wilo 12.02.2004 22:58:38 | |
---|
2. Minulla on paljon parempi VH-saundi omassa PODxt:ssäni, ja clippi siitä löytyy sekä minulta että nimimerkki wilolta. Mun mielestä tuo Philbertin soundi on VH-soundiksi hieman liian muhkea, ikään kuin liian täynnä. Uudempi, VH:n Peavey 5150 -saundi vois olla vaikka lähempänä tuota. Swanin soundi ei oikeastaan ollut sen lähempänä VH:ta. Se ei tosin ollut liian tukeva tai muhkea mutta toisaalta siitä puuttui purentaa ja rutistusta, sitä mitä Philbertillä taas oli liikaakin. Samoin molemmat olivat liian silkoisia vanhemmaksi VH-soundiksi. Epäilenpä että kumpikaan näistä soundeista ei vastaa yhtä nätisti pikkauksen ja volumepotikan dynamiikkaan kuin VH:lla. |
Swan 12.02.2004 23:02:17 (muokattu 12.02.2004 23:02:44) | |
---|
Epäilenpä että kumpikaan näistä soundeista ei vastaa yhtä nätisti pikkauksen ja volumepotikan dynamiikkaan kuin VH:lla. Se clippi ei sisältänyt pikkausta juuri ollenkaan. :) Lisäksi tuo äänikortti tuntuu vääristävän ääntä ihan liikaa. Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa. |
Dumb 12.02.2004 23:03:27 | |
---|
Minkälaiset nu-metal -soundit tuosta XT:stä saa irti? Ei ole noista uusista PODeista mitään kokemusta, joten kiinnostaa. |
Swan 12.02.2004 23:07:29 | |
---|
Minkälaiset nu-metal -soundit tuosta XT:stä saa irti? Ei ole noista uusista PODeista mitään kokemusta, joten kiinnostaa. Ihan kätevää tavaraa kaikkeen metalliin, varsinkin jos käyttää päällä Screameria. Dual Rectifier -mallinnus ja Line 6:n oma Spinal Puppet ovat kuin siihen tarkoitukseen tehtyjä. Käy kokeilemassa jossain musiikkiliikkeessä, niin saat ihan kokemuspohjaisen näkemyksen. Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa. |
askomiko 12.02.2004 23:09:49 | |
---|
Ootellaan kunhan tulee Pod X3, ei ollut vielä XT:ssä tarpeeksi eroa alkuperäiseen. Sitten kunhan edes joku mallinnus on guitarsuiten tasolla niin ostan kaksi. Varmaan joku muu firma ennättää ensin. |
BlackD 12.02.2004 23:11:00 | |
---|
Mun mielestä tuo Philbertin soundi on VH-soundiksi hieman liian muhkea, ikään kuin liian täynnä. Uudempi, VH:n Peavey 5150 -saundi vois olla vaikka lähempänä tuota. Swanin soundi ei oikeastaan ollut sen lähempänä VH:ta. Se ei tosin ollut liian tukeva tai muhkea mutta toisaalta siitä puuttui purentaa ja rutistusta, sitä mitä Philbertillä taas oli liikaakin. Samoin molemmat olivat liian silkoisia vanhemmaksi VH-soundiksi. Epäilenpä että kumpikaan näistä soundeista ei vastaa yhtä nätisti pikkauksen ja volumepotikan dynamiikkaan kuin VH:lla. Heh, ei mitään kommenttia mun kämysistä van halen -clipeistä?-) |
Jormaz 12.02.2004 23:13:45 | |
---|
Ootellaan kunhan tulee Pod X3, ei ollut vielä XT:ssä tarpeeksi eroa alkuperäiseen. Sitten kunhan edes joku mallinnus on guitarsuiten tasolla niin ostan kaksi. Varmaan joku muu firma ennättää ensin. Onkohan saksanmaalla viikset heilumassa uuden vampin kanssa? Back to the 80's |
Invader 12.02.2004 23:18:22 | |
---|
Epäilenpä että kumpikaan näistä soundeista ei vastaa yhtä nätisti pikkauksen ja volumepotikan dynamiikkaan kuin VH:lla. VH:lla? Siis Van Halenilla itsellään? Kun näitä klippejä kuuntelee ja muodostaa mielipiteitään niin kannattaa aina pitää mielessä että kyseessä on kuitenkin kohtuullisen edullisen hintaluokan mallinnuspurkki. Ja mallinnus on aina mallinnus, tuskinpa se ihan samaan tulokseen pääsee mitä se aito asia. Epämääräistä nyhjäystä jo vuodesta -82. |
wilo 13.02.2004 10:21:27 | |
---|
VH:lla? Siis Van Halenilla itsellään? Kun näitä klippejä kuuntelee ja muodostaa mielipiteitään niin kannattaa aina pitää mielessä että kyseessä on kuitenkin kohtuullisen edullisen hintaluokan mallinnuspurkki. Ja mallinnus on aina mallinnus, tuskinpa se ihan samaan tulokseen pääsee mitä se aito asia. No kyllä mä vertaan ihan raa'asti aitoon plexiin jos kerran line6 väittää että mallinnukset on niin tarkkoja ja hyviä. Ei siinä mutinat auta jos valmistaja hypettää ja laite ei sitten kuvauksen mukainen olekaan. |