Gabe 13.12.2012 21:15:53 | |
---|
Dundee: Itse asun Suomessa ihan UPS konttorin vieressä niin tulee yleensä haettua suosiolla suoraan sieltä. Näin minäkin varmaan teen jatkossa vaikka vähän pidempi matka onkin :) www.kitaramaailma.com |
jii.pee 13.12.2012 23:57:44 | |
---|
Nyt alko hirvittämään. Eikö tilaus pitäisi maksaa käteisenä kuljettajalle? Kannattaako minun nyt varata rahoja käteisenä vai mitä oikein kannattaisi tehdä? -J.p Cannot The Kindom Of Salvation Take Me Home? -Paul Gerhardt
http://www.youtube.com/user/JJiipee/videos Tsekatkaas covereitani! |
Rudenorth 14.12.2012 00:14:13 (muokattu 14.12.2012 00:15:24) | |
---|
jii.pee: Nyt alko hirvittämään. Eikö tilaus pitäisi maksaa käteisenä kuljettajalle? Kannattaako minun nyt varata rahoja käteisenä vai mitä oikein kannattaisi tehdä? -J.p Itse olen aina maksanut kuljettajalle. Tasaraha pitää olla, niillä kun ei ole vaihtorahaa mukana. |
Gabe 14.12.2012 00:20:12 | |
---|
jii.pee: Nyt alko hirvittämään. Eikö tilaus pitäisi maksaa käteisenä kuljettajalle? Kannattaako minun nyt varata rahoja käteisenä vai mitä oikein kannattaisi tehdä? -J.p Joskus jos tilaaja asuu UPSin kannalta huonossa sijainnissa tms. olen kuullut että he pyytävät maksua etukäteen. Kannattaa varmaan odottaa ohjeistusta, jos mitään ei kuulu niin varmaan kaikki menee niinkuin normaalisti menisi. www.kitaramaailma.com |
Jake2 14.12.2012 05:02:55 | |
---|
jii.pee: Nyt alko hirvittämään. Eikö tilaus pitäisi maksaa käteisenä kuljettajalle? Kannattaako minun nyt varata rahoja käteisenä vai mitä oikein kannattaisi tehdä? -J.p Veikkaan, että sinulle tulee UPS:ltä samanlainen kirje kuin minulle. Siinä lukee mm. "Lähetys toimitetaan teille alihankkijamme toimesta, jonka vuoksi pyydämme teitä maksamaan (COD-lähetyksen) ennakkomaksun suoraan tilillemme alla olevilla tiedoilla, koska alihankkijamme EIVÄT OTA VASTAAN KÄTEISTÄ" Tilisiirron jälkeen ei näillä näkymin muuta kun vain odotella paketin saapumista kotiovelle... |
Jake2 14.12.2012 13:50:36 | |
---|
Yllättäen Postin (Itella) auto tuli tänään kotiovelleni Thomann-paketin kera, joten eipä tarvinnutkaan normaalia kauemmin odotella! Ilmeisesti UPS:llä on nykyisin tapana jättää paketit Itellan toimitettavaksi, jos asuu hyvin kaukana pääkaupunkiseudulta. |
jii.pee 18.12.2012 22:41:58 | |
---|
Kävi kuten moni täällä ennustikin. UPS vaihtoi arvioidun päivämäärän 17.12 -> 31.12. Ja postissa tuli lasku, jonka maksoin heti. Yritän pysyä positiivisena. Jospa tuo olisi viimeinen päivämäärän vaihdos. Nyt saan enemmän aikaa lähimmäisilleni joulunaikaan, jne. jne. Nyt v*tuttaa. Cannot The Kindom Of Salvation Take Me Home? -Paul Gerhardt
Krice 18.12.2012 23:52:12 | |
---|
Jake2: Ilmeisesti UPS:llä on nykyisin tapana jättää paketit Itellan toimitettavaksi, jos asuu hyvin kaukana pääkaupunkiseudulta. Eiköhän se ole aikaisemminkin ollut noin, koska UPS:n ei ole ilmeisesti kannattavaa pitää yllä koko maan kattavaa jakeluverkostoa, vaan ne on ulkoistaneet pakettien viemisen itellalle. Plussana paketti tulee normaalin postin mukana, joten sitä tietää odottaa tiettyyn aikaan päivästä. |
Gabe 19.12.2012 00:29:39 | |
---|
jii.pee: Nyt v*tuttaa. Ainahan sinne voi rimpautella ja kysellä josko kohtuullisen ajomatkan päässä olisi joku heidän konttorinsa mistä tämän voisi noutaa. Harmi homma kuitenkin :/ www.kitaramaailma.com |
jii.pee 20.12.2012 14:41:48 | |
---|
Gabe: Ainahan sinne voi rimpautella ja kysellä josko kohtuullisen ajomatkan päässä olisi joku heidän konttorinsa mistä tämän voisi noutaa. Harmi homma kuitenkin :/ Juu voisin kyllä kokeilla, kiitos vaan vinkistä. Kyllähän tuo harmittaa, mutta onneksi ei sentään ole mitään keikkoja tai muuta vastaavaa mitkä menisi tuon takia nyt pilalle.. -J.p Cannot The Kindom Of Salvation Take Me Home? -Paul Gerhardt
jii.pee 20.12.2012 20:17:43 | |
---|
Nyt tapahtui joulun ihme. Postimies soitti ovikelloa ja sanoi, että olis pari pakettia Thomannilta. Seurantatiedoissa lukee vieläkin, että arvioitu toimitus 31.12.2012. Tykkään onnellisista lopuista. Suurkiitokset kaikille, teistä oli paljon apua. -J.p Cannot The Kindom Of Salvation Take Me Home? -Paul Gerhardt
Gabe 20.12.2012 21:38:46 | |
---|
jii.pee: Nyt tapahtui joulun ihme. Postimies soitti ovikelloa ja sanoi, että olis pari pakettia Thomannilta. Seurantatiedoissa lukee vieläkin, että arvioitu toimitus 31.12.2012. Tykkään onnellisista lopuista. Suurkiitokset kaikille, teistä oli paljon apua. -J.p Hienoa! Mukava että kerrankin näin päin :) www.kitaramaailma.com |
Jii-Gee 20.12.2012 21:43:53 | |
---|
jii.pee: Nyt tapahtui joulun ihme. Postimies soitti ovikelloa ja sanoi, että olis pari pakettia Thomannilta. Mutta nyt meni sit sun lähimmäisten joulu läskigs.. nyyh.. Nyt saan enemmän aikaa lähimmäisilleni joulunaikaan, jne. jne. |
jii.pee 21.12.2012 10:42:55 | |
---|
Jii-Gee: Mutta nyt meni sit sun lähimmäisten joulu läskigs.. nyyh.. Eivätköhän he ymmärrä.. ;) Vitsit sikseen. On se muuten kaunis skitta! Keskustelua voip jatkaa jos halluu, mie tuun tänne sit varmaan itkemään, kun seuraavan kerran Thomannilta tilailen. ;) Hyvät Joulut! -J.p Cannot The Kindom Of Salvation Take Me Home? -Paul Gerhardt
tepeh 03.01.2013 17:35:18 | |
---|
Näkeekö jostain, millä paikkakunnilla tuo käteismaksu toimii? Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Blain 03.01.2013 20:18:30 | |
---|
Mun stratocaster tuli eilen, kun tilasin sen 18. päivänä joulukuuta. Itse toimitus kesti kuitenkin luvatut 6 työpäivää, kun oli joulunpyhät välissä. Tilisiirtoon meni päivä ja toinen meni lähettämiseen, lopun aikaa teki matkaa DHL:llä. |
JaaGeRMaisTeR 04.01.2013 05:09:26 | |
---|
Muutama viikko meni että efekti tuli... melkeen viikko matkasi saksassa... 23.12 oli hampurissa ja tuossa 2.1 oli paketti perillä... ja yllätys että itella floppas sen verta ettei mistään saanu tietää oliko paketti koskaan tullut suomeen. Oli thomannilla vissiin joulukiireet ku tilaus otettiin vastaan vasta kolme päivää tilauksen jälkee... no nyt efektiä :) |
Vainottu 17.01.2013 20:27:42 (muokattu 17.01.2013 20:28:29) | |
---|
Jaetaanpa tänne suhteelisen hyvä kokemus Thomannista. Tilasin tuossa kaikennäköistä epämääräistä tilpehööriä ja samalla otin Gibsonin hupparin, oisko ollu joku 36€. Otin varalta XL:n kun tuota keskivartaloa on ja yleensä L tai XL on huppareissa sopiva. No paita oli kokoa puolijoukkueteltta. Pistin viestiä ja kyselin onnistuuko paidan vaihto pienempään. Tuli vastaus, että he lähettävät pienemmän koon minulle ilmaiseksi ja saan pitää tuon XL:n. Hyvien asiakassuhteiden ylläpitämiseksi. Ei nuo paidat varmaan Thomannille paljon maksa, mutta tuli hyvä mieli kuitenkin. :) EDIT: Normaalisti alle 40€ tavaroista joutuu maksamaan itse toimituksen takaisin Saksaan. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Midrange 17.01.2013 21:23:02 | |
---|
Vainottu: Jaetaanpa tänne suhteelisen hyvä kokemus Thomannista. Tilasin tuossa kaikennäköistä epämääräistä tilpehööriä ja samalla otin Gibsonin hupparin, oisko ollu joku 36€. Otin varalta XL:n kun tuota keskivartaloa on ja yleensä L tai XL on huppareissa sopiva. No paita oli kokoa puolijoukkueteltta. Pistin viestiä ja kyselin onnistuuko paidan vaihto pienempään. Tuli vastaus, että he lähettävät pienemmän koon minulle ilmaiseksi ja saan pitää tuon XL:n. Hyvien asiakassuhteiden ylläpitämiseksi. Ei nuo paidat varmaan Thomannille paljon maksa, mutta tuli hyvä mieli kuitenkin. :) EDIT: Normaalisti alle 40€ tavaroista joutuu maksamaan itse toimituksen takaisin Saksaan. Mukava kuulla. Thomann on todellakin iloinen poikkeus musaliikkeissä, ne vaan osaa hoitaa asiat niin kivuttomasti että ei voi kuin ihmetellä useiden vuosien jälkeenkin. How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better |
sarkain 27.02.2013 16:52:45 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta, onko kellään kokemusta näistä thomannin "B-stock" kitaroista? Lähtevät aina luonnollisesti vähintään muutaman kympin halvemmalla, ja mainosteksti lupailee "may have slight traces of use". Kaikissa näissä on silti ilmeisesti täysi takuu. Itse en ole kitaraa tompalta tilailemassa, mutta mietiskelin vaan. Onko kukaan koskaan ostanut b-stock skebaa? Jos näin, kuinka huono/hyväkuntoisia olivat? |