slopez 03.06.2005 20:17:12 | |
---|
Tere, Kertokaas mikä soveltuis hyvin emo/rock/pop:ii. Pitäs olla lämpönen soundi, erotteleva, soiva, musikaalinen jne. Pitäs irrota hyvät kliinitkin. Tulis stratocasteriin jossa vintage talla, ruuspuu otelauta, vaahtera kaula. Nyt mulla on kiinni SD:n custom joka tälle kitaralle oli turhan nasaali ja kylmä. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
Strutsi 04.06.2005 10:23:07 | |
---|
Tere, Kertokaas mikä soveltuis hyvin emo/rock/pop:ii. Pitäs olla lämpönen soundi, erotteleva, soiva, musikaalinen jne. Pitäs irrota hyvät kliinitkin. Tulis stratocasteriin jossa vintage talla, ruuspuu otelauta, vaahtera kaula. Nyt mulla on kiinni SD:n custom joka tälle kitaralle oli turhan nasaali ja kylmä. Tone Zone/ PAF Pro on melko "Rock" tai "Hevi" yhdistelmä. Tone Zonella on nimenomaan lämmin ja erotteleva saundi. Jotkut myös laittaa kaksi PAF Pro:ta. Kato Dimarzio.com. Sieltä löytyy mikkien kuvailuja ja joistakin jopa ääninäytteitä "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Strutsi 05.06.2005 09:56:15 | |
---|
Tänne ei ole varmaan sen takia tullut asiaa, kun sitä löytää kymmenien sivujen verran haulla. "I've gone where the hand of man has never set foot." |
slopez 14.06.2005 22:59:00 | |
---|
Ton Air Zonen olen ajatellut nyt hankkia tuon SD:n Customin tilalle, mikähän toimisi hyvin tuon kanssa kaulamikkinä? Ikuisia kysymyksiä... This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
Mutilator 14.06.2005 23:34:44 (muokattu 14.06.2005 23:38:02) | |
---|
E: Tyhmä pää. "Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta heavy metal järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta." - Puppulausegeneraattori |
Kimmo72 15.06.2005 03:14:17 | |
---|
Ton Air Zonen olen ajatellut nyt hankkia tuon SD:n Customin tilalle, mikähän toimisi hyvin tuon kanssa kaulamikkinä? Ikuisia kysymyksiä... Air Norton. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |