Funkyshiva 16.03.2008 00:05:55 (muokattu 16.03.2008 00:22:49) | |
---|
Onko yhtä hauskaa jos köyhät ei kadehdi? Ei,tuskin edes soittaisin kitaroita ilman köyhiä. ;D E: Ihan asiaakin loppuun. Sulla on tuossa kuvassa tuo P-90:llä oleva LP, minkälaisen vahvarin kautta se sinun mielestä pääsee parhaiten oikeuksiinsa? Eniten itse tykkään P-90 mikeistä perinteisesti Marshallin särökanavan kautta.Eikä huonolta kuulosta Orangen TTn tai MesaBoogien kauttakaan.Ei ole ollut ongelmia keskialueiden kanssa ainakaan LP:llä,mahonki pehmentää mukavasti P90stä. Ilman parempaa kokemusta P90stä muissa kuin mahonkikitaroissa,veikkaisin että leppä ja saarni bodyissa tuo keskialueen ongelma korostuu. Valmiiksi riipivä soundiseen trankkuvahvariin en lähtisi P90:llä varustettua kitaraa tökkimään. Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Les Fender 16.03.2008 01:40:35 (muokattu 16.03.2008 01:44:19) | |
---|
Nakkaa joku kiperä pointti tai katkera provo niin taas mennään;) Mun mielestä nykyään vasta CS Gibsonia voi kutsua oikeaksi Gibsoniksi... E: Äh..... Aika löysä. Saakohan näistä enään mitään kunnon vääntöä aikaan. Kaikilla on liikaa rahaa. "Living is easy with eyes closed!" |
M Hossa 16.03.2008 02:25:09 (muokattu 16.03.2008 02:52:32) | |
---|
Kalliit Gibsonit on sama asia kun kalliit Mad Professorit. ;) Vitustako tiedät jos et oo ees koittanu? Tarinoi asioista joista luulet edes tietäväsi. Palaisin halusta tietää montako CS40:stä oot soittanu...tai mp101:sta? |
koponen 16.03.2008 07:44:22 (muokattu 16.03.2008 07:45:06) | |
---|
Vitustako tiedät jos et oo ees koittanu? Tarinoi asioista joista luulet edes tietäväsi. Palaisin halusta tietää montako CS40:stä oot soittanu...tai mp101:sta? Aiihhihi.. nyt meni hossalta hermot ja muuten ihanasti :D Naapurin 5k€ kitaraa saa kyllä arvostella testaamatta, mutta älkää vaan puuttuko mun vahvistinpolitiikkaan. If it says Marshall on the front, you're good to go |
Murgo 16.03.2008 08:10:46 | |
---|
Ja minä kun olen tässä muutamana päivänä pähkäillyt vaihtamista n. 500€ kitaraan ja että kehittyykö harrastukseni koskaan sille asteelle että moisen tarvitsisin vai jäisikö turhaksi hankinnaksi... Mutta jatkakaa :) Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
M Hossa 16.03.2008 08:27:29 (muokattu 16.03.2008 09:05:55) | |
---|
Aiihhihi.. nyt meni hossalta hermot ja muuten ihanasti :D Naapurin 5k€ kitaraa saa kyllä arvostella testaamatta, mutta älkää vaan puuttuko mun vahvistinpolitiikkaan. Röh, röh ja nenäkorinaa... Öh, kusen housuihini kun edes ajattelen näitä m.netin etuasteen surisuttelijoita. Ikinä ees kuullu putkivahvistinta. Nähny jossain netissä. Tai vähän koittanu sormella, niinku naapurin koiraakin...eli ihan vaan naurattaa. Se on vaan niin gaytä soittaa kalliilla loimu-Gibsonilla...mutta sopii hyvin johonkin kivaan tv-shöyhyn missä kisaillaan ruusuista. ;D |
Feggy 16.03.2008 08:55:32 | |
---|
Omistan pari. Kyllä eron huomaa. |
koponen 16.03.2008 09:05:18 | |
---|
Öh, kusen housuihini kun edes ajattelen näitä m.netin etuasteen surisuttelijoita. Ole hyvä vaan.. If it says Marshall on the front, you're good to go |
Dr. Muff 16.03.2008 09:06:58 | |
---|
Öh, kusen housuihini kun edes ajattelen näitä m.netin etuasteen surisuttelijoita. Kusi housuissa on kuitenkin parempi kuin kusi päässä, joten elä anna muiden estää. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
M Hossa 16.03.2008 09:09:30 | |
---|
Piti hetkellisesti muuttaa allekirjoitusta ennenkuin on kaikki ämmät niskassa. ;p |
koponen 16.03.2008 09:30:32 | |
---|
Piti hetkellisesti muuttaa allekirjoitusta ennenkuin on kaikki ämmät niskassa. ;p Seliseli. Hermot meni heti kun joku huomautti että olet maksanut muutamasta puukotelossa olevasta satiaisesta ja pätkästä rautalankaa henkilöauton hinnan. Ainiin... laatu maksaa, paitsi kitaroissa. Vai miten se oli...? :) If it says Marshall on the front, you're good to go |
esprit de corps 16.03.2008 09:52:32 | |
---|
Vitustako tiedät jos et oo ees koittanu? Tarinoi asioista joista luulet edes tietäväsi. Palaisin halusta tietää montako CS40:stä oot soittanu...tai mp101:sta? Jösses, mä kyllä olin ihan siinä uskossa, että kaveri on rento mies ja huumoria ranteessa. Jos provoaa, pitää myös ottaa provoa. Vähän niinku muumi. |
Kefiiri 16.03.2008 10:16:13 | |
---|
Röh, röh ja nenäkorinaa... Öh, kusen housuihini kun edes ajattelen näitä m.netin etuasteen surisuttelijoita. Hah haa, kyllä minua nauratti tämä. Itsellä ei ole kalliita kitaroita eikä kalliita vahvistimiakaan. |
J.Hollström 16.03.2008 10:43:10 | |
---|
Eli siis omistatko oikeasti kalliin kitaran (en puhu tunnearvosta) ? 1000 euroa ei ole kallis mutta jos yli 3000 mentäs. Kyllä. Onko se hintansa väärti, Kyllä. vai peittoaako kaverin 500e kopio kitarasi? Ei. Kiinnostaa. Just joo. Point-to-point ripuliranne |
M Hossa 16.03.2008 10:54:52 | |
---|
Jösses, mä kyllä olin ihan siinä uskossa, että kaveri on rento mies ja huumoria ranteessa. Jos provoaa, pitää myös ottaa provoa. Totta, mr. Crowfield. Paska kirjoitus. Väärinkäsityskin nimimerkin suhteen.. Älä ota ittees. My bad. Eli anteeksi. ...Parantelen oloani...meni pitkäksi tuo yö joka tuntuu jatkuvan... |
fuzz 16.03.2008 16:38:51 | |
---|
No sulla on ainakin ehta vintage Opel :) No on! Hajukin on autenttinen;) No jaa, hieman offtopiccia... elämän tarkoitus on 42 |
PekkaM 16.03.2008 21:10:26 | |
---|
Yli kolmen tonnin kitaraa ei ole tullut omistettua, mikä on tavallaan aika yllättävää, kun ei se nyt niin pahalta hinnalta tunnu kaikkeen muuhun rahanmenoon verrattuna. On sitä ollut sellainen aikakin, että kitarat oli se mieluisin harrastukseni ja silti sitä tulee ajeltua työmatkoja likaisella "karvalakkimallin" autolla, joka maksoi käytettynäkin yli kymmenen kertaa enemmän kuin kallein koskaan omistamani kitara... Soitin on kuitenkin jotain pysyvää verrattuna autoihin, HD-projektoreihin ja muuhun. Lisäksi sähkökitarat ovat soittimina sieltä naurettavan halvasta päästä (keskustelkaa esim. jonkun bassoklarinettia soittavan kanssa). Vähän soittimia vastaavaksi rahareiäksi kelpaavat esim. mekaaniset rannekellot. Sillä saralla tosin 3000€ on vaihtorahoja ;) Ibanez PGM90HAM myytävänä. Katso jäsenkuvaukseni. |
hollstro 16.03.2008 22:47:30 | |
---|
Kyllä, omista yli 3000 euron kitaroita ja bassojakin. On mulla todella hyviä kitaroita tonnin pintaankin. Ei se hinta ole itseisarvo. Hyvä soitin maksaa sen minkä se maksaa. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Starlia 17.03.2008 09:27:50 | |
---|
Hyvä esimerkki nimen tuomasta hinnasta on Ibanezin JEM555:t. Paskoja ovat, jotka eivät Jemiin liity kuin nimen, ulkomuodon ja mikkien takia. Onhan siinä ~600e nimihintaa. Niinhän nuo väittävät että edullinen Jem on RG550. Pitäisi teettää Harley Benton timanttiupotuksilla, että hintaa kertyy 10000e. Kai se sitten on hyvä kitara sen jälkeen :) |
punainenettan 17.03.2008 12:15:31 | |
---|
Pitäisi teettää Harley Benton timanttiupotuksilla, että hintaa kertyy 10000e. Kai se sitten on hyvä kitara sen jälkeen :) On on.. Sitte voi myydä ne timantit ku kitara alkaa vituttamaan. Ja on jälleenmyyntiarvoa!! Jos jokin asia kuulostaa uskomattomalta, se usein on juuri sitä. |