Aihe: Charvel CXM-DLX
1
tommiot
12.07.2005 12:09:27 (muokattu 12.07.2005 12:44:00)
Moro! Tämmöstä keppiä tarjottiin mulle vaihdossa Tokain Les Paul -kopsuun.. Olis kiva saada mielipiteitä/tietoa tosta kepistä, että kannattaako vaihtaa :)

Tallassa lukee Charvel ja Licenced under Floyd Rose Patent, kitara on kuulemma 80-luvulta Japanista, Jacksonin H-S-H mikitys, Gotoh virittimet.. Kasarihevikeppi on todellakin haussa, eli kunnollinen vireenpitävä floikka ja nopeasoittoinen kaula pitää olla :)
Pastilli?
Crossroad
12.07.2005 14:28:31 (muokattu 12.07.2005 14:29:51)
Moro! Tämmöstä keppiä tarjottiin mulle vaihdossa Tokain Les Paul -kopsuun.. Olis kiva saada mielipiteitä/tietoa tosta kepistä, että kannattaako vaihtaa :)

Tallassa lukee Charvel ja Licenced under Floyd Rose Patent, kitara on kuulemma 80-luvulta Japanista, Jacksonin H-S-H mikitys, Gotoh virittimet.. Kasarihevikeppi on todellakin haussa, eli kunnollinen vireenpitävä floikka ja nopeasoittoinen kaula pitää olla :)

mulla oli tollainen joskus..ihan asiallinen kitara. sehän on niinsanottu superstrato.body on aika yksiyhteen fender stratocasterin kanssa ja kaulakin on suht "stratomainen" eli ei mikään "tilukaula".noista jacksonin mikeistä en liiemmin pitänyt,mutta muuten se oli ihan ok.nauhat taisi olla jumbomallia.olen ainakin kahta lapatyyppiä nähnyt noissa.mulla oli samanlainen kuin fender stratocaster"pikkulapa" ja sitten joissain on sellainen"hevi lapa".ihan hirveitä ei kannattane maksaa jos oikein muistan niin maksoin itse 250e kovan laukun kera ja kitara oli kuin uusi..
tommiot
12.07.2005 15:26:13 (muokattu 12.07.2005 15:28:04)
mulla oli tollainen joskus..ihan asiallinen kitara. sehän on niinsanottu superstrato.body on aika yksiyhteen fender stratocasterin kanssa ja kaulakin on suht "stratomainen" eli ei mikään "tilukaula".noista jacksonin mikeistä en liiemmin pitänyt,mutta muuten se oli ihan ok.nauhat taisi olla jumbomallia.olen ainakin kahta lapatyyppiä nähnyt noissa.mulla oli samanlainen kuin fender stratocaster"pikkulapa" ja sitten joissain on sellainen"hevi lapa".ihan hirveitä ei kannattane maksaa jos oikein muistan niin maksoin itse 250e kovan laukun kera ja kitara oli kuin uusi..

Siinä on toi Straton lapa. Kyllähän ne Maidenin äijätkin tiluttelee stratoilla. En oo mitään tosta maksamassa, vaan jos tehdään kaupat, niin annan Tokai ALS-58V:n vaihdossa (tää on melkein uusi, Musamaailmassa hinta 619€). Pitäis varmaan saada välirahaa että kannattaisi tehdä kaupat... Näyttäis olevan Musamaailmassa tommonen Charvel 445€.

Mites sit tommonen Kramer F-6000, Musamaailmassa 495€? Focus 3000 oon soitellu, mainio kitara oli mun mielestä. Vai maksaakohan ne mitään tosta Tokaista jos antaa vaihdossa...
Pastilli?
Crossroad
12.07.2005 16:10:37
Siinä on toi Straton lapa. Kyllähän ne Maidenin äijätkin tiluttelee stratoilla. En oo mitään tosta maksamassa, vaan jos tehdään kaupat, niin annan Tokai ALS-58V:n vaihdossa (tää on melkein uusi, Musamaailmassa hinta 619€). Pitäis varmaan saada välirahaa että kannattaisi tehdä kaupat... Näyttäis olevan Musamaailmassa tommonen Charvel 445€.

Mites sit tommonen Kramer F-6000, Musamaailmassa 495€? Focus 3000 oon soitellu, mainio kitara oli mun mielestä. Vai maksaakohan ne mitään tosta Tokaista jos antaa vaihdossa...

parhaiten saat varmaan jos myyt vaikka tässä torilla pois ja ostat uuden suoraan rahalla ja tingit hinnasta..vaihtokitaran kanssa tinkiminen on aina hieman hankalaa..
tommiot
12.07.2005 16:28:20 (muokattu 12.07.2005 20:23:38)
parhaiten saat varmaan jos myyt vaikka tässä torilla pois ja ostat uuden suoraan rahalla ja tingit hinnasta..vaihtokitaran kanssa tinkiminen on aina hieman hankalaa..

Joo, kukaan ei vaan halua maksaa tästä tarpeeksi :)

Ai tossa Torilla olis näköjään Pacer ... ja halvemmalla ku Focus Musamaailmassa
Pastilli?
spede from hell
13.07.2005 15:09:05

Tosi hyvä lankku. Mulla oli tommonen vuosimallia -94 tai viis... Kyllästyksissäni vaihdoin pois paskoihin videoihin. Kyllästyminen kesti n. kuukauden ja kyllä kasvo patti otsaan ku haikailin skittaa takas. Älkää ikinä luopuko soittimistanne vaikka kuinka tympis...
ThickFinger
Jannipaali
25.02.2006 16:24:53
Huom! Olet kirjoittamassa yli 227 päivää vanhaan ketjuun!

Huomasin kyllä.

Tuollainen Charveli on ollut aika pitkään musamaailmassa myynnissä:

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/223/234/kcxmdlx.phtml

Hintaakin on alennettu 310 euroon.

Mikähän floikka tuossa mahtaapi olla?

Tekis mieli tuollaista.
Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia.
lukeman
28.02.2006 12:02:47
Tokai ALS-58V:n vaihdossa (tää on melkein uusi, Musamaailmassa hinta 619€). Pitäis varmaan saada välirahaa että kannattaisi tehdä kaupat... Näyttäis olevan Musamaailmassa tommonen Charvel 445€

Nyt tuo näyttäisi olevan Musamaailmassa 300 euron paikkeilla.
JuSu
28.02.2006 12:36:09
Hintaakin on alennettu 310 euroon.

Mikähän floikka tuossa mahtaapi olla?

Hakekaan nyt joku pois, ettei mun tarvitse... =) Japsihärveli pilkkahinnalla.

Käsittääkseni floikka on Charvelin logolla, mutta Schallerin valmistama. Näin ainakin noissa 90-luvun alun Charveleissa oli, samaa ikäluokkaa lienee tämäkin.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Crossroad
28.02.2006 12:41:22
Hakekaan nyt joku pois, ettei mun tarvitse... =) Japsihärveli pilkkahinnalla.

Käsittääkseni floikka on Charvelin logolla, mutta Schallerin valmistama. Näin ainakin noissa 90-luvun alun Charveleissa oli, samaa ikäluokkaa lienee tämäkin.

JuSu

eikös se ollut jacksonin logolla?..
JuSu
28.02.2006 13:12:32
eikös se ollut jacksonin logolla?..

Voipi olla niinkin. Mulla oli vm -90 tai -91 Charvel, jossa oli Charvelin logolla oleva Schaller.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
apuri
28.02.2006 13:19:38
Taitaa tossa olla jt-500 talla = ei schaller ja riiskat mikit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)