Aihe: Squier Super-Sonic
1
Repertuaari
06.03.2005 15:10:41
Onko kukaan nähnyt suomessa Squierin Super-sonic sähkistä?Sehän oli ilmeisesti vuoden 1997 limited edition tuotantoa.Onkohan sitä edes silloinen maahantuoja tuonut maahan?Sitä tehtiin Japanissa ja se kuului Vista-sarjaan.Se on kuin vasenkätinen soittaisi Jaguaaria ylösalaisin.Haluaisin ostaa ks.kitaran.Kaikki tiedot kiinnostavat.
McNulty
06.03.2005 15:38:04
Minulla on Squierin esite vuodelta '97 ja voin jossain vaiheessa vaikka skannata tuon siulle jos haluat. Tässä kuitenkin teksti suorana lainauksena:

"Vista Series Super-Sonic. Classic contours coupled with modern stylings and screaming humbucking pickups propel this axe to super-sonic heights! The optional sparkle finishes must be seen! Body: Solid basswood, Neck: Maple w/reversed headstock; 24" scale, Fretboard: Rosewood w/22 frets, Electronics: 2 HB pickups, 3-position toggle switch, 2 volume, Pickguard: 3-ply W/B/W Hardware: Vintage style trem w/hardened steel saddles, traditional machine heads, all nickel w/chrome plating, (Gig bag included, U.S. & Canada only). (027-1500-xxx)"

Kyseistä mallia on saanut ainakin seuraavissa väreissä:
Blue Sparkle, Olympic White, Black ja Silver Sparkle.

Itse olen nähnyt ainoastaan YHDEN Super-Sonicin Suomessa... vuonna '98 Fasulla Helsingissä roikkui tuollainen Blue Sparkle, muistaakseni =)
D-Kay
06.03.2005 15:44:21

Ruotsissa näyttäs olevan ainakin yks. http://www.jam.se/fendudda.html
"I wasn't born with enough middle fingers"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)