Aihe: Andy Mccoyn kitaroita kanikonttorin huutokaupassa
1 2 3 4 5 6
hevosmees3
03.06.2012 11:39:42
Kiitos paljon linkistä!
Soittaa en osaa mutta olen monet kerrat tuollaista herran kitaraa yrittänyt saada ja nyt sitten onnisti. Tärkeintä tietysti on että McCoy itse voi hyvin ja ehkä tarvii vain käteistä maalausharrastuksiinsa. Minulla tuo kitara päätyy kunniapaikalle ja tarkoitus ei ole koskaan siitä luopua.
AngieRainbow
03.06.2012 11:46:38
hevosmees3: Kiitos paljon linkistä!
Soittaa en osaa mutta olen monet kerrat tuollaista herran kitaraa yrittänyt saada ja nyt sitten onnisti. Tärkeintä tietysti on että McCoy itse voi hyvin ja ehkä tarvii vain käteistä maalausharrastuksiinsa. Minulla tuo kitara päätyy kunniapaikalle ja tarkoitus ei ole koskaan siitä luopua.

Tää on kyllä kiva, että nää päätyy faneille!
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
fox
03.06.2012 17:11:00

hevosmees3: Moi Olen vanhan polven hanoi diggari jo -80 luvun alusta ja sain tälläisen gibson firebird nro 00343564 huutokaupasta pari pv sitten ( se firebird missä pelikorttitarrat).
Mitä tuo numerosarja kertoo? Ja mielestäni on siis Andyn kitara.

Numerosarja kertoo, paitsi tuon, että se on vuodelta 2003, myös sen, että se on "leimattu" helmikuun 3. päivä. "Talon sisäinen" numero on 564, jolla sitten tehtaalla saa selvitettyä muita juttuja.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
hevosmees3
03.06.2012 17:40:49
Kiitos tiedoista! Olipa heti asiantuntemusta kun laittoi kysymystä. Jos jollain vielä tietoa tuosta firebirdistä niin laittakaa vaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)