Aihe: Behringer V-amp?
1 2 3
Jankku
01.02.2005 20:31:33 (muokattu 01.02.2005 20:32:03)
Tollaista olen ajatellut koti-reenaamiseen kun on vahvari bändikämpällä ja oli Thomanilla suht. halavalla (105€)

Onko kellään kokemusta ko. vermeestä, kuinka pelannu? onko kova peli? Tuleeko hyvät saundit kuulokkeilla yms.

muuten, jos joku on tilannu thomanilta, tuleeko tohon muuntajaa mukana?
Ylös, ulos ja lenkille!
hanipai
01.02.2005 20:32:42
Tollaista olen ajatellut koti-reenaamiseen kun on vahvari bändikämpällä ja oli Thomanilla suht. halavalla (105€)

muuten, jos joku on tilannu thomanilta, tuleeko tohon muuntajaa mukana?

Onko kellään kokemusta ko. vermeestä, kuinka pelannu? onko kova peli? Tuleeko hyvät saundit kuulokkeilla yms.

Osta Nummelan St. Paulista. Hyvä on. Tulee nimenomaan kuulokkeilla hyvät soundit.
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Nazareth
01.02.2005 20:49:35 (muokattu 01.02.2005 20:50:45)
Mä oon nauhotellu v-ampin avulla koneelle juttuja, ja hyvää jälkeä mielestäni tullut. Kuulokkeilla toimii tosi hyvin, itse soittelen sillon tällön silleen et v-amp on kytkettynä 2.1-supparijärjestelmään. Vahvistimen kautta on kans tullu soitettua ja hyvältä mielestäni kuulosti sillonkin, vaikka yleensä väitetään että saundi pahenee.

EDIT: näin siis mulla kotisoittelussa
Ja tulee muuntaja mukana.
"man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27
SoulMan
01.02.2005 20:51:22
Koti hommiin oiva peli
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
BuzBuz
01.02.2005 21:11:04

V-amp nuppia olen testaillu. Ihan hyvältähän se kuulosti mutta silti se mieleinen soundi jäi puuttumaan. Veikkaan et tuo V-amp voi olla kotiäänittelyihin hyvä. Tai siihenhän se on tarkoitettu. Kaiketi.
Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään.
shamino
02.02.2005 10:26:19
onhan tuolla V-amp2:lla tullut soiteltua tunti jos toinenki.
Hyvä peli se on. Varsinkin treenaukseen ja jopa äänityksiin aivan passeli. Sille oli aikoinaan fani-sivutkin missä oli esitelty mikä vahvistin on ollu millekkin mallinnukselle esikuvana. eli ei ne ihan tuulesta tempaistuja ole ne sen vahvari-mallinnukset.
selkeä konffata, ainaki omasta mielestä.
miinuksena, en pitänyt siitä kun siinä ei ollut virtakatkaisijaa. muuntaja piti aina nyppiä irti. mutta tämäkin on korjattu siihen PRO-mallin Vamppiin..
sanotaan nyt vielä että halpa hinta ja laatu harvoin kulkee samassa paketissa mutta behu on kyllä onnistunut samaan aika hyvän hinta/laatu-suhteen tuolle laitteelle.
rockrock
midprice
02.02.2005 12:03:43

Onhan tuo vamp2 ollu ihan toimiva peli, ainakin mun tarpeisiin riittäny. Vielä kun hommasin midipedaalin (behkun fcb1010) kaveriksi sille, niin toimii treenikselläkin mainiosti.
Ja taisipa sillä tulla soitetuksi bändin demollekin: mm. kaikki soolosoundit miustaakseni haettiin vampista.
Crackis
02.02.2005 12:46:12
Kotiin tuo on kyllä erittäin passeli peli! Kaikki samassa paketissa ja helposti kontrolloitavissa. Kaappimallinnukset pelaa siinä mielessä riittävän hyvin, että kyllä tuolla luurit päässäkin viitsii soittaa erittäin hyvin. Sama pätee stereoihin/aktiivikajareihin. Kannattaa vain katsoa että on kunnon kuulokkeet, jos soittaa luurien kanssa. Nämä halpis "megabass" luurit tahtoo olla aikka heikkoja toistamaan keskiääniä ja se tekee hyvästäkin soundista erittäin epämiellyttävän kuuloisen. Sama pätee myös noihin stereoihin.

Treenikselläkin tuota jonkun aikaa käytin ennen kun myin pois, mutta jotenkin se oli aika lelu ja soundit jotenkin "paperiset". Harmittaa vain kun en saanu mitään EQ:ta lainaan sinä aikana ku tuon omistin. Sillä olis voinu saada kaiveltua hyvätkin soundit irti tuosta. Kukaan kokeillu?
hypnotize
02.02.2005 15:31:08
kyl tollane on iha kätevä...ite omistan tollasen x v-ampin samalta merkiltä.se on lattia versio tost samast ja mun mielest vähä kätevämpi mut jos et sitä haluu nii sitte on se tavallinen v-amp.
Migo
02.02.2005 16:02:16
Jaa pitäiskös tollanen hommata iltojen ratoksi.. Thomanilla muistaakseni 100euroa maksoi tuo. Niin siis tuon pystyy liittämään tietokoneeseen yms.
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
rakula
02.02.2005 16:06:19
kyl tollane on iha kätevä...ite omistan tollasen x v-ampin samalta merkiltä.se on lattia versio tost samast ja mun mielest vähä kätevämpi mut jos et sitä haluu nii sitte on se tavallinen v-amp.

Ei kyllä ole ihan sama versio, lattiaversio kylläkin. X v-amp on halvempi.
Se on Viidakon laki
ejhfi
02.02.2005 16:10:54

Komppailen edellisiä kannanottoja eli oivallinen laite kotioloihin oli kyseessä sitten luurit päässä soittelu tai äänitystouhut. Jotkut mallinnukset ovat snadisti ontuvia, mutta niinhän nuo yleensäkin tahtovat olla. Samoin tehdasasetukset ovat mielestäni tyrmistyttävän kauheita kaikki, mutta uusia parempia äänimaailmoja on todella näppärä luoda ja editoida. Hinta versus ominaisuudet on kyllä ihan kiitettävässä suhteessa tässä vekottimessa.
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
luopio
02.02.2005 21:12:04
Hyvä laite on ja varmasti hintansa väärti. Eniten siitä on iloa itekseen, mutta on tuo mulla aonaki tähän mennessä vielä treeneissäkin mukana kulkenu.
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
Johxa
02.02.2005 21:40:39
Mulla tuo vamppi 2 on ollu reeneissä mukana myös yleensä. Soolosoundit toimii hyvin ku jättää bassot nollille mutta hyvää komppisoundia ei tunnu saavan tuosta, tai sitten en vain osaa. Mitkä mallinnukset teidän mielestä toimii hyvin semmoselle jytevälle mutta selvä-ääniselle komppisoundille?
Kuka sanoi, että hevissä täytyy olla mustat vatteet ja paha ilme?
Billsner
02.02.2005 22:18:50 (muokattu 02.02.2005 22:21:09)
Mitkä mallinnukset teidän mielestä toimii hyvin semmoselle jytevälle mutta selvä-ääniselle komppisoundille?

Soldano-mallinnus (modern hi-gain), vähän kompuraa, basso klo 12, mid klo 15, treble täysille, presence ja gain oman maun mukaan. Ei kappimallunnuksia. Toimii itsellä bändisoitossa kun käytän v-amppia etuasteena ja peavey bandit comboa päättenä & kaiuttimena.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
sphujala
03.02.2005 09:21:50
Itsekin tuon "lattiamallin" X V-ampin omaavana voin todeta, että laite taitaa olla parasta mitä 75e saa. Pienenä miinuksena voi todeta EQ:n olevan vain kaksialueinen, mutta asiaa kompensoi alueiden parametrisuus.

Isompana miinuksena kaasupolkimen toimivuus. Omassa yksilössäni on toiminta-alue kovasti epälineaarinen. Tiedä sitten onko muissakin näin..

Laitetta olen käyttänyt vain kuulokkeilla ja stereoihin kiinnitettynä. Kuulokkeilla toimii varsin hyvin. Stereoissa ääni oli alkuun hiukan ohkanen, mutta asian sai korjattua vaihtamalla toimintamoodia (p1->p2). Kitaravaffarin kanssa toiminnasta en osaa kommentoida.
Velli
03.02.2005 17:17:36 (muokattu 03.02.2005 17:17:53)
Jos joku päätyy V-Ampin ostamaan niin suosittelen myös hankkimaan sen St. Paul´s Sound:ista www.stpaulssound.fi. Lähtee varmaan samaan hintaan kuin Thomannilta, en usko että ainakaan montaa euroa kalliimpi on.
Myynnissä mm. Ibanez RG420FAWN.
luopio
05.02.2005 14:07:12
Hei laittaakaaha tänne jotai oma temiänne presettejä jos ootte keksiny hyviä... Metalli ja rocki-säröjä nyt lähinnä... Ite voisin alottaa yhellä. Tämmönen vähän repivä metallisäröö:
Refricted Head
Drive ja Wah: Off
Cabinet: nro 15
Reverbeistä 2 ja potikka kello yheksän suuntaan.
Noisegate kympissä
Delayta sillei kas pykälää, täppi ei pysty selittää...
Bassit klo kymppiin suunnillee.
Midit reilu klo 2
Treble vähän vähemmän ku mid ja gain vähän alle klo 3...
Teidän vuoronne.
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
Nazareth
05.02.2005 15:35:41
Brit Hi Gain
Drive: On, Wah: off
Cabinet: nro 10
Reverbeistä 9 ja potikka kello kymmenen suuntaan.
Noisegate puolessavälissä
Compressor puolivälissä
Bass ½ Mid ½ Treble ½ Presence täysillä
"man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27
Pikkis3
22.02.2005 17:01:05
Kertokaas et mitä tarvii et ton vehkeen sais koneesee kiinni, et pääsis viksailee sil editor ohjelmal...
"Se on makuasia, sano koira ku pallejaan nuoli!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)