minimies 03.06.2005 07:52:49 | |
---|
Nyt tarviis pienen faffarin himaan, joka kuullostais hjyvälle? (pääsee nauhotteleen) Tarkoitus ois pistää DODill säröt sisään, joten faffariin tarvii vain kaiun ja et tulee pohjia.. Uskaltaako joku suositella jotain? PS: Onko kellään tietoo mistä sais noit Laneyn tai Randallin pikku härpäkkeitä? Muualtaku ruotsist, briteist ja jenkeist.. MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
Tony Narrows 03.06.2005 08:32:25 | |
---|
Levytukku on yksi vaihtoehto mistä saat Laneyn vahvistimia, käys sieltä katsomassa. Alias Tonza |
minimies 03.06.2005 08:41:23 | |
---|
Levytukku on yksi vaihtoehto mistä saat Laneyn vahvistimia, käys sieltä katsomassa. Niil on vain toi tubefusion kolmekymppisenä... Eipäilyttää vaan että tykkääkö naapurit... Niiltä ei edes saa sitä pientä hardgoree... MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
Sintti 03.06.2005 11:09:49 | |
---|
Niil on vain toi tubefusion kolmekymppisenä... Eipäilyttää vaan että tykkääkö naapurit... Niiltä ei edes saa sitä pientä hardgoree... Tube Fusion kolmikymppisenä? |
Sintti 03.06.2005 11:11:11 (muokattu 03.06.2005 11:11:56) | |
---|
Taas M.netti pätkii mun tekstejä. Eli mitä meinaa Tube Fusion kolmikymppisenä? :D En ymmärrä.. Osta Laney LC15R. Hyvä putkivahvistin halvalla. Taipuu kaikenlaiseen menoon oikeilla kamoilla, mutta parhautta siinä on sellaset kevyet luussisaundit. :) Taisipas olla Thomannilla jotain 350 euroa. About noin suunnilleen. :) |
penatuna 03.06.2005 11:34:41 | |
---|
Mulla kotikäytössä Fender Champ-tyyppinen putkivahvari. Watteja on about 5, ja kuten olen aiemminkin maininnut, niin kyseinen määrä riittää kotiin vallan hyvinkin. Ääntä tulee itse asiassa liikaakin tuon puolen välin jälkeen. 25w putkivahvarilla pärjää jo bändin kanssa melko isoillakin stageilla. Kotikäyttöön siis suosittelen joko noita pienitehoisia(1-5w) putkipelejä(Champ, badcat tms.), tai mallintavia. |
Cruzzi 03.06.2005 11:37:18 | |
---|
Roland Micro Cube tai Cube 30. mul itelläni on toi micro cube ja ei oo ollu valittamista paitsi et squierin kanssa jos menee sen lähellä niin rupee kuuluu vähän häiriö ääniä. eikä oo kallis kuopiosta ostin niin hintaa oli 115€. Perse on paskan koti |
Volle 03.06.2005 12:20:23 | |
---|
Osta Laney LC15R. Hyvä putkivahvistin halvalla. Taipuu kaikenlaiseen menoon oikeilla kamoilla, mutta parhautta siinä on sellaset kevyet luussisaundit. :) Siinä on muuten hyvä hevisaundi pienelläkin, kun laittaa gainin kaakkoon, mikin kiinni etukankaaseen ja soittaa runttaamalla kitaraa, jossa on tehohumpukkeri. Mulla on jotakin äänitettynäkin näin. Toinen hyvä saundi on ison kaapin läpi täysillä, mutta se ei oo hyvä kotisoittoon. :) sillä tavallahan se on vähän kehno, että rakenne ei ole maailman tukevin. Lisäksi putkien kannat ovat suoraan piirilevyssä kiinni, mikä tekee putkien vaihdosta vähintäänkin epämiellyttävää. Hyvin se on kuitenkin mulla puolisentoista vuotta potkinut alkuperäisillä putkilla, vaikka yhteen aikaan se oli bändireenikäytössä, jolloin se suurin piirtein täysillä koko ajan. Nam. |
32788 03.06.2005 12:39:06 | |
---|
Tube Fusion kolmikymppisenä? 30-wattinen Tube Fusion Tiluman |
Miikathebest 03.06.2005 13:44:55 | |
---|
30-wattinen Tube Fusion ..., jonka valmistaa Laney. (ei mielestäni tullut vielä mainituksi) Ei kylläkään enää ollut niiden nettisivustoilla ainakaan tuota mallia. TF30 ei sisällä putkea, kuten suuremmat tubefushionit. |
Mika K 03.06.2005 13:58:51 | |
---|
Nyt tarviis pienen faffarin himaan, joka kuullostais hjyvälle? (pääsee nauhotteleen) Tarkoitus ois pistää DODill säröt sisään, joten faffariin tarvii vain kaiun ja et tulee pohjia.. Uskaltaako joku suositella jotain? Tech21 Trademark 10. Uskallan väittää, että tämän parempaa kotivahvistinta ei olekaan. Olen omistanut ko. laitteen reilun vuoden verran joten tiedän siis mistä puhun. Tuossa vielä linkki kirjoittamaani arvosteluun laitteesta. http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=399 |
alphamale 03.06.2005 14:04:45 (muokattu 03.06.2005 14:05:13) | |
---|
jep jep! ostin ite tommosen cube30 kun oli microcubet loppu, ja kolmekymppisessä ei tosiaan oo minkäänvaltakunnan sisäänrakennettuja "hyviä" efektjä... itellä ainakin melkonen pakkomielle tunkea siihen eteen ainakin joku reverbi ja kompura. Mutta muuten kyllä hyvä peli, käytettiin trenarillakin mikitettynä kun sattu toinen vahvain hajoomaan :) EDIT toi trademarkkihan ois ihan kuningas mutta jokseenkin eri hintaluokassa, se mulla oli kans harkinnassa. Lahtelaista, totta kai |
minimies 03.06.2005 19:07:59 (muokattu 03.06.2005 19:08:45) | |
---|
Osta Laney LC15R. Hyvä putkivahvistin halvalla. Taipuu kaikenlaiseen menoon oikeilla kamoilla, mutta parhautta siinä on sellaset kevyet luussisaundit. Itselläni on tarkotus tykittää särot DODin Deathmetallillä sisään... Ainoa ongelma on ollu kun ei oo löytyny tota pikku härpäkettä jossa ois pohjii tarpeeks... Edit: Mut pitää johonkin men kokkeilee tota viittätoista... MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
minimies 03.06.2005 19:11:45 | |
---|
Tech21 Trademark 10. Uskallan väittää, että tämän parempaa kotivahvistinta ei olekaan. Olen omistanut ko. laitteen reilun vuoden verran joten tiedän siis mistä puhun. Samaa kaveri puhu tost Randallin RM20B:stä... Tosin ruotsis tuntuu noit pikku koneit löytyvän pilvin pimein.... Täytyy varmaan lähtee shinne joskus kokkeilleen... http://www.randallamplifiers.com/pr … ducts/amplifiers/mts/mtscombos.asp# MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
minimies 13.06.2005 08:57:13 | |
---|
Levytukku on yksi vaihtoehto mistä saat Laneyn vahvistimia, käys sieltä katsomassa. Juu, eipä paljoa auttanut... Ibanes menee ihan laaseriksi kaiun kanssa... Gratesta ei saanut ooikein mitään irti... Suurin pettymys oli tua laneyn kolmekybänen, siitäpä ei saanu dodin kaa oikein mitään irti... cube on ihan jees ja Washburn myös.. Mutta onkosta kullaan kokemusta noista Coxxin faffareist? (soundillisesti sopis kuin nyrkki suuhun) Missäs päin mailmoota olis toi Kustomin 16 kokeiltavana? Tuleeko viel jotain mieleen jota vois käyrä kokkeileen? MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |