Aihe: Volapotikka nollilla, ääni kuuluu. Vika vai ominaisuus?
1
32788
19.02.2005 13:44:38
Elikkäs tossa uudessa kitarassa kun volapotikka on nollilla, ja soittaa vähän kovempaa, niin kuuluu silti ääntä. Vanhassa halpisstratossa tällaista ei esiintynyt. Mikkeinä on EMG: n aktiivit, jos se nyt jotenkin tähän vaikuttaa. Olen miettinyt, että josko se johtuisi siitä, että nuo aktiivimikit ovat paljon tehokkaammat kuin straton kahdenmarkan kiinalaiset.
Tohon mä kyllä sitä bensaa laitoin...
author
19.02.2005 13:56:13
Luulen että on ihan normaalia, koska itselläni on myös sama ilmiö samoilla mikeillä. Tosin vahvistimessani on melko plajon voluumia käytössä kun tämä äänen läpitulo ilmenee.
If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama
32788
19.02.2005 14:08:35 (muokattu 19.02.2005 14:09:23)
Vielä semmoinen lisäys, että kliinillä tätä ei niinkään tapahdu, säröllä enemmänkin.
Tohon mä kyllä sitä bensaa laitoin...
LaXu
19.02.2005 14:26:51
Sama juttu mulla on tuossa Deanissani, mikkeinä Deanin omat passiivimikit. Eli jos toisen volapotikan pistää nollille, niin ääntä saa vielä kuuluviin. Jos molemmat on nollilla, niin ei kuulu mitään. Tämä siis riippumatta mikinvalitsimen asennosta Käsittääkseni kiinni siitä, miten potikat on kytketty. Eipä tuosta haittaakaan ole, joten sanoisin, että se on enemmänkin "ominaisuus."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)