Aihe: Fender Perfomer 650-combo
1
_Mazi_
16.02.2005 19:14:02
Eli olen ollut onnellinen omistaja jo useamman vuoden, mutta tuli tässä lueskellessa mieleen, että mikä tämän todellinen luonne on?

Eli onko hybridi vai kokoputki. Kun löytyy yks putki. Ja mitä tosta faq;sta luki, niin yleensä näissä on esivahvistin ja päätevahvistin (comboissakin?) ja jos löytyy yks putki niin onko toinen transistoripeli? Ja sekin mietityttää, että mites toi särö toimii. Onkohan "putkisärö" vai transistori?

Siis yks putki, mitä se tekee?
ReBeat
16.02.2005 19:46:28

Esivahvistin tekee äänen, päätevahvistin vahvistaa sen. Ilman toista ei kaiuttimesta kuulu mitään. Komboissa on siis molemmat. Toi sun vahvistin on hybridi, jossa etuvahvistimessa on putki, mutta päätevahvistin perustuu transistoreihin. Yhdellä putkella ei saa "kokoputkivahvistinta" aikaiseksi. Putki osallistuu tuossa ehkä pelkästään särökanavaan.
_Mazi_
16.02.2005 20:54:23
Esivahvistin tekee äänen, päätevahvistin vahvistaa sen. Ilman toista ei kaiuttimesta kuulu mitään. Komboissa on siis molemmat. Toi sun vahvistin on hybridi, jossa etuvahvistimessa on putki, mutta päätevahvistin perustuu transistoreihin. Yhdellä putkella ei saa "kokoputkivahvistinta" aikaiseksi. Putki osallistuu tuossa ehkä pelkästään särökanavaan.

Roger that
_Mazi_
18.02.2005 10:34:34
Tulipa tässä muuten taas ohimennen mieleen, että kun tässä on toi effect looppi, niin saako tähän semmosen pedaalin, millä saa sen päälle/pois?
Eli meneekö esim tohon fooswitch koloon joku fenderin oma poljin jolla saa erikseen särö-kanavan ja effectloopin kontrolloitua. Kun nyt mulla on peruskytkin jolla saa cleane/särö-kanavat vaihdettua.
PJS
19.02.2005 12:55:53

Tulipa tässä muuten taas ohimennen mieleen, että kun tässä on toi effect looppi, niin saako tähän semmosen pedaalin, millä saa sen päälle/pois?
Eli meneekö esim tohon fooswitch koloon joku fenderin oma poljin jolla saa erikseen särö-kanavan ja effectloopin kontrolloitua. Kun nyt mulla on peruskytkin jolla saa cleane/särö-kanavat vaihdettua.

Ei saa. Tiedän kokemuksesta, itse omistin samanmoisen, joskin tehokkaamman version.
Ihmisten kannattaisi kaikkien melkein kuolla joka vuosi, vähintään kerran. Maailma olisi inhimillisempi paikka elää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)