään niitä jostain syystä kuten esim. hemmo. ;-)

- Aardfather
Aardfather
28.03.2004 05:16:15 (muokattu 28.03.2004 05:23:43)
Big Muff Pi         lllll lllll lllll l
Tube screamer   lllll lllll lllll lllll
Rat                  lllll ll
Boss DS-1         lllll lllll lllll ll
Boss SD-1         lllll lllll lllll lllll l

- Aardfather
goose
28.03.2004 15:34:34
Pakko lisätä tähän että toistaiseksi universumin paras overdrive on voodoolabin valmistama. Ja Tech 21:n GT-2 on aivan omiaan cleanien ja miksei vähän säröistempienkin soundien munattajana.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
metallfan
28.03.2004 19:35:06
Big Muff Pi lllll lllll lllll l
Tube screamer lllll lllll lllll lllll l
Rat lllll ll
Boss DS-1 lllll lllll lllll ll
Tompsi
28.03.2004 20:55:57
Tube screamer lllll lllll lllll lllll ll
Rat lllll ll
migeboy
28.03.2004 21:00:20 (muokattu 28.03.2004 21:01:02)
Rat lllll ll
Boss SD-1 lllll lllll lllll lllll ll

EDIT: Millonka lasketaan, että mikä särö on saanut eniten ääniä?
thinkfreely
29.03.2004 13:56:07
Rat lllll ll
Boss SD-1 lllll lllll lllll lllll lll

Tiukka kisa ;)
"Music is a safe kind of high" Jimi Hendrix
Saatana
29.03.2004 14:27:48
Rat lllll ll
Boss Metal Zone lllll lllll lll
Elämä on laiffii
lovesrock
29.03.2004 14:32:26
Big Muff Pi lllll lllll lllll ll
Rat lllll ll
Boss Metal Zone lllll lllll llll
Boss DS-1 lllll lllll lllll lll
Boss SD-1 lllll lllll lllll lllll llll
Läpistö
29.03.2004 14:32:49

Tube screamer lllll lllll lllll lllll lll
Rat lllll ll
Boss Metal Zone lllll lllll lll
"Tyhmä saa olla muttei basisti"
toxic
29.03.2004 14:42:35
Kattokaa ekalla sivulla da maken ja sen jälkeisen viestin "viivat" meni jollain vähä sekasi.

Tube screamer lllll lllll lllll lllll lll
Rat lllll ll
Boss Metal Zone lllll lllll llll
Kapane
29.03.2004 15:13:29

Kattokaa ekalla sivulla da maken ja sen jälkeisen viestin "viivat" meni jollain vähä sekasi.

jep se on korjattu jo siä jossain sivulla ja

ja sit ku on kolkyt omistajaa pedaalilla niin se on sit siinä ja voittaja ilmotetaan sit. ja se on lultavasti väärä kun myöhemmin tehään tarkistus.
toxic
29.03.2004 15:16:44
jep se on korjattu jo siä jossain sivulla ja

ja sit ku on kolkyt omistajaa pedaalilla niin se on sit siinä ja voittaja ilmotetaan sit. ja se on lultavasti väärä kun myöhemmin tehään tarkistus.

Säkö alotit tän ketjun? (en jaksa tarkistaa) ???????+

saat plussa jos johonkin noista tulee 30 vastausta tai silleeeeee.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)