Aihe: ESP/LTD EX-400 sähkis
1
Henkka Hevimies
12.06.2005 22:23:30 (muokattu 12.06.2005 22:25:02)
Elikkäs tälläistä ESP:n kitaraa kuola suupielistä valuen katselin. Ja nyt ei ole mahdollisuutta päästä itse testaamaan,joten ajattelin kysäistä mielipiteitä kyseisestä kepistä. Eli kiinteällä tallalla varustettu mahonkirunkoinen ja liimakaulainen kitara EMG:n aktiivimikeillä. Speksit lupaavat paljon,mutta millainen kitara on oikeasti kyseessä?

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-169235.html
DÖDIÄ PERKELE!
Pummi
12.06.2005 22:36:42

Jeh löytyy tuommonen samanlainen paitsi siinä on se kuvio pleksi. Mitäs siitä nyt osais sanoa helevetin hyvä soittaa kaula on sopivan paksu meikäläisen kouraan kun vanhassa Jacksonissa oli hieman ohut. Mukavan lämmin saundi on kaulamikillä ja Topakka demppi saundi lähtee Emg-81. Noh josko tästä kirjotuksesta nyt olisi jotain iloa jollekkin.
Pahempi kuin hius keitossa on keitto hiuksissa.
Henkka Hevimies
12.06.2005 22:44:03 (muokattu 12.06.2005 22:48:39)
Jeh löytyy tuommonen samanlainen paitsi siinä on se kuvio pleksi. Mitäs siitä nyt osais sanoa helevetin hyvä soittaa kaula on sopivan paksu meikäläisen kouraan kun vanhassa Jacksonissa oli hieman ohut. Mukavan lämmin saundi on kaulamikillä ja Topakka demppi saundi lähtee Emg-81. Noh josko tästä kirjotuksesta nyt olisi jotain iloa jollekkin.

Tuosta oli todellakin iloa. Kunhan pääsisin itse testaamaan kyseistä kepukkaa. Sitten jos tuntuu hyvältä,niin rahaa vaan kasaan ja skitan ostoon.

Mutta lisää vaan kommenttia peliin kyseisestä kitarasta.
DÖDIÄ PERKELE!
Swan
12.06.2005 22:48:33
Mitäs siitä nyt osais sanoa helevetin hyvä soittaa kaula on sopivan paksu meikäläisen kouraan kun vanhassa Jacksonissa oli hieman ohut.

Mitä tuli äkkiä näpelöityä, niin ei tuokaan mikään kovin paksu ollut. Helpposoittoinen kyllä, ei siinä mitään. Yllättävän hyvin pysyi balanssissakin.
XernaX
14.06.2005 20:05:53

Itseäkin kiinnostaa kyseinen kitara ja kommentteja olis mukava kuulla.
"Jos tarjotaan niin otetaan mutta kinuamaan ei aleta."
Carpenter
14.06.2005 20:45:59 (muokattu 14.06.2005 20:55:42)
+ hyvät mikit (itse olen ennemmin passiivimikkien kannalla)
+ mukava soittaa sylissäkin
+ siistin näköinen (varsinkin se valkoinen)
+ viimeistely hyvä
+ hinta/laatu-suhde hyvä

+/- lyhyt skaalainen
+/- kaula melko paksu (itse pidän ohuemmasta)
+/- kiinteä talla

- huono kaulaliitos, ylänauhoilta on vaikea soittaa
- ei mikään hirveän monipuolinen kitara ainakin mikeiltään (esim. Dimarzion yhdistelmä Tone Zone tallassa ja Paf Pro kaulassa olisi monipuolisempi)
- lankun muoto vaikeuttaa telineen ja kantolaukun hommaamista
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Swan
14.06.2005 20:53:20
+/- kaula melko paksu (itse pidän ohuemmasta)

Kyllä meikäläinenkin RG1570:n tikulla soittelee, mutta tuon EX-400:n kaula ei siltikään tuntunut kovin paksulta ottaen huomioon kitaran yleisen luonteen. Tuollaiseen kaipaisi ehdottomasti LP-tyylisempää kaulaprofiilia.

- huono kaulaliitos, ylänauhoilta on vaikea soittaa

E o huono, ihaa heleposti piäsöö ylänaahoolle. Elä valehtele.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)