Aihe: Bugera TRIREC
1 2 3 4 5 6
H.Corruption
13.12.2013 21:06:34
Shredder96: Meinasin alottaa uuen langan tästä vahvistimesta mutta täällä löytyki jo. Vanhahan tää tosin on.

Mutta joo, tietäskö kukaan saako tätä vahvistinta enää mistään? Käytettynäkään ei näkyny (täällä mnetissä, tarkistan vielä muita myyntipaikkoja netistä) Ois mielenkiintonen testata tätä että mahtaisko olla mistään kotosin verrattuna mun 6262:een. Jos on kokemusta tästä nii kertokaa risuja ja ruusuja mitä tässä teidän mielestä on.

Mulla ollu nyt puolisen vuotta ja toimii edelleen loistavasti. Kaksi ehti käydä kääntymässä ja palautuivat Saksaan. Infinium ei toiminut näissä ollenkaan.

Kolmas laite olikin sitten toimiva. Myöhemmin kuulin, että ongelma oli ollut Infinium-piirin softassa ja aiheutti paljon palautuksia. Ilmeisesti Thomann ei tämän takia ottanut vahvistinta uudelleen myyntiin.

Vahvistin on soundillisesti DR:n ja Marshallin väliltä, tämä siis oma mielipide. Särökanavien classic-moodit ovat lähempänä Marshallia ja omaan korvaan kuulostavat paremmilta kuin DR:n Raw-moodit. Vintage- ja Modern-moodit ovat sitten lähempäna DR:n vastaavia, mutta reagoivat soittoon eri tavalla.

Kokeilin myös eri pääteputkilla. EL34:t toimivat hyvin, samoin 6L6/EL34-yhdistelmä. 6550:illa Infinium ei enään pystynyt biasoimaan näitä putkia oikein ja tulos on soundillisesti kaikkea muuta kuin miellyttävä.

Varipower toimii hyvin yllättävän hyvin pienilläkin asetuksilla, kunhan säätää master volumen sopivaksi, ettei pääte mene ihan ruvelle.

Ainoa mikä ei ihan toimi oikein on fx-loop. Varsinkin pedaalejä käytettäessä send yliohajaa peedaalit helposti, eikä return säätö riitä säätämään signaalitasoa samaksi fx-loop off/on välillä.
Shredder96
14.12.2013 13:59:47

Ainoa mikä ei ihan toimi oikein on fx-loop. Varsinkin pedaalejä käytettäessä send yliohajaa peedaalit helposti, eikä return säätö riitä säätämään signaalitasoa samaksi fx-loop off/on välillä.

Joo itellä ei oo fx-loopille oikeen käyttöä edes :D Haen semmosta vahvistinta mihin ei pedaaleja kaivattas, ne on mun mielestä huijausta (mulla on joku asennevamma pedaaleja kohtaan joo) Ihan mielenkiintonen ois testata joskus tätä Trireciä, vaikuttaa hyvältä laitteelta
Once more into the fray, Into the las good fight I'll ever know. Live and die on this day, Live and die on this day.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)