Jucciz 19.02.2008 18:17:16 | |
---|
Ihme että ei ole enemmänkin käytetty sun tekemiäs pätkiä, tai, mistäs mä tiiän. Ja mistäs MINÄ tiedän. Luultavasti niitä on käytetty ns. ihan helevetisti. ;) |
masterhat 19.02.2008 18:42:56 | |
---|
No oma suosikki on aina kovasti mainostamani Catalinbreadin supercharged Overdrive. Hiukan kun fuzzi ja od sekaisin. erinomainen sustaini, ja sotkuinen riffi pedaali, ainakin putkilaneyn läpi. Hiukan tulee HIMin uuden levyn kitara soundeja mieleen tuon purkin annista, vaikka ne on eri tavalla toteutettu Snails against humanity |
Mr_Odo 19.02.2008 19:29:32 (muokattu 19.02.2008 19:29:52) | |
---|
Hyvät ihmiset....... ....kertokaa nyt ihmeessä missä voi ostaa/testata noita niin ihmeellisiä hot cakeja. kiitos ;D "It's little more tricky..." - Yngwie Malmsteen |
Kiinankeisari 19.02.2008 21:09:27 | |
---|
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Jucciz 19.02.2008 21:11:33 | |
---|
Hot Caken potentiaalinen haastaja voi hyvinkin olla Fulltone OCD. Molempia testanneena mun lautaan jäisi jälkimmäinen. Riittää, kun on hyvä puhdas soundi: OCD:sta saa kaiken blues-osastosta (vähintään) vanhaan heviin: vehje kuulostaa hyvin paljon täysillä olevalta Marshallilta. Täytyy varmaan tosissaan vääntää niitä äänipätkiä piakkoin sanojen tueksi ... |
Joees 20.02.2008 00:45:57 | |
---|
Hot Caken potentiaalinen haastaja voi hyvinkin olla Fulltone OCD. Molempia testanneena mun lautaan jäisi jälkimmäinen. Riittää, kun on hyvä puhdas soundi: OCD:sta saa kaiken blues-osastosta (vähintään) vanhaan heviin: vehje kuulostaa hyvin paljon täysillä olevalta Marshallilta. Täytyy varmaan tosissaan vääntää niitä äänipätkiä piakkoin sanojen tueksi ... En sinänsä ihmettelisi. Vaan luulen jotta jos mulle joskus OCD päätyy omistukseen, niin tuo Hot Cake jää myös omistukseen edelleen. Se on aina ollut mulla semmonen hätävara. Kulkee yleensä keikoillakin mukana vaikka ei käytössä olisikaan. Täytyy silti joskus päästä kokeilemaan OCD:tä myös. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
dbasteroid 20.02.2008 01:19:53 | |
---|
http://filters.muziq.be/model/schaller/whawhafuzz v2 (viimeinen kuiva) Se on tuo wha wha fuzz En itedä onko paras, mutta itse en tuota ikinä tule myymään. (ja haluan ehdottomasti toisen) + Soundi järisyttävän hyvä (EP tulossa just, missä tuota potkin) + On/off kantapäässä! (toisin kuin kaikissa muissa; ne saksalaiset ne saksalaiset) + Sweep koko alue (eli laaja range) + volumekin toimii + (fuzzkin on, eipä ole tullut käytettyä) - mistä löytää uuden. - on/off kantapäässä ( eli vola paukahtaa suht-alas ennen kuin efekti lähtee päälle, pikkuisen ongelmia nauhoituksissa) - Sweep pitkä (wah-wah pitää osata käyttää; pelkkäneljäs osien tahti hakkaus ei niin toimi) - muovinenkuori vrt. cry baby ym... - Haluan toisenkin tällaisen! |
Pertsa 20.02.2008 12:51:44 | |
---|
TIM tai Timmy by Paul Cochrane. Kumpikin on ollut laudassa kiinni siitä lähtien, kun ne nelisen vuotta sitten hankin. Se oli vielä sitä aikaa, kun pedaalin sai parissa kuukaudessa. Nykyään siis joutuu varmaan sen puoli vuotta odottelemaan vähintään? Eivät ole vaarassa joutua syrjäytetyksi laudalta. Vaikea sanoa kumpi on parempi, mutta jos jompikumpi pitäisi valita, niin TIM, koska se on monipuolisempi Boost-kytkimen ansiosta. |
Numb 20.02.2008 13:01:59 | |
---|
Hot Caken potentiaalinen haastaja voi hyvinkin olla Fulltone OCD. Jesh. Jos olisin juuri nyt panostamassa overdriveen, niin se olisi tod. näk. juuri OCD. Ensisijaisesti siksi, että sen olen testannut ja erinomaiseksi havainnut, kun taas Hot Cake on samplejen ja puheitten varassa :) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Väinämöinen 20.02.2008 13:13:14 | |
---|
Suosikkini kaikista tähän asti omistamistani ja kokeilemistani pedaaleista on Bossin TU-2-lattiaviritin. Sitä käytän eniten ja se soveltuu sellaisenaan myös bassolle. Perushyvä, käyttöä kestävä vehjes. Silloin moni asia onkin jo kohdallaan. |
Dr. Muff 20.02.2008 14:25:50 | |
---|
TIM tai Timmy by Paul Cochrane. Kumpikin on ollut laudassa kiinni siitä lähtien, kun ne nelisen vuotta sitten hankin. Se oli vielä sitä aikaa, kun pedaalin sai parissa kuukaudessa. Nykyään siis joutuu varmaan sen puoli vuotta odottelemaan vähintään? Yli 9kk... Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
Swan 20.02.2008 19:07:55 | |
---|
kun taas Hot Cake on samplejen ja puheitten varassa :) Sama, paitsi että mulla oli vaan puheiden. Ostin, kokeilin, lensin perseelleni ja kiinnitin (pedaalin) lautaani alta aikayksikön. |
Jucciz 20.02.2008 20:25:29 (muokattu 20.02.2008 20:30:43) | |
---|
Tässäpä pikaisia Stratocaster-pätkiä Fulltone OCD:llä: http://mp3.jucciz.com/fulltone_ocd/ Lisää tulee varmaan myöhemmin, joskus hiihtoloman jälkeen. Joka pätkän alussa vahvistimen puhdasta soundia vertailuksi. Havaintoja: gainin (drive-potikka) ollessa isolla soundi tummenee. Sitä voi toki kompensoida kääntämällä tone-potikkaa isommalle. Noissa pätkissä tone on kaikissa keskellä ja LP/HP-kytkin LP-asennossa. Signaalitie: Fender '60 Stratocaster (relic) -> Fulltone OCD -> Marshall Super Bass 100W '70 -> Marshall 1960TV 4x12"-kaappi -> Sennheiser e606-mikki -> äänittämö. Vähän reverbiä mausteena. |
Mr_Odo 20.02.2008 21:05:27 | |
---|
Tässäpä pikaisia Stratocaster-pätkiä Fulltone OCD:llä: http://mp3.jucciz.com/fulltone_ocd/ Lisää tulee varmaan myöhemmin, joskus hiihtoloman jälkeen. Joka pätkän alussa vahvistimen puhdasta soundia vertailuksi. Havaintoja: gainin (drive-potikka) ollessa isolla soundi tummenee. Sitä voi toki kompensoida kääntämällä tone-potikkaa isommalle. Noissa pätkissä tone on kaikissa keskellä ja LP/HP-kytkin LP-asennossa. Signaalitie: Fender '60 Stratocaster (relic) -> Fulltone OCD -> Marshall Super Bass 100W '70 -> Marshall 1960TV 4x12"-kaappi -> Sennheiser e606-mikki -> äänittämö. Vähän reverbiä mausteena. Asiallisia ääni näytteitä, sai hyvän kuvan pedaalista. Tosin itselläni on LP niin että uutta odotellessa. :D "It's little more tricky..." - Yngwie Malmsteen |
Jucciz 20.02.2008 21:06:54 | |
---|
Asiallisia ääni näytteitä, sai hyvän kuvan pedaalista. Tosin itselläni on LP niin että uutta odotellessa. :D LP-pätkää sit seuraavaksi kyllä. Onhan se ihan eri kirves kuin Strato. |
SirElwood 20.02.2008 21:18:18 | |
---|
Sama, paitsi että mulla oli vaan puheiden. Ostin, kokeilin, lensin perseelleni ja kiinnitin (pedaalin) lautaani alta aikayksikön. *köh!* Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt *köh*! |
Swan 20.02.2008 21:24:09 | |
---|
*köh!* Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt *köh*! Pastilleja liilan kakun tekijälle. |
Kunnallisjäte 20.02.2008 21:39:42 (muokattu 20.02.2008 21:40:07) | |
---|
Suosikkini kaikista tähän asti omistamistani ja kokeilemistani pedaaleista on Bossin TU-2-lattiaviritin. Sitä käytän eniten ja se soveltuu sellaisenaan myös bassolle. Perushyvä, käyttöä kestävä vehjes. Silloin moni asia onkin jo kohdallaan. Mä jaan täysin tän mielipiteen. Ainoa spede mitä ilman en tulis toimeen. |
Antero5 20.02.2008 22:09:06 | |
---|
Kyllä itelle hyödyllisin ja samalla paras pedaali on ollut MXR Phase 90. Juuri se mitä tarviin...Ja Bossin TU-2 viritin on loistava. Olis kyllä kiva löytää joku helvetin hyvä pedaali... www.nothingrightleft.com
www.theenchained.com
-Chuck Norris does not sleep. He waits- |
Joees 21.02.2008 02:23:56 | |
---|
LP-pätkää sit seuraavaksi kyllä. Onhan se ihan eri kirves kuin Strato. Telellä tehdyt pätkät kiinnostaisivat kovasti myös, jos vaan aikaa ja intoa riittää jossain vaiheessa tehdä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |