Aihe: Peavey Classic 50/50 -pääte
1
Säätäjä
10.03.2005 16:53:39
Minkä tyylinen laite soundiltaan? Mitä olette käyttäneet edessä?

Ja kyllä, yritin haulla, ei taaskaan toiminut.
Myy mulle putkipäättäri (Mesa Engl Marsu VHT)! Uudemmat mallit kiikarissa.
J.Ahonen
10.03.2005 17:12:32
Olen comboa testannut, MAINIO vahvistin, ihan eri vehje kun 30. Herkkä vehje, noin dynaamisesti, volumea voi pelkällä plektralla säätää niin perkeleesti.
Fortune
10.03.2005 17:52:30
Olen comboa testannut, MAINIO vahvistin, ihan eri vehje kun 30. Herkkä vehje, noin dynaamisesti, volumea voi pelkällä plektralla säätää niin perkeleesti.

Mutta ei kai sillä paljoa tekemistä tuon räkkipäätteen kanssa ole?
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
Säätäjä
10.03.2005 18:45:29
Juu eli räkkipäättestä infoa, eipä aiheesta haulla löytynyt juuri mitn nyt kun se näytti taas toimivan.

Anyone?
ReBeat
10.03.2005 19:21:21

Oon kokeillut edessä joskus Pedaltonea, Twintonea, Overtonea, VooduValvea, Piranhaa, Quad-X:ää ja GP-1000:a. Kotona oon käyttänyt tota huvikseni keinokuorman + efektien ja toisen päätteen kanssa siten, että oon hakenut Peaveystä soundiin ylimääräistä "lämpöä". Joskus testailin sitä monona melkein hanat kaakossa. Kohtalaisen aikaisin se lähtee kuultavasti säröytymään, mutta mulla on siinä putketkin aika vanhat ja ne ei olleet alunperin mitkään sovitetut vaan halvimmat Sovtekit mitä löytyi. No, tykkään Classicin sävystä kyllä. En pysty mitään vakuuttavia vertailuja tekemään, koska mulla ei ole muista putkipäätteistä juuri kokemusta. Classic on kuitenkin kuulostanut aina mielestäni "lämpimältä" ja sillä on miellyttävä ominaissoundi, ei todellakaan ihan steriili. Ehkä sitä voisi sanoa sävyltään pehmeäksi, mutta ei mitenkään ummehtuneeksi. Presence-säätö toimii siinä mielestäni todella maukkaasti ja sillä saa karkotettua ummehtuneisuuden kyllä mistä tahansa. Trankkupäätteeseen verrattuna kuulee erittäin selkeän eron: Soundi on "pyöreämpi" :) En tiedä miten se toimii lujemmilla volumeilla speedmetallissa... että onko tarpeeks "tiukka", mutta rauhallisemmassa menossa se on ainakin itseä miellyttänyt.
Tuulettimen laakerit alkoivat jo aikoja sitten lämmetessään pitämään meteliä, joten poistin tuulettimen kokonaan. Nyt Peavey on sähköturvallisesti avonaisena ilman kantta ja ilmanvaihdosta huolehtii pieni pöytätuuletin. Tarvis kyl hankkia uus kiinteä tuuletin kun vaan viitsis kysellä että mistä löytyis sopiva.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Säätäjä
10.03.2005 20:41:38
Tuulettimen laakerit alkoivat jo aikoja sitten lämmetessään pitämään meteliä, joten poistin tuulettimen kokonaan. Nyt Peavey on sähköturvallisesti avonaisena ilman kantta ja ilmanvaihdosta huolehtii pieni pöytätuuletin. Tarvis kyl hankkia uus kiinteä tuuletin kun vaan viitsis kysellä että mistä löytyis sopiva.

Taitaa olla tossa päätteessä yleinen ongelma? Oon kuullut muualtakin, että tuulettimen kanssa olisi ollut ongelmia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)