Juustonaksu 26.05.2006 22:02:53 | |
---|
No kun tuossa juuri Petrukki sanoi, ettei halua mitään hirveän heviä vahvistinta, jota Powerball taitaapi edustaa..? Kyllä itse ottaisin tuohon budjettiin juurikin tuon Powerballin. Mielestäni YUP:n kitaristi saa oikein mainioita rokkisäröjä Powerballista. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
pekurides 26.05.2006 22:45:22 | |
---|
jup, eikaise sitä meinaa jos vehkeestä löytyy tykit hevit ettei sillä sais kivoja rouheisia aikaiseksi? Ettei menis liiaksi imagen piikkii, ettei brittipoppikitaristi saa vetää highgainnupilla ku se on kielletty säännöissä:) Yllättäen olen ite löytäny aikasen rouheeta fiilistelyä framun cobrasta ihan säröä säätämällä lead kanavalla klo9 ja ei ole enää tietoakaan tiukasta puristuksesta vaan löyyyysää sinistä mukavalla lämmöllä ja reagoinnilla. NO makuasioitahan nämä edelleen mutta ei nyt viittitä joka mielipiteestä ehdotonta eipäs juupas tehdä:) Tosin aikasemmalla psa-1 ja VHT 2150 setupilla en kyllä saanut kuin loistavat metallisaundit... mutta ne sielukkaat bluesit aika köyhiä jA SILLEEN. ETTÄ niin ja näin... turhaa höpinää.... taas:) |
Antti1 27.05.2006 12:48:20 (muokattu 27.05.2006 12:48:50) | |
---|
Kyllähän tuollainen Trilogy mahtuu kevyesti tuohon 1500e budjettiin lähes millaisen kaapin kanssa tahansa. Siis uutenakin. Mä sain tarjouksen tuosta uutena 1050e, joten ei se mun mielestä kovin kallis ole. Tuostahan jää reilusti käytettyyn kaappiinkin. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Petrukki 27.05.2006 13:41:33 | |
---|
Kyllähän tuollainen Trilogy mahtuu kevyesti tuohon 1500e budjettiin lähes millaisen kaapin kanssa tahansa. Siis uutenakin. Mä sain tarjouksen tuosta uutena 1050e, joten ei se mun mielestä kovin kallis ole. Tuostahan jää reilusti käytettyyn kaappiinkin. Mistäs tuollaisen tarjouksen sait? F-musiikista? Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Juustonaksu 27.05.2006 14:02:40 (muokattu 27.05.2006 14:02:54) | |
---|
Mistäs tuollaisen tarjouksen sait? F-musiikista? F-Musiikista meikälle kerran yrittivät tonniin sitä kaupata ja 500€ olisi saanut Peaveyn 6505 412 skoben siihen kaveriksi. :) Ihan passeli hinta kyllä. En tosin ehtinyt tuota vehjettä tyyppailla. Pitäisi kai joskus, jos saa rahaa. Edit: Bonecrusherin ääninäytteitä odotellessa. =) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Petrukki 27.05.2006 14:09:12 | |
---|
Edit: Bonecrusherin ääninäytteitä odotellessa. =) Mahtaiskohan toi bonecrusherin ääninäyte Trilogylla tehty? :) Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Juustonaksu 27.05.2006 14:33:04 | |
---|
Mahtaiskohan toi bonecrusherin ääninäyte Trilogylla tehty? :) En tiedä, mutta eikös herra puhunut nauhoittelevansa jossain vaiheessa, kun saa mikitykset kuntoon. Odotan ihan mielenkiinnolla. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Spike 28.05.2006 21:37:37 | |
---|
Kyllähän tuollainen Trilogy mahtuu kevyesti tuohon 1500e budjettiin lähes millaisen kaapin kanssa tahansa. Siis uutenakin. Mä sain tarjouksen tuosta uutena 1050e, joten ei se mun mielestä kovin kallis ole. Tuostahan jää reilusti käytettyyn kaappiinkin. Onko noitten hinnat tippunut jo? Viime vuoden puolella niistä pyydettiin joku 1200 euroa. Clearly motivated by an unholy alliance. |