saha 20.09.2005 13:24:15 | |
---|
Les Paul on mielestäni, ei nyt sentään ruma, mutten keksi mitään sopivaa vähän lievempää sanaa. Pyöreä ja tylsä. SG:ssä on sopivasti särmää, mutta ei sekään tuon värisenä ole kovin hieno. Jacksoni on semmoinen jokamieskitara, mikä näyttää parhaalta soittajan sylissä. kassper: "Mun elämäntavoilla tarvittas 2,5 maapalloa. Footprint oli 4,3... Pitää vissiin vähän alkaa funtsimaan." Lennu: "Ei se mitään, afrikkalaiset tasottaa." |
Jucciz 20.09.2005 13:51:37 | |
---|
Jucciczen kuvassa näkyy lavastuksen maku - oikeasti putkiradio ei voi olla sohvalla, kun siihen tulisi painumia (häiritsisi ehkä Jukkista enemmän, siisti mies kun on). Painumia.. kumpaan? :) Totta puhuen putkiradio on normaalisti ruskeasävyisessä puisessa kirjahyllyssä alimmalla tasolla ja sen päällä on vaimon joku maljakko. Hienosti ovat sävy sävyyn. Mutta joo, kyllä tuo kuva oli silti pahemman kerran lavastettu. Piti yrittää tehdä mahdollisimman ajantasainen kollaasi kun edellinen kollaasi vuoden takaa kerkesi vanhentua jo pahemman kerran. Yleensä esillä on vain yksi, maksimissaan kaksi keppiä... muuten vaikeutuu jo liikkuminen kun omakotitalo on vasta suunnitelmissa, ei nykypäivää. :( Mutta mikä oli tuo Fender-nuppi - uusi ostos? Nuppi on blonde-värinen Bandmaster vuodelta '62. Kaikki perinnehenkiset kitararojut sopivat ihan hyvin sisustukseemme, koska emme kumpikaan arvosta muutenkaan mitään huippumodernia muotoilua, nykytaidetta tai muuta karmeaa. Uudet Stratocasterit, Telecasterit, 335:t ja Les Paulit suorastaan sulautuvat osaksi sisustusta. Enkä valita yhtään. :) |
J.Hollström 20.09.2005 13:51:55 | |
---|
|
Super-Jari 20.09.2005 13:59:38 | |
---|
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko |
saha 20.09.2005 14:05:44 | |
---|
Olet väärässä, tai sitten vielä liian nuori ymmärtääksesi kitaroiden päälle. Les Paulia hienompaa kitaraa ei ole olemassa. Pari esimerkkiä alla: http://www.westcoastguitars.co.uk/images/wallpapers/1024_59lespaul.jpg http://www.photosbytim.com/Jimmy_Page_1.jpg Tuommonen honeybursti on kyllä hieno telineessä, mutta kuten tuossa tilannekuvassa, se ei minun silmissä sulaudu soittajaan niinkuin sen pitäisi. Ylipäänsäkin nuo wanhat hywien aikojen mallit ei oikein tahdo sytyttää. Strato nyt on ihan nätti, kunhan ei ole se helvetin honey sunbursti. Kitarassa pitää olla särmää, mutta ei liikaa. Harva hevisuunnikas silmää miellyttää. Myös kitaran värityksen pitää olla jotenkin 'jännittävä'. Musta ja valkoinen nyt ei mitään jännittäviä ole, mutta toimivia. Burstina ehkä joku musta-sininen on nätti, mutta honeyburstit yms. lähinnä ärsyttää. kassper: "Mun elämäntavoilla tarvittas 2,5 maapalloa. Footprint oli 4,3... Pitää vissiin vähän alkaa funtsimaan." Lennu: "Ei se mitään, afrikkalaiset tasottaa." |
Hohhoijaa 20.09.2005 14:18:08 | |
---|
Kauniita: LP ja SG. Ruma: Jackson. En tiedä onko näin naisten mielestä, mutta ainakin minun mielestäni.. Komppaan tätä. Parempi olla yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
balzary 20.09.2005 14:34:12 | |
---|
World domination equals world suffocation It's dread out there you know!
|
Les Fender 20.09.2005 14:35:34 | |
---|
Hyvä keino hommata uusia kitaroita on hommata aina samanvärisiä. Tällöin musiikista kiinnostumaton ihminen ei välttämättä huomaa että kitara vaihtuu välillä, mikäli ei pidä esillä kuin yhtä tai kahta kitaraa kerrallaan. Hyvä, heh. "Näin pidän piilossa addiktioni Part 1" Tuloksista huomaa ainakin meidän naisväen kohdalta et oon saanu sitten heidät aivopestyä (?) tuon LPn osalta (bursti tosin) Meinaan jos yleinen mielipide sitä rumana päärynänä pitää? (Tosin meidän 15v. myös näki ton gtn päärynänä, mut myönteisesti.) Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
pardy 20.09.2005 14:36:56 | |
---|
Ja tuossa taas valkoinen pleksi aiheuttaa vaimolle hylkireaktion. Harmi sinänsä, ei saa ostaa '59 lespaulia sitten... Les Pauleistahan kuuluu heti ensi töikseen ottaa irti se pleksi. :) |
J.Hollström 20.09.2005 14:49:28 | |
---|
Ja tuossa taas valkoinen pleksi aiheuttaa vaimolle hylkireaktion. Harmi sinänsä, ei saa ostaa '59 lespaulia sitten... Mut jos löydät jostain '59 burstin, niin se on heti halvempi jos pleksi puuttuu. Ei tartte kato heti $250k pulittaa... http://www.solidbodyguitar.com/2005burst.htm |
balzary 20.09.2005 14:56:54 | |
---|
World domination equals world suffocation It's dread out there you know!
|
Jag 20.09.2005 16:10:28 | |
---|
Vaimollas on väärä maku ;D "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
McNulty 20.09.2005 16:11:29 | |
---|
Vaimollas on väärä maku ;D komppaan :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |
elbowski 20.09.2005 16:15:11 | |
---|
Ja taas meni arvausleikki oikein. Olen hyvä. Antakaa plussaa. Ei vaan, jokainen tämmönen arvausleikki on mennyt nappiin, harkitsen tässä nyt semmosta ennustajan uraa. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
Eemil 20.09.2005 16:18:06 | |
---|
*näykkii paloja kalsareista* Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
McNulty 20.09.2005 16:18:20 | |
---|
Ei vaan, jokainen tämmönen arvausleikki on mennyt nappiin, harkitsen tässä nyt semmosta ennustajan uraa. Ennusta seuraava arvausleikki! "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |
elbowski 20.09.2005 16:24:36 (muokattu 20.09.2005 16:27:12) | |
---|
Ennusta seuraava arvausleikki! Joku mikki- tai vahvistinjupakka taas kumminkin. E. Tosin tuli fiilis, että joku vekkuli saattaa vetästä jonkun akustisten kitaroiden arvailuleikin. E2. Säähh... Joko arvuutellaan puulajien soundia, tai sitten nuita akustisia. Unohtakaa tuo ylimmäinen. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
Necromuru 20.09.2005 16:54:55 (muokattu 20.09.2005 16:55:32) | |
---|
Ennen kuin vastausta katsoin niin laitan omat veikkaukset. A: SG B: Lespauli C: Jaska Paha tähän on sanoa näkemättä sisustusta. "Soolon soitto on kuin tarinan kertomista" Eli tarinat pitää kertoa hitaasti tavuttaen, että niissä olisi tunnetta. |
Les Fender 20.09.2005 20:01:00 (muokattu 20.09.2005 20:01:26) | |
---|
Joko arvuutellaan puulajien soundia Haapa on hyvä! Kuulostaa hienolta riippumatossa heinäkuun suvituulen heiluttaessa lehtiä... Äh menikö taas päin mäntyä? Kuusessa ollaan, akustisesti. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
LamaAjanElvis 20.09.2005 20:07:44 | |
---|
vai että sanoi se päärynän muotoinen mollura!? tuotahan voisi käyttää suorana lainauksena takaisin jos olisi oikein uskaliaalla tuulella. noh se oli vain idea. |