Aihe: guitarbargainsin tason hintoja?
1
seventh son
15.01.2005 11:24:40
noniin, tilasin tuolta guitarbargainsilta podXT liven, siellä hintaa oli 100e vähemmän kuin thomannilla..

noh.. tätä on viime tiistaista asti säädetty ja väännetty, ja monet asiat joutunut lähettämään uudestaankin (erittäin kaukana turvallisesta nettikaupankäynnistä)..

nyt päätin antaa olla kun vaativat toisen lapun jossa annetaan lupa lunastaa luottokortilta rahaa.. alussa lähetettiin kuvat kortista ja henkkareista ja käsin kirjotettu teksti nimmareilla. noh. se oli ollut liian tumma ja sieltä tuli sähköpostilla että kortti pitää lähettää uudestaan.. tehtiin näin. sitten tuli että henkkaritki pitää lähettää uudestaan. näin tapahtui. nyt tuli sitte vielä että se tekstiki pitäs lähettää uudestaan, MIKSI!!?? sehän on käsin kirjotetty ja lähetetty faksilla niinkuin pitikin, henkkarit ja kortit ymmärän just ja just mutta tuo on jo vähän liikaa.. sehän on vaan musta valkosella mutta kyllä siitä saa ihan hyvin selvää?

noniin.. itse kysymykseen:

onko mitään muuta paikkaa mistä noin tuolla samalla 450e hinnalla tuota podXT liveä?
prööt....
Laareppi
15.01.2005 13:12:37
ja monet asiat joutunut lähettämään uudestaankin (erittäin kaukana turvallisesta nettikaupankäynnistä)

Siis onko laitteessa ollut jotain vikaa, palautettavaa tms?
Vai pelkästään noita maksuvaikeuksia?
Itse aikoisin tilata uuden kepin sieltä jossain vaiheessa, niin kiinnostaisi että miten hyvin ne pitää kamoista huolta...

Kuulostaa jo aika huonolta tuurilta, mutta en kyllä tiiä mitään paikkaa jossa olisi vastaavat hinnat kuin bargainsilla.
tubaduuri
15.01.2005 20:14:26 (muokattu 15.01.2005 20:16:00)
Jaahas, että iskän luottokorttia on menty lainailemaan, eh?

EDIT:Hymiö.
Ben_D
15.01.2005 20:20:15

EDIT:Hymiö.

Juuh. Muistaakseni mulla ei 13 vuotiaana ollut pankki saati sitten luottokortteja..
Jormaz
15.01.2005 20:24:48 (muokattu 15.01.2005 20:24:59)
Asiasta toiseen, kävin pankissa ja mulle ikään kuin vahingossa myytiin Mastercard.. No onpahan sitten jotain millä käydä nettikauppaa jos siltä tuntuu.
Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth
Ben_D
15.01.2005 20:28:47

Asiasta toiseen, kävin pankissa ja mulle ikään kuin vahingossa myytiin Mastercard.. No onpahan sitten jotain millä käydä nettikauppaa jos siltä tuntuu.

Juu ja Masteri on sikäli hyvä, että se käy lähes jokapaikassa ympäri maailmaa samoin kun Amex.
seventh son
15.01.2005 21:22:29
Siis onko laitteessa ollut jotain vikaa, palautettavaa tms?
Vai pelkästään noita maksuvaikeuksia?

tuota laitetta ei ole edes laitettu liikkeelle, kun pitää maksaa etukäteen....

äidin.... :D
prööt....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)