McNulty 14.01.2007 23:12:30 | |
---|
No nyt tuli tilattua: Ibanez GAX30-WH, Ibanez GS1000TBK, Roland Cube 15X, The Sssnake IPP1060, HB guitarpick medium x2 ja heavy x2. Onnittelut! Ei muuta kuin kamoille kovaa käyttöä kun saapuvat. Kitaralla ja waffarilla pääsee pitkälle. Sssnaken piuhat eivät ole kovin kaksisia, kuten joku jo mainitsikin, mutta piuhojahan saa uusia lähimmästä k-kaupasta. Samoin kuin plektroja ja kieliäkin. Kulutustavaraa ovat nuo... "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
blim360 15.01.2007 17:24:52 | |
---|
Minkälaiset toimitusajat Thomannilla muuten on? |
oiva tumpeloinen 15.01.2007 17:26:52 | |
---|
Minkälaiset toimitusajat Thomannilla muuten on? Se riippuu, onko tavara varastossa, vai ei. Jos on, niin noin viikossa pitäisi tapahtua. Jos ei, niin toimitusaika riippuu siitä, kauanko niillä kestää saada tavara varastoon. |
blim360 25.01.2007 17:50:30 | |
---|
Tänään sain, olen kyllä hiton tyytyväinen. Remmi tuli kuitenkin mukana vaikka ei lukenut että tulisi ja laitoin samalla tilaukseen toisen, eli löytyy kaksi kappaletta :D Ja kun on Cube15 äxää testaillut niin ei enää koskaan haluaisi käyttää 15 wattista Frontmania (ei nyt pahalla :)). No takaisin soittamaan. |
Ronsto 25.01.2007 18:11:32 (muokattu 25.01.2007 18:12:07) | |
---|
En sanoisi että joku f*kin` Yamaha olisi hevimpi kuin Rich jos kerran Richit on tarkoitettu heviin ja täältä piste Richille ja ulkonäkökin sen jo sanoo että Rich on hevimpi. E:HEviä soitetaan vain hevikepeillä8-) Ei se B.C. Richin ulkonäkö tee siitä hevikeppiä. Stratocasterkin on rankemman näköinen. Steven Seagal |
maggot 25.01.2007 18:22:29 | |
---|
Sori off topikki mutta mistä helvetistä ne repii noiden pakettien nimiä... Repesin: Son of the Beast... = D "You want to kill me Tucker, don´t you? Well, take a number and get in line!" |
McNulty 25.01.2007 18:29:53 | |
---|
Sori off topikki mutta mistä helvetistä ne repii noiden pakettien nimiä... Repesin: Son of the Beast... = D Shut up you son of a beast! Pitäähän hevikepeillä olla hevinimet koska niillä soitetaan vain heviä! Nimessäkin pitää olla heviä jotta kaikki tietää ettei muilla kitaroilla voi soitella heviä ja että omalla hevikitaralla voi soittaa pelkästään heviä. That's heavy, man! Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
maggot 25.01.2007 18:37:20 | |
---|
Shut up you son of a beast! Pitäähän hevikepeillä olla hevinimet koska niillä soitetaan vain heviä! Nimessäkin pitää olla heviä jotta kaikki tietää ettei muilla kitaroilla voi soitella heviä ja että omalla hevikitaralla voi soittaa pelkästään heviä. That's heavy, man! Ai niin joo... = D "You want to kill me Tucker, don´t you? Well, take a number and get in line!" |
Jormaz 25.01.2007 18:40:52 | |
---|
Miees... |
Madcroc 02.06.2008 15:16:21 | |
---|
Oon tilamaassa uutta kitaraa ja vahvaria vanhan kitaran tilalle. Vanha on falcon stratocaster todella huono. Thomannilta oon tilaamassa IBANEZ GRG170DX-BKN ja ROLAND CUBE15X bundle pakettina ja toimituskulujen kanssa 335 €. Kannattaako ostaa juuri tuo vahvistin vai joku halvempi. Kitarasta en luovu :) |
Icy-Sun 02.06.2008 17:19:55 | |
---|
Thomannilta oon tilaamassa IBANEZ GRG170DX-BKN ja ROLAND CUBE15X bundle pakettina ja toimituskulujen kanssa 335 €. Kannattaako ostaa juuri tuo vahvistin vai joku halvempi. Kitarasta en luovu :) No paremmalta tuo sun vahvistinehdotus vaikuttaa kuin kitaraehdotus. Cube on käypä. Älä ainakaan halvempaa osta. Yleensä kannattaa hankkia sillä budjetilla, minkä pystyy maksimissaan sijoittamaan. There ain't noway out tonight |
Alluxzi 21.06.2009 17:54:39 | |
---|
Icy-Sun: No paremmalta tuo sun vahvistinehdotus vaikuttaa kuin kitaraehdotus. Cube on käypä. Älä ainakaan halvempaa osta. Yleensä kannattaa hankkia sillä budjetilla, minkä pystyy maksimissaan sijoittamaan. Minä olen kanssa katsellut samaa kitaraa, joten pisti silmään tuo "paremmalta tuo sun vahvistinehdotus vaikuttaa kuin kitaraehdotus." Onko kitarassa jotain isoa vikaakin vai muuten vain mielipide ja periaate kysymys?? |