![]() 23.10.2009 00:56:02 | |
---|---|
Tässä seuratessa on väistämättäkin tullut se että tulee valittua "puolensa". Onko joku muu huomannut saman? Kyllä ainakin itse seuraan tätäkin "saippuaoopperaa" ja en todellakaan ole ainut. Ei sillä että haluaisin valita puoleni mutta ihmisluonto vaan jotenkin pakottaa, keskustelua seuratessa sitä vaan tekee johtopäätökset joiden perusteella toinen on se "pahis" ja toinen "hyvis". | |
![]() 23.10.2009 07:17:07 | |
JAK: Tässä seuratessa on väistämättäkin tullut se että tulee valittua "puolensa". Onko joku muu huomannut saman? Kyllä ainakin itse seuraan tätäkin "saippuaoopperaa" ja en todellakaan ole ainut. Ei sillä että haluaisin valita puoleni mutta ihmisluonto vaan jotenkin pakottaa, keskustelua seuratessa sitä vaan tekee johtopäätökset joiden perusteella toinen on se "pahis" ja toinen "hyvis". Kyllä, näin siinä valitettavasti yleensä käy ja se on erittäin valitettavaa, sillä se tavallaan jakaa porukkaa kahteen eri leiriin, joka ei tietystikään ole hyväksi kimppatilaushuoneelle, siellä vedettäville kimpoille, eikä varsinkaan loppukädessä tilaajille. Kun tuo Radix -tapaus tuli ilmi, halusin herättää keskustelua siitä, mikä on moraalisesti oikein ja mikä väärin liittyen kimppatilaushuoneeseen, siellä vedettäviin kimppoihin ja edelleen niihin liittyviin musiikkitarvikkeisiin. Jos hommaa tehdään rehdillä "reilu meininki" -tyylillä, niin sitten pitäisi myös olla kirjoittamaton "herrasmiessopimus" siitä, että jokainen voi vetää rauhassa omia kimppojaan, eivätkä muut puutu siihen asiaan, varsinkaan toisten selän takana. Lisäksi toisten kimpanvetäjien badmouthaaminen selän takana ei mielestäni ole tuon "herrasmiessopimuksen" mukaista. Tämä "saippuaooppera" on tosiaan kasvanut sellaisiin mittasuhteisiin, että eipä olisi ikinä uskonut. Ja joko hommahan lähti liikenteeseen siitä, että toinen kimppatilauksien vetäjä vehkeili toisen selän takana ja toinen nosti siitä metelin, koska hänen mielestään tuota em. "herrasmiessopimusta" oli rikottu kyseisessä asiassa. Jokainen tietysti muodostaa tuosta oman mielipiteensä ja pitää jompaa kumpaa meistä mulkkuna, mutta sehän on tietysti väistämätön lopputulos täällä käydystä keskustelusta, vaikkakin erittäin valitettavaa. Kaikista parasta tietenkin olisi, jos tuota em. kitaramerkkiin liittyvää asiaa ei olisi koskaan tapahtunut, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Radix Deluxe Broken Wings,
Landola F6/Cut | |
![]() 23.10.2009 08:03:29 | |
Sensonic: Kaikista parasta tietenkin olisi, jos tuota em. kitaramerkkiin liittyvää asiaa ei olisi koskaan tapahtunut, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Tekemättömäksi ei saa, mutta onnistuisiko kuitenkin jonkinlainen sotakirveen hautaaminen teidän kahden sankarin välillä, etenkin kun Twinkle ilmeisesti jo heitti ylläpidolle pyyntöä kimppatilaushuoneen omistajuuden vaihdosta? Sitten vain taas kaikki diilit samaan huoneeseen ja hyvässä hengessä halvalla kivaa kamaa maailmalta Suomen haalien, eiks je? Ja vastaisuudessa jos joku jossakin yhteydessä tätä ainakin minusta jo tarpeeksi vatvottua aihetta kyselee tai ihmettelee, niin eiköhän tiedonjanoisille löydy jo ihan tarpeeksi tekstiä selattavaksi niin huoneista kuin foorumin puoleltakin. Jotenkin tuntuu että aina kun joku nostaa kissan pöydälle seurauksena on sama eeppisiä mittasuhteita saava juupas-eipäs -vääntö, joka ei koskaan johda mihinkään eikä ainakaan ole mitään hyvää mainosta kimppatilauskulttuurille. Tämäkin Tesla-ketju menee jo niin kaukana sivuraiteilla, että mikäli ei aikaisemmin ole ko. firman mikeistä kokemusta niin tuskin tämä threadi ainakaan positiivista kuvaa meinigistä antaa. Harmi sekin, saattaa joltakin jäädä hyvät mikkikaupat väliin ihan turhaan. Jaa niin, pitääkin alkaa arpomaan jotain Tesla-settiä tilauslistan jatkoksi (vaikka se olisikin mukavampi tehdä samassa huoneessa muiden kimppojen kanssa...) That's all folks! | |
![]() 23.10.2009 09:06:20 | |
oiva tumpeloinen: Luuletko sä, että tuo taas auttaa jotain? Nämä asiat selvästikin häiritsee joitakin, eikä niitä saada koskaan käsiteltyä pois, koska täällä on aina samat naamat itkemässä näitä onelinereita. Se aiheuttaa ainoastaan sen, että näitä sirkuksia on enemmän, koska asiasta ei koskaan tule valmista. Jos niistä nyt muutenkaan on valmista tulossa. Mutta eipä noi ainakaan asiaa auta. Saa aikaiseksi vain tämmöistä turhaa kitinää. sori vaan oiva, luulin, että tätä on tarjolla vaan tuolla kimppapuolella (satojen ellei jopa kymmenien sivujen verran (osa on jopa poistettu)), jota pääasiallisesti seuraan. tässä pukit ottaa päätä toista vastaan. turha tappelu ja turhaa lätinää. en suosittele kyllä enää samaan huoneeseen mahduttautumista, kirveen voisi kyllä haudata. näitä on historia täynnä esim. lidl vs. aldi, puma vs. adidas, joissa ihan veljekset käyvät toisiaan vastaan. Aina sladdissa. | |
![]() 23.10.2009 09:35:21 | |
Iskariot: Tekemättömäksi ei saa, mutta onnistuisiko kuitenkin jonkinlainen sotakirveen hautaaminen teidän kahden sankarin välillä, etenkin kun Twinkle ilmeisesti jo heitti ylläpidolle pyyntöä kimppatilaushuoneen omistajuuden vaihdosta? Sitten vain taas kaikki diilit samaan huoneeseen ja hyvässä hengessä halvalla kivaa kamaa maailmalta Suomen haalien, eiks je? Eiköhän se jotenkin olisi mahdollista, mutta moinen asia ei saa enää koskaan toistua. Minua ainakin sapettaisi, vaikka se tapahtuisi ihan kenelle tahansa kimppatilaushuoneen kimpanvetäjälle, eli kyse on puhtaasti periaatteesta. Mm. Efunkelist kysyi minulta, että mikä oli motivaationi tuon älämölön synnyttämiseen. Helppo vastaus: se oli periaate. Ja vastaisuudessa jos joku jossakin yhteydessä tätä ainakin minusta jo tarpeeksi vatvottua aihetta kyselee tai ihmettelee, niin eiköhän tiedonjanoisille löydy jo ihan tarpeeksi tekstiä selattavaksi niin huoneista kuin foorumin puoleltakin. Jotenkin tuntuu että aina kun joku nostaa kissan pöydälle seurauksena on sama eeppisiä mittasuhteita saava juupas-eipäs -vääntö, joka ei koskaan johda mihinkään eikä ainakaan ole mitään hyvää mainosta kimppatilauskulttuurille. Valitettavasti juuri näin. Tämäkin Tesla-ketju menee jo niin kaukana sivuraiteilla, että mikäli ei aikaisemmin ole ko. firman mikeistä kokemusta niin tuskin tämä threadi ainakaan positiivista kuvaa meinigistä antaa. Harmi sekin, saattaa joltakin jäädä hyvät mikkikaupat väliin ihan turhaan. Totta, varsinkin nyt kun tuolla on vielä ihan kiinnostavia uutuuksiakin: http://www.teslapickups.com/ah-2 http://www.teslapickups.com/as-1 Cherubin puolella olisi tarjolla mm. tällaista 22 USD tehdashintaan: http://i29.photobucket.com/albums/c … urbosensonic/Kitarakuvat/PG-1-1.jpg Tarkempi lopullinen hinta selviää sitten, kun saan tietooni tilauksen rahtikulut ja voin jyvittää ne tilatuille tavaroille. Veikkaisin, että hinnan olevan maksimissaan 30-35 euroa. Jaa niin, pitääkin alkaa arpomaan jotain Tesla-settiä tilauslistan jatkoksi (vaikka se olisikin mukavampi tehdä samassa huoneessa muiden kimppojen kanssa...) Harkitaan asiaa, mutta en tiedä, kannattaako näitä tällä hetkellä käynnissä olevia kimppoja siirtää kesken kaiken toiseen huoneeseen. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Landola F6/Cut | |
![]() 23.10.2009 10:21:06 | |
Jännittävää tässä on se että minua syytetään täällä vehkeilystä mutta toisaalta myös säännöllisesti jätetään pois se tieto, minkä takia tähän on päädytty ja miksi minä siihen lafkaan otin ylipäätänsä yhteyttä. Minua on helppo syyttää siinä vaiheessa konkreettisesti voi jostakin syyttää, mutta syyt miksi tämä touhu on venynyt näihin mittoihin on kyllä reilusti yli vuoden vanhaa eikä rajoitu pelkästään siihen asiaan mitä tässä on tapahtunut. Inttämisen ja vaatimisen jatkuttua tarpeeksi pitkään, niin minä annan periksi jälleen, samasta asiasta kuin vuosi sitten. Huoneen omistajuus siirtyy vaatimusten mukaisesti sille joka sen minulle siirsi, katotaan mimmoiset tulokset siitä kokeilusta sitten on. | |
![]() 23.10.2009 10:47:27 | |
Twinkle: Jännittävää tässä on se että minua syytetään täällä vehkeilystä mutta toisaalta myös säännöllisesti jätetään pois se tieto, minkä takia tähän on päädytty ja miksi minä siihen lafkaan otin ylipäätänsä yhteyttä. Minua on helppo syyttää siinä vaiheessa konkreettisesti voi jostakin syyttää, mutta syyt miksi tämä touhu on venynyt näihin mittoihin on kyllä reilusti yli vuoden vanhaa eikä rajoitu pelkästään siihen asiaan mitä tässä on tapahtunut. Jos tällä jälleen viitataan epäonnistuneisiin kimppoihin ja/tai sieltä saatuun tavaraan ja/tai siihen väitettyyn asiaa, että kimpanvetäjä ei olisi muka hoitanut hommiaan kunnolla, niin se on täysin irrelevanttia asiaa tähän vehkeilyyn liittyen. Ei se liity millään tavalla siihen ja haluaisinkin, että moisista puheista päästäisiin eroon. Kuten tuossa aikaisemmin joku kirjoitteli, vanhojen kimppojen asioiden kaiveleminen ja niistä vittuileminen kimpanvetäjille ei suinkaan paranna ilmapiiriä, eikä motivoi ketään vetämään uusia kimppoja. Sinä otit oma-aloitteisesti kyseiseen lafkaan yhteyttä ansaitsemismielessä. Piste. Minä vittuunnuin asiasta jo periaatteen vuoksi ja aloitin siitä älämölön. Piste. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Landola F6/Cut | |
![]() 23.10.2009 11:12:13 (muokattu 23.10.2009 11:13:41) | |
Kuten tuossa aikaisemmin joku kirjoitteli, vanhojen kimppojen asioiden kaiveleminen ja niistä vittuileminen kimpanvetäjille ei suinkaan paranna ilmapiiriä, eikä motivoi ketään vetämään uusia kimppoja. Sinä otit oma-aloitteisesti kyseiseen lafkaan yhteyttä ansaitsemismielessä. Piste. Minä vittuunnuin asiasta jo periaatteen vuoksi ja aloitin siitä älämölön. Piste. Viimeinen postaus multa vähään aikaan M.nettiin: Tämä vitun lausepari! Etkö sä jätkä nyt oikeasti tajua kuinka spedeä touhua toi sun ininäsi on!? Miten sä selviät arkielämässä jos sulla oikeasti ei ole ton parempaa itsekontrollia tekoihisi? Mangu kunnolla jos on pakko, mutta älä jumankauta koko ajan inise siitä kuinka tämmöinen "leiriyttäminen" tekee kaikille hallaa, ja sitten seuraavaan lauseeseen vähän lisää vänkäämistä ja eripuran kylvöä. Toi on sama kun sä rvasaroisit muuria ja pillittäisit samalla, että milläs me nyt suojellaan itseämme..? Niele ylpeytes tai sitten alota oikea pyhä sota tän jutun suhteen. Mua ottaa oikeasti huomattavasti aivoon tommoinen seminillitys. Siispä teen itselleni ainoan oikein ratkaisun ja suljen nettiselaimen. Niin helppoa se on. Hitler used Telefunkens. | |
![]() 23.10.2009 11:13:00 | |
Sensonic: Jos tällä jälleen viitataan epäonnistuneisiin kimppoihin ja/tai sieltä saatuun tavaraan ja/tai siihen väitettyyn asiaa, että kimpanvetäjä ei olisi muka hoitanut hommiaan kunnolla, niin se on täysin irrelevanttia asiaa tähän vehkeilyyn liittyen. Ei se liity millään tavalla siihen ja haluaisinkin, että moisista puheista päästäisiin eroon. Ei viitata, minulle on päivänselvää että jos kimpat menee mettään niin ne menee ja sille ei voi mitään muuta kuin sen mitä pystyy. Sinä otit oma-aloitteisesti kyseiseen lafkaan yhteyttä ansaitsemismielessä. Piste. Minä vittuunnuin asiasta jo periaatteen vuoksi ja aloitin siitä älämölön. Piste. Yksinkertaistettuna näin. | |
![]() 23.10.2009 11:57:52 | |
saastara: Viimeinen postaus multa vähään aikaan M.nettiin: Tämä vitun lausepari! Etkö sä jätkä nyt oikeasti tajua kuinka spedeä touhua toi sun ininäsi on!? Miten sä selviät arkielämässä jos sulla oikeasti ei ole ton parempaa itsekontrollia tekoihisi? Mangu kunnolla jos on pakko, mutta älä jumankauta koko ajan inise siitä kuinka tämmöinen "leiriyttäminen" tekee kaikille hallaa, ja sitten seuraavaan lauseeseen vähän lisää vänkäämistä ja eripuran kylvöä. Toi on sama kun sä rvasaroisit muuria ja pillittäisit samalla, että milläs me nyt suojellaan itseämme..? Niele ylpeytes tai sitten alota oikea pyhä sota tän jutun suhteen. Mua ottaa oikeasti huomattavasti aivoon tommoinen seminillitys. Siispä teen itselleni ainoan oikein ratkaisun ja suljen nettiselaimen. Niin helppoa se on. Ei se näköjään kuitenkaan estä sua kirjoittamasta tähän, vaikka sinulla ei ole tähän asiaan osaa eikä arpaa. Eiköhän tämä asia ole nyt käsitelty niin, että siihen ei tarvitse enää asiaan kuulumattomien kommentoida. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Landola F6/Cut | |
![]() 23.10.2009 12:05:20 | |
Jos ei ole jäähyllä, käsittääkseni tänne saa kuka tahansa kirjoittaa. | |
![]() 23.10.2009 12:07:55 (muokattu 23.10.2009 12:08:31) | |
Sensonic: Ei se näköjään kuitenkaan estä sua kirjoittamasta tähän, vaikka sinulla ei ole tähän asiaan osaa eikä arpaa. Eiköhän tämä asia ole nyt käsitelty niin, että siihen ei tarvitse enää asiaan kuulumattomien kommentoida. Jos asia on tuotu huoneista tänne puolelle, siihen saa kuka tahansa kommentoida täysin vapaasti. Jätetäänkö se moderointi ihan oikeille moderaattoreille? War... war never changes. | |
![]() 23.10.2009 12:13:35 | |
Void: Jos asia on tuotu huoneista tänne puolelle, siihen saa kuka tahansa kommentoida täysin vapaasti. Jätetäänkö se moderointi ihan oikeille moderaattoreille? Jätetäänkö se vittuilu sikseen? Eiköhän tässä olla päästy asiaan kuuluvien kanssa jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen asiasta, jota tässäkin keskusteluketjussa toivottiin, joten ainakin minun puolestani asia on loppuunkäsitelty. Toivottavasti myös muiden puolesta ja voidaan jatkaa näitä kimppojen puuhasteluja. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Landola F6/Cut | |
![]() 23.10.2009 12:16:43 | |
Sensonic: Jätetäänkö se vittuilu sikseen? Eiköhän tässä olla päästy asiaan kuuluvien kanssa jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen asiasta, jota tässäkin keskusteluketjussa toivottiin, joten ainakin minun puolestani asia on loppuunkäsitelty. Toivottavasti myös muiden puolesta ja voidaan jatkaa näitä kimppojen puuhasteluja. No jos tuon vittuiluna otit, niin aika herkillä käyt. War... war never changes. | |
![]() 23.10.2009 12:22:18 | |
Void: No jos tuon vittuiluna otit, niin aika herkillä käyt. No ihan kuinka itse haluat asian tulkita. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Landola F6/Cut | |
![]() 23.10.2009 12:52:08 | |
Aikas asiallinen kimppahuone tämä.... :) Ihan tässä iso mies liikuttuu kyyneliin kaikista hienoista pointeista mitä immeiset suoltavat tänne.. Vau! Sulla on stereot ja mulla kitarakamat molemmissa on viritykset samat, molempi on varapippeli.... (Eppu Normaali) | |
![]() 25.10.2009 21:02:41 | |
kysymykseeni oliko kimppaan osallistuneiden tiedot deletoitu ja siksi reklamoituja virittimiä ei toimiteltu... Sensonic: Olin. Kimpasta oli kulunut jo kotvan aikaa, joten minulla ei enää ollut tuota tilauslistaa. Lisäksi tällöin käyttämäni HP Omnibook XE levisi jossain vaiheessa, eikä minulla tietenkään ollut varmuuskopioita kovalevyllä olleista tiedostoista. Oli pakko tarkistaa, onneksi tilauslista löytyi sieltä missä se on alunperin luotu http://muusikoiden.net/huoneet/print.php?p=647618 Itse epäilen ettei sua paljoa enää ne wilkkarit siksikään kiinnostanu kun olit tohkeissasi omaan kitaraasi laittanu Gotohin SG58 -virittimet ja olikohan oma semiprs jo myyty ennenkuin ne puuttuneet wilkkarit saapuivat suomeen? Kysyitkö Twinkleltä edes niitä sun omia virittimiä itsellesi? Et pidä siitä että vanhoja kaivellaan. Mutta tämä on asia joka koski minuakin kun oli omat virittimet liossa. Sori että pidän tätä viritinjuttua vielä esillä mutta kun en missään vaiheessa kunnollista vastausta asiaan saanu. Ja olethan itse mulle monesti sanonut että sulla ei olisi mitään salattavaa, joten, rehdisti kuin aikuinen mies vastaat mihin hävisi into näiden virittimien kanssa? Intoa ois ollu lähteä saksaan viemään kimblelle musamessuille "terveisiä face to face" mutta muiden kimppaajien virittimien suhteen into loppui kesken. Sanon tämän siksi kun kysyin että onko se talkoohengestä puhuminen just sitä että "Tee kuten sanon, ei niinkuin minä teen"? Sillä vaan että kun nyt myönsit että sotasi Twinkleä vastaan on vain periaatteelista, niin pakko sanoa, ei hyvältä näytä. Vähän kuin se sn89:n hospotus woodoa vastaan. Sitä itsekin ihmettelit mutta sitten tämä oma hospotuksesi olisi hyväksyttävämpää? Minusta ihan samanlaista. Oikeassa kohdassa jonkin oman virheen julki myöntäminen näyttää hyvältä verrattuna siihen että sitä lapsosta/lipsahdusta/erhettä väisteltäisiin tai peiteltäisiin aina vaan. Taidat olla samaa mieltä erään pääministerin touhuista? ;) Sanottakoon nyt kuitenkin sivustaseuraajille että lopulta minä sain omat virittimeni. Tässä ketjussahan enimmäkseen nojataan periaatteisiin :) Mulle on arvokasta saada epäkohtia ja väärinväittämiä oikaistua ettei värittynyt totuus alkuperäisestä totuudesta jäisi ainoaksi tai ainakaan viimeiseksi kuvaksi. "Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008) | |
![]() 25.10.2009 21:56:36 | |
efunkelist: Sanottakoon nyt kuitenkin sivustaseuraajille että lopulta minä sain omat virittimeni. Itsehän sain virittimeni tuplana. Nyt joku muu jää ilman. Jotta ei siinä mitään hätää. Voisin ottaa vaikka kolmannet ja neljännetkin, jotta saataisi tämäkin asia käsiteltyä. Ei välttämättä olisi tarvinnut tätä nostaa enää ylös. Olihan tämä aihe jo pysynyt pari päivää koskemattomana. Liikaa säröä! | |
![]() 26.10.2009 08:07:19 | |
efunkelist: Itse epäilen ettei sua paljoa enää ne wilkkarit siksikään kiinnostanu kun olit tohkeissasi omaan kitaraasi laittanu Gotohin SG58 -virittimet ja olikohan oma semiprs jo myyty ennenkuin ne puuttuneet wilkkarit saapuivat suomeen? Kysyitkö Twinkleltä edes niitä sun omia virittimiä itsellesi? Minä tiedustelin noita virittimiä pariin otteeseen Mr. Kimiltä, mutta se ei koskaan vastannut minulle. Ja ei, en kysellyt noita virittimiä Twinkleltä. Et pidä siitä että vanhoja kaivellaan. En todellakaan. Se on vanhojen ämmien touhua. Mikään ei ole sen vittumaisempaa kimpanvetäjälle kuin se, että joku alkaa jälkikäteen vääntämään jostain pieleen menneestä kimpasta, joka vituttaa kimpanvetäjää itseäkin. Saman tien voisi kysyä, että miksi en koskaan saanut hommattua Sonor Chinalta korvaavaa kitaraa Wylde -lespakopsun tilalle, josta on kaula halkennut ja kitara oli näin soittokelvoton. No kun kyseinen taho ei koskaan vastannut korvauspyyntöihini. Nuo pieleen menneet kimpat vituttavat meikäläistäkin, eikä niiden kaivelu jälkikäteen "pelasta" enää sitä pieleen mennyttä kimppaa. Ja noilla virittimillähän ei ole mitään tekemistä tämän alkuperäisen threadin kanssa tai edes sen kanssa, että kimppatilaushuoneita on nyt kaksi, joten miksiköhän tämäkin piti kaivaa esille? Sillä vaan että kun nyt myönsit että sotasi Twinkleä vastaan on vain periaatteelista, niin pakko sanoa, ei hyvältä näytä. Vähän kuin se sn89:n hospotus woodoa vastaan. Sitä itsekin ihmettelit mutta sitten tämä oma hospotuksesi olisi hyväksyttävämpää? Minusta ihan samanlaista. Periaatteellista sinänsä, sillä tekisin aivan saman, jos kävisi ilmi, että joku muu on tehnyt samanlaisen "vedon" jollekin toiselle kimppatilaushuoneen kimpanvetäjälle. Annetaan kaikkien vetää niitä omia kimppoja rauhassa. SN89:n jutut Woodoa ja Wornaa vastaan ovat hieman isompia juttuja, sillä ne on laitettu useampaan julkiseen foorumiin ja niillä yritetään antaa negatiivinen kuva soittimilla bisnestä (ei kuitenkaan yksinoikeusbisnestä) tekevistä firmoista. Olen itse keskustellut asiasta Woodon yhteyshenkilön kanssa tämän tapahtuneen jälkeen. Oikeassa kohdassa jonkin oman virheen julki myöntäminen näyttää hyvältä verrattuna siihen että sitä lapsosta/lipsahdusta/erhettä väisteltäisiin tai peiteltäisiin aina vaan. Taidat olla samaa mieltä erään pääministerin touhuista? ;) Kyllä, omien virheiden myöntäminen on kaiken A ja O. Minun virheeni: 1) Wolf III:n kimpassa tuli väärät virittimet, vaikka oltiin tilattu Wilkinsonit. Jotta olisi itse voinut hoitaa asian kuntoon, minun olisi pitänyt vetää uusi kimppa KHL:lle. Muulla tavoin noita virittimiä en sieltä olisi voinut saada. Ekassa Wolf -kimpassa Mr. Kim ryssi jotain (en muista nyt tarkkaan mitä), mutta hän maksoi siitä mun pankkitilille korvauksen, kun tivasin sitä tarpeeksi kauan ja sen jälkeen tilitin sen kimpassa mukana olleille tilaajille. OK, jotkut halusivat antaa sen mulle vetopalkkiona, mutta niille maksoin rahat, jotka niitä halusivat. Viritinasiaa tiedustelin Mr. Kimiltä 2-3 kertaa, mutta se ei koskaan vastannut minulle ja minä en voi itse virittimiksi muuttua. Soittimien toimittamisen jälkeen olin hävittänyt Excel -tilauslistan ja käytössäni oleva HP Omnibook XE hajosi, eikä minulla ollut varmuuskopioita tiedostoista. 2) Sonor China -kitarakimpassa tuli aliarvoisen laatuista matskua ja yhden kitaran kaula oli halki niin, että kitara oli soittokelvoton. Yritin kolmeen otteeseen saada korvausta ko. firmalta, mutta eivät vastanneet sähköposteihini. Soitin jopa kyseiseen firman, jossa kukaan ei "yllättäen" tiennyt asiasta yhtään mitään. Valitettavasti en voi muuttua rikkinäisen kitaran korvaavaksi kitaraksi ja kuten kimppatilaushuoneen A-B-C:ssä sanotaan, jokainen on kimpassa mukana omalla vastuullaan. Se tarkoittaa sitä, että kimpan vetäjä ei ole korvausvelvollinen siinä tapauksessa, että jokin kimpassa menee pieleen kimpanvetäjästä riippumattomista syistä. Jos kimpanvetäjältä vaadittaisiin tuollaista korvausvelvollisuutta ja vastuuta, niin sitten olisi jo kyse kaupallisesta toiminnasta ja kimpanvetäjän pitäisi myös asennoitua hommaan vastaavalla tavalla. Mutta m.net:hän ei ole kaupallisia tarkoituksia varten, kuten ylläpitokin on asiasta todennut. 3) Miniläppärikimppa meni penkin alle, kun meitä huijattiin lupaamalla toimittaa miniläppäreitä aivan poskettoman halpaan hintaan. Minä etsin muutaman toimittajan, josta tilaajat saivat sitten äänestää, keneltä tilattaisiin. Sanoin ennen tilausta, että en sitten ota vastuuta, jos tämä kimppa kusee. Ja valitettavasti siinä näin kävikin. Tilaajat menettivät rahansa ja minä siinä samassa vielä 60 euron tilisiirtomaksun Suomesta Kiinaan. Siinäpä ne meikäläisen epäonnistumiset. Noita em. Wilkinsoneja ei olisi saatu Suomeen ilman uuden kimpan vetoa KHL:lle ja Twinkle sattui vetämään sinne seuraavan kimpan. Ilmeisestikin kitaratilauksen määrä oli niin suuri, että noiden virittimien arvo ei ollut juurikaan mitään verratttuna siihen ja siksi ne loppuen lopuksi saatiin Suomeen. Mutta näillä em. asioilla ei ole mitään tekemistä threadin otsikossa mainitun, nyt käynnissä olevan kimppatilauksen kanssa, saati sen kanssa, miksi kimppatilaushuoneita on tällä hetkellä kaksi. Olen täysin samaa mieltä kuin Miikathebest, että ei threadia olisi enää tarvinnut nostaa ylöspäin, sillä sen uutisarvo tuosta Tesla -kimpasta on puhtaasti nolla, kun täällä on vain väännetty pieleen menneistä kimpoista ja siitä, miksi kimppatilaushuoneita on kaksi... Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Landola F6/Cut | |
![]() 26.10.2009 10:05:10 | |
Sensonic: Kyllä, omien virheiden myöntäminen on kaiken A ja O. Minun virheeni: 1) Wolf III:n kimpassa tuli väärät virittimet, vaikka oltiin tilattu Wilkinsonit. Jotta olisi itse voinut hoitaa asian kuntoon, minun olisi pitänyt vetää uusi kimppa KHL:lle. Muulla tavoin noita virittimiä en sieltä olisi voinut saada. ... Soittimien toimittamisen jälkeen olin hävittänyt Excel -tilauslistan ... Noita em. Wilkinsoneja ei olisi saatu Suomeen ilman uuden kimpan vetoa KHL:lle ja Twinkle sattui vetämään sinne seuraavan kimpan. Salli mun korjata. Se lista löytyi tilausketjusta ja sun ois tarvinnut vain se osoittaa Twinklelle TAI laittaa pikaviesti niille ihmisille että "hei ne virittimet saatiin sittenkin kysykää niitä Twinkleltä" - olithan kuitenkin itse tietoinen siitä että ne virittimet Twinklellä oli. Mä palasin tähän aiheeseen koska en sulta ollut tähän asti kunnollista vastausta saanut. Siksi kysyn tätä täällä enkä pikaviestitse koska asia koski monia muitakin. Mutta näillä em. asioilla ei ole mitään tekemistä threadin otsikossa mainitun, nyt käynnissä olevan kimppatilauksen kanssa, saati sen kanssa, miksi kimppatilaushuoneita on tällä hetkellä kaksi. Olen täysin samaa mieltä kuin Miikathebest, että ei threadia olisi enää tarvinnut nostaa ylöspäin, sillä sen uutisarvo tuosta Tesla -kimpasta on puhtaasti nolla, kun täällä on vain väännetty pieleen menneistä kimpoista ja siitä, miksi kimppatilaushuoneita on kaksi... Tällä foorumilla, kuin muillakin, asiat tapaavat karata otsikon alta. Viidakon laki. Siitä keskustellaan mistä on aihetta tavalla tai toisella. Mitä tulee otsikon nousemiseen, boohoo. Itse en tätäkään aihetta edes hae kitarakamaosastolta vaan foorumin valikon "omat kirjoitukset" -osiosta jotta voisin vastata aina minulle kohdistuneisiin kysymyksiin tai lukea minulle osoitetut vastaukset. En siis ajattele sitä että "nouseeko vai laskeeko joku otsikko" tässä teknisessä sovelluksessa vaan sitä että vastataanko kysymyksiin vai ei. "Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008) | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)