Aihe: Murea humppari raskaaseen vetoon?
1 2
johnny darnett
07.04.2005 13:54:28

Olen ajatellu vaihtaa mun Squier tele customiin tallamikin.
Soundin pitäs murista, eli ei mitään häräntappo suhinoita vaan kunnon jytinää. esim. Kotiteollisuus/Mokoma/Raised fist tyyppistä meininkiä.Tiedän että näillä jätkilläkin tulee saundi vahvistimestakin riippuen. Ite pelailen tommosella SuperOverdrive putkarin eteen tyylisellä setupilla.

Mietin tossa Duncanin Invaderia, mutta voisin kuulla mielipiteitä joistain DiMarzion vehkeistä. Myös jos emg:ltä tai joltain muulta löytys tommonen murakampi peli niin voi ehdottaa.passiivi.

Kertokee jottain!
"kiitos ja onneks olkoon, nähhään ens vuonna teillä" -Puti
McNulty
07.04.2005 14:32:52
Soundin pitäs murista, eli ei mitään häräntappo suhinoita vaan kunnon jytinää. esim. Kotiteollisuus/Mokoma/Raised fist tyyppistä meininkiä. Mietin tossa Duncanin Invaderia, mutta voisin kuulla mielipiteitä joistain DiMarzion vehkeistä. Myös jos emg:ltä tai joltain muulta löytys tommonen murakampi peli niin voi ehdottaa.passiivi.

Ilmeisesti siis passiivimikkiä haetaan. Tässä muutamia tsekattavia vaihtoehtoja:
SD Full Shred
SD Invader
SD Dimebucker
SD Trembucker

DiMarzio Norton
DiMarzio X2N
DiMarzio Multibucker
DiMarzio Air Norton

EMG:ltä sitten ehkä joku HZ-sarjanen... vaikka ne kuulostaa mielestäni suttuisilta.

Kertokee jottain!

Itselläni on lespassa SD Dimebucker tallassa ja lähtee sellaset jyrät kyllä ettei paremmasta väliä. Output on todellakin off-the-scale. Hyvin pelittää myös pincheissä ja leadeissa.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
JOO100
07.04.2005 14:36:56
Osta Seymor duncan custom.
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
McNulty
07.04.2005 14:40:38

Haha, tämä on hyvä... ei vaihtoehtoja.
Onkohan tässä kyse nyt SD Duncan Customista vai SD Custom Customista... vai SD Custom 5... custom shop?

Olisit nyt edes perustellut miksi päädyit juuri tuohon vaihtoehtoon. Tarjolla on kuitenkin useita muitakin.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Ben_D
07.04.2005 14:54:08

Meinaa aina unohtua Seymour Duncan JB,
aleksi
07.04.2005 14:56:00
Duncaneista mulle tuttuja ja hyväksi todettuja on Custom (SH-5) ja Invader. Customista tykkään kovasti ja sitä voin suositella. Invaderia kokeilin joskus nopeasti, mutta mielestäni Custom on hieman selkeämpi. Ivaderkin on toki hyvä ja voisin kuvitella, että Telessä soi aika lailla erilailla kuin Les Paulissa, jossa sellaista hetken pidin.
"open hands to the wind"
BenGlenton
07.04.2005 15:11:13

+1
www.supremecourtband.fi
Guitaristi
07.04.2005 15:20:13

Meinaa aina unohtua Seymour Duncan JB,

Jep, kova mikki. Itsellä lespassa kiinni ja hyvin irtoo raskaat väännöt ja kevyemmätkin.
http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli??
rosberg
07.04.2005 15:39:32
jb tai x2n
keep on truckin!
tommijk
07.04.2005 16:18:33
dimarzio tone zone
Lock 'n' Loll
Spike
07.04.2005 16:32:09
SD Full Shred

Kellään kokemusta tästä? Ainakin SD:n ääninäytteiden perusteella kuulostaa hyvälle. Siellä foorumilla tota on jotkut kehunu.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Strutsi
07.04.2005 16:32:21
dimarzio tone zone

Yhdyn edelliseen puhujaan. Tai no en, mutta Tone Zone tallaan on hyvä vaihtoehto heviin.
Sitten jos haluaa pikkaisen vähemmän outputtia niin otta Air Zonen
"I've gone where the hand of man has never set foot."
Velli
07.04.2005 16:37:22
Ilmeisesti siis passiivimikkiä haetaan. Tässä muutamia tsekattavia vaihtoehtoja:
SD Full Shred
SD Trembucker

Mikäköhän niistä? SD kun kaikki TB-mallit ovat trembuckereita. Siitä se nimikin tulee...
McNulty
07.04.2005 16:46:17
SD Full Shred

Mikäköhän niistä? SD kun kaikki TB-mallit ovat trembuckereita. Siitä se nimikin tulee...

kaikki niistä kelpaa... Trembucker Distortion jos hakee ärjyä :)
Henko
07.04.2005 16:52:44

Onks teillä kokemusta SD:n Pearly Gatesista? Oon vaan ittelle meinannu semmosta vaihtaa...
Aprillia vittu. Kaikki on aprillia.
McNulty
07.04.2005 16:57:40
Onks teillä kokemusta SD:n Pearly Gatesista? Oon vaan ittelle meinannu semmosta vaihtaa...

Sellanen oli kiinni joskus aikanaan miulla tokain lc80:ssä. Se oli sellainen PAF-tyyppinen vintagemikki ('59 Model, Seth Lover... ovat aika lähellä samaa SD:n valikoimasta) jossa oli lisänä sellaista "sizzleä"... Erittäin mukavat cleanit, heleät... säröistä en diggaillut. Kaulamikkinä oli se...
k1mm0
07.04.2005 18:38:51 (muokattu 07.04.2005 18:40:39)
Soundin pitäs murista, eli ei mitään häräntappo suhinoita vaan kunnon jytinää. esim. Kotiteollisuus/Mokoma/Raised fist tyyppistä meininkiä.Tiedän että näillä jätkilläkin tulee saundi vahvistimestakin riippuen. Ite pelailen tommosella SuperOverdrive putkarin eteen tyylisellä setupilla.

Mietin tossa Duncanin Invaderia

Itsellänikään ei kokemusta ole, mutta speksien perusteella tuo Invader voisi olla hyvinkin toimiva ratkaisu. Itselläni vähän samanlainen soundimieltymys ja LesPaan pitäisi mikkiremppa tehdä ennemmin tai myöhemmin. Ja Invaderia olen harkinnut vakavasti. Keraamiset magneetitkin vielä, ärhäkkä soundi. Ja kivasti outputtia.
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Tompsi
07.04.2005 20:10:48

Tuo on kyllä niin hävyttömän munakas vehjes kaikkeen että +1 myös minulta.
trooperRIOT
07.04.2005 20:26:14
Hmm, kukaan ei ole suositellut SD Distortionia(?)
Da Make
07.04.2005 21:02:57
Hmm, kukaan ei ole suositellut SD Distortionia(?)

Ei tuo Distortion ole mikään oikotie onneen, soundaa kokemusteni mukaan ohuelta, ainakin Lespassa.
"Oh Yeah! E-minor!" - Patrick (from Sponge Bob) Katso omat plussasi täältä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)