Niskamies 18.11.2003 07:34:52 | |
---|
Ai ai ai. Siinä taas lähti halvalla onkos toi semmonen custom shop historicci, vai mikä? paljonko tommosella on suomessa hintaa? Hanki presari ja ole tosimies! |
p130 18.11.2003 12:40:18 | |
---|
Ai ai ai. Siinä taas lähti halvalla Pitää varmaankin alkaa tosissaan seuraamaan ebayta. Westeriltä tuli jotain mailia, ruotsiksi. Jonkinlainen anteeksipyyntö ilmeisesti mutta en ehtinyt suomentamaan vielä. Kunhan ehdin niin laitan raporttia... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Gypsy 18.11.2003 12:58:59 (muokattu 18.11.2003 13:00:39) | |
---|
onkos toi semmonen custom shop historicci, vai mikä? paljonko tommosella on suomessa hintaa? Kyllä se semmonen oli. Tässä on se Black Beauty '57 hinta 57 LP BlackB Les Paul Black Beauty 1957 4395 EUR. Ja Gold Toppi on muistaakseni 1000 euroo halvempi eli 3395. En tiedä mistä toi Black Beautyn ja Gold Topin hintaero johtuu koska ne oli ennen saman hintaset uutena. Toi mikä tossa ebayssa just lähti, oli '56 reissue gold top, eli sama kun '57 reissue Gold Top, mutta p90 mikeillä. Inton sivut ei nyt näytä gibsonin hintoja joten ei pääse kattoon onko '56 ja '57 Gold Topit saman hintasia uutena mutta veikkaisin, että toi '56 mallikin on aika lähelle ton '57 mallin hintanen uutena eli 3395 euroo. Hinta on muuten tullu alaspäin aika paljon kun pari vuotta sitten '57 gold toppi oli uutena vielä 3900 euroo. En kyllä ymmärrä mistä aluks sain päähäni, että p130 oli huutamassa Black beautya vaikka Gold toppiahan siinä oltiin ostamassa Niin ja pistetään vielä, että suomessa oon pari käytettyä '50 luvun reissue Gold Toppia nähny ja käytetyn hinta on ollu suurinpiirtein 15 000 markkaa. |
p130 18.11.2003 13:06:02 | |
---|
Inton sivut ei nyt näytä gibsonin hintoja joten ei pääse kattoon onko '56 ja '57 Gold Topit saman hintasia uutena Inton (kai) uusimmassa luettelossa ovat molemmat tuon 3395€. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
p130 19.11.2003 19:22:34 | |
---|
No niin taas... Tuli sitten suomennettua se Westerin maili. Pahoillaan tuntuu kovasti olevan, ei ole kuullemma ymmärtänyt mihin on sitoutunut jne. Omaa tyhmyyttähän se on jos jotain allekirjoittaa/hyväksyy vaikkei ymmärrä. Todellakin tekisi tapella vielä lisää tämän kanssa. Kuullemma on tosin Westerillekin tehty niin ettei ole huuto.netissä myyty jotain hänen huutamaansa -> olettanut tavaksi etteivät sopimukset sido. Minun antamani negatiivisen huto.net -palautteen lisäksi Westerillä on toinenkin palaute ettei ole lunastanut huutamaansa tavaraa... Se siitä. Mutta kaikista paras seuraa: Kitara on kuullemma ollut auton peräkontissa ja mennyt kolarissa korjauskelvottomaan kuntoon viikonloppuna. Me kaikkihan uskomme nyt tämän ja säälimme C. Westeriä hänen menetettyään Historic Collection Les Paulinsa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Fortune 19.11.2003 19:25:27 | |
---|
Mutta kaikista paras seuraa: Kitara on kuullemma ollut auton peräkontissa ja mennyt kolarissa korjauskelvottomaan kuntoon viikonloppuna. Me kaikkihan uskomme nyt tämän ja säälimme C. Westeriä hänen menetettyään Historic Collection Les Paulinsa. Toivotamme Westerille antoisaa ja elämysrikasta uraa Seiskan toimittajana. Mielikuvitus tuntuu lentävän.
|
p130 19.11.2003 19:32:35 | |
---|
Toivotamme Westerille antoisaa ja elämysrikasta uraa Seiskan toimittajana. Mielikuvitus tuntuu lentävän. HOHO! Ei helvetti, on tuo niin uskomaton tyyppi... Olisi oikeasti mielenkiintoista tapella asia loppuun mutta ei yksinkertaisesti ole aikaa/resursseja. Sääli sinänsä... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Gypsy 19.11.2003 19:33:57 | |
---|
Tottakai mä uskon westeriä. No, mä kerran näin pörssissä yhen kitaran ja soitin myyjälle ja sovittiin kaupat ja se lupas pistää sen postiin. Viikossa ei kitaraa ruvennu kuuluun ja soitin myyjälle uudestaan. Myyjä sano, että se on saanu nyt korkeempia tarjouksia kitarasta ja odottaa hintakilpailun tulosta ja haluaisinko mahdollisesti osallistua kilpailuun. No, en halunnu. Kaupat oli kuitenkin jo sovittu sovittuun hintaan. Enhän mitään menettäny paitsi toisen, vielä paremman kitaratarjouksen, mistä olin luopunu sen takia kun olin tän tyypin kanssa jo sopinu kaupat. No, eipä se nyt kuitenkaan tuntia kauemmin jaksanu vituttaa. Perseestä tommoset kuitenkin. |
Juzzu 19.11.2003 19:37:23 | |
---|
Kyllä tuota Saksimaan Ebayta ihan mielellään tuojottelisi, mutta siellä pitäis olla tunnarit tms. valmiina kun jotain hyvää sattuu eteen! Ja tilillä rahaa, piru vie... Eikö kenestäkään muusta tunnu, että Niskamies tuijottelee aina just sinua näissä kirjoituksissa. Vaihda avatar, hyvä mies ;o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Fortune 19.11.2003 19:39:00 | |
---|
Eikö kenestäkään muusta tunnu, että Niskamies tuijottelee aina just sinua näissä kirjoituksissa. Vaihda avatar, hyvä mies ;o) Joo, ja tuo valkoinen tausta symbolisoi sitä, ettei hänellä ole muuta elämää ja hän vain etsii sopivaa uhria jollekin kaamealle mieliteolle. Miettikää sitä illalla sängyssä, minä ryhdyn ruoanlaittoon.
|
kapine 19.11.2003 19:53:40 | |
---|
Miten toi maksaminen onnistuu tuolla ebayssä kun ei ole mitään luottokortteja? |
kalkkuna 19.11.2003 20:03:22 (muokattu 19.11.2003 20:03:50) | |
---|
Miten toi maksaminen onnistuu tuolla ebayssä kun ei ole mitään luottokortteja? Tilisiirto, PayPal, shekki, rahat kirjekuoressa tai postiennakko jos myyjälle vain sopii. Olen tilisiirtänyt rahat 3 kertaa, lähettänyt kirjekuoressa 4 krt. Kaikki on aina mennyt Ok. Jos ei ole luottokorttia niin voi rekisteröityä (huom. vain Saksan eBayssä) postitse. |
kapine 19.11.2003 20:15:01 | |
---|
Kuulostaa vaan riskaabelilta lähettää pari tonnia kirjekuoressa. Vai onko sille jokin erityinen postitus systeemi? |
Niskamies 19.11.2003 20:31:58 | |
---|
Joo, ja tuo valkoinen tausta symbolisoi sitä, ettei hänellä ole muuta elämää ja hän vain etsii sopivaa uhria jollekin kaamealle mieliteolle. Miettikää sitä illalla sängyssä, minä ryhdyn ruoanlaittoon. pitäiskö mun vaihtaa tää avatar, vai? :P Hanki presari ja ole tosimies! |
kalkkuna 19.11.2003 20:41:58 (muokattu 19.11.2003 21:15:03) | |
---|
Kuulostaa vaan riskaabelilta lähettää pari tonnia kirjekuoressa. Vai onko sille jokin erityinen postitus systeemi? Ei, niitä tonneja kirjekuorissa lähetetä. Max. 50€ kirjeekuoreen. Suuremmat summat PayPalilla tai muulla turvallisemmalla menetelmällä. Voi tietenkin vakuuttaa kirjeen. |
Per Saukinen 20.11.2003 15:44:18 | |
---|
Mutta kaikista paras seuraa: Kitara on kuullemma ollut auton peräkontissa ja mennyt kolarissa korjauskelvottomaan kuntoon viikonloppuna. Me kaikkihan uskomme nyt tämän ja säälimme C. Westeriä hänen menetettyään Historic Collection Les Paulinsa. On tainnut saada sen ehjättyä koska se on keltaisessa pörsissä nyt myynnissä "GIBSON LES PAUL -57, vuosimalli 2003 (kesäkuussa ostettu), Custom Shop Reissue 57 Goldtop. Kuitit on. Kitara on kuin uusi ja todella hieno. H. 2500.0 e , puh. 044-0776533, 050-5545696, c_wester@hotmail.com, Vaasa"
|
Juzzu 20.11.2003 15:57:07 | |
---|
Ois kiva tietää tän kitarankorjaajan nimi, kun pahan kolarin jäljiltä saa kepin kuin uudeksi. Vois hyödyntää kaveria jos itse tulee tarvetta.
Ja on muuten jokseenkin erikoinen kaveri tämä kepin myyjä. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Jarski 20.11.2003 17:38:00 | |
---|
Viikon olen seurannut mielenkiinnolla tämän jutun etenemistä, eli hyvän hässäkän sai aikaan hra wester! |
Lilli 20.11.2003 17:54:26 | |
---|
On tainnut saada sen ehjättyä koska se on keltaisessa pörsissä nyt myynnissä "GIBSON LES PAUL -57, vuosimalli 2003 (kesäkuussa ostettu), Custom Shop Reissue 57 Goldtop. Kuitit on. Kitara on kuin uusi ja todella hieno. H. 2500.0 e , puh. 044-0776533, 050-5545696, c_wester@hotmail.com, Vaasa" Tunteeko joku henkilökohtaisesti tätä Imaginary Westeriä? Jos ei niin tässä taitaa olla taas se legendaarinen Anssi... vai peräti Mahe, uusilla alueilla. - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
fox 20.11.2003 18:24:16 | |
---|
Tunteeko joku henkilökohtaisesti tätä Imaginary Westeriä? Jos ei niin tässä taitaa olla taas se legendaarinen Anssi... vai peräti Mahe, uusilla alueilla. Mahella ei tuommoisia "vikoja" ainakaan näin "nettituttavuuden" perusteella ole, mielestäni. Wester on ällistyttävän "kurko"... Täytyis tehdä joku opettavainen källi miehelle/whatever, josko tarjoutuis vaihtamaan vaikka siihen Jimin Woodstockin aikaiseen ilmakitaraan... Hitto on matkaa tuonne Närpes, vois muuten käydä tsekkaamassa kitaran. "Just, jättekiva skeba du har..." |