AER 08.01.2005 18:38:12 | |
---|
"Marshall G80RCD" Onko kukaan testannu? Onko hyvät säröt? Oon kuullu että kliini ei välttämättä oo mikään paras, mutta tiedättekö säröistä? Ja sitten myös mitä mieltä olette yleisesti ottaen ko. vahvistimesta? |
tommi_899 08.01.2005 19:04:52 | |
---|
"Marshall G80RCD" Onko kukaan testannu? Onko hyvät säröt? Oon kuullu että kliini ei välttämättä oo mikään paras, mutta tiedättekö säröistä? Ja sitten myös mitä mieltä olette yleisesti ottaen ko. vahvistimesta? no ainakin mun mg100:ssa on suht hyvät puhtaat ja vielä paremmat kun laittaa vähän efektejä mukaan, mutta ei ne mitkään loistavat ole. siinä on varmaan saman tapainen särö kun tässä eli ei kovin hyvä, särö pedaaleilla olen saanut suht hyvän saundin aarre on siellä mistä sen löytää
http://www.brokenfuture.tk/
pastilli. R.I.P - victims of tsunami
http://muusikoiden.net/extra/paita/ |
juici 08.01.2005 23:04:22 | |
---|
Mulla ilmeisesti tuohon CD sarjaan kuuluva G10 Mk.II (samanlainen etupaneeli) ja olen saanut siitä irti itseäni miellyttävän särösoundin jonka löytämiseen meni kyllä aikaa... Oma vehjakseni on yksikanavainen joten cleanien saaminen on hankalaa. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
MattiAuer 09.01.2005 11:50:48 | |
---|
Taisi olla kolmas omistamani vahvistin, joskus vuosia sitten. Kunnon hevisäröähän siitä yritettiin saada, mutta saundi oli kyllä totaalisen kauhea. Olisi mukava kokeilla nykytietämyksellä ja -maulla, miltä se saundaa, mutta silloinen kokemus oli kyllä tosiaan k a u h e a. Taisi hajotakin, jotain komponentteja irtoili, kun muutamat treenit luukutin sitä. No, ehkä tuo verkonpainona menisi. (Osta Mesa.) "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
AER 09.01.2005 13:13:03 | |
---|
Taisi olla kolmas omistamani vahvistin, joskus vuosia sitten. Kunnon hevisäröähän siitä yritettiin saada, mutta saundi oli kyllä totaalisen kauhea. Olisi mukava kokeilla nykytietämyksellä ja -maulla, miltä se saundaa, mutta silloinen kokemus oli kyllä tosiaan k a u h e a. Taisi hajotakin, jotain komponentteja irtoili, kun muutamat treenit luukutin sitä. No, ehkä tuo verkonpainona menisi. (Osta Mesa.) Jep. Voitko ehdottaa jotain Mesaa? jotain mikä ei maksa miljoonaa euroa. Sopiva hinta on siinä 300-600€, mutta tarvis saada hyvät säröt punkkibändilleni. No vittu, heviähän se on hehe. Eli hevisäröt (kuhan vaan ei oo mitään kissantappo säröä), ja hyvä kliini on aina plussaa. -Antti |
Tompsi 09.01.2005 13:14:24 | |
---|
Jep. Voitko ehdottaa jotain Mesaa? jotain mikä ei maksa miljoonaa euroa. Sopiva hinta on siinä 300-600€, mutta tarvis saada hyvät säröt punkkibändilleni. No vittu, heviähän se on hehe. Eli hevisäröt (kuhan vaan ei oo mitään kissantappo säröä), ja hyvä kliini on aina plussaa. -Antti Mesa Studio .22+ graafisella equlla taikka equton versio equpalikan kanssa. |
Kitarasankari 09.01.2005 14:15:59 | |
---|
miksi mesa, tuo ameriikan yliarvostettu laite? Marshallissa on munaa vaikka muille jakaa kun vähän säröspedulla buustailee eikä oo mitään sirkkelisäröä. Ei kun vaan kasisatasia kattelemaan! Jazz is not dead...it just smells funny... |
AER 09.01.2005 14:31:40 | |
---|
miksi mesa, tuo ameriikan yliarvostettu laite? Marshallissa on munaa vaikka muille jakaa kun vähän säröspedulla buustailee eikä oo mitään sirkkelisäröä. Ei kun vaan kasisatasia kattelemaan! Pedaaleja en käytä. Olen niitä vastaan mutta en tiedä miksi. Niin ehdotuksia Mesoista saa laittaa. Joku 80 wattinen olis kova sana. Hyvät punkki/hevi-säröt ja kliini. |
Tompsi 09.01.2005 14:34:14 | |
---|
Pedaaleja en käytä. Olen niitä vastaan mutta en tiedä miksi. Niin ehdotuksia Mesoista saa laittaa. Joku 80 wattinen olis kova sana. Hyvät punkki/hevi-säröt ja kliini. No sitten kyllä karataan jo tuosta 300-600€ limitistä ainakin tuplasti kalliimpiin vehkeisiin. |
AER 09.01.2005 14:38:40 | |
---|
No sitten kyllä karataan jo tuosta 300-600€ limitistä ainakin tuplasti kalliimpiin vehkeisiin. Joo, tota vähän aattelinki että ei kyllä löydä halpoja mesoja jotka on kovia. Onko ehdottaa ihan mitä styrkkaria tahansa mikä on hyvä, ~80w, hyvät säröt ja kliini. |
MattiAuer 09.01.2005 14:48:58 | |
---|
Perkele, täällähän ymmärretään ironiaa. "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
Kitarasankari 09.01.2005 15:19:45 | |
---|
Joo, tota vähän aattelinki että ei kyllä löydä halpoja mesoja jotka on kovia. Onko ehdottaa ihan mitä styrkkaria tahansa mikä on hyvä, ~80w, hyvät säröt ja kliini. jos putkistyrkkaria oot hankkimassa niin uskon että 30-50w on ihan riittävä teho! Jazz is not dead...it just smells funny... |
AER 09.01.2005 19:30:08 | |
---|
jos putkistyrkkaria oot hankkimassa niin uskon että 30-50w on ihan riittävä teho! Siis vastaako 50w putkistyrkkari jotain 80w trankkua? Että riittää treenikämpälle? Ja comboa olen hakemassa, ei ole rahaa nuppi+kaappi zydeemiin, vielä. Eli ei muuta ku ehdotuksia :P |
tommi_899 09.01.2005 20:28:04 | |
---|
Siis vastaako 50w putkistyrkkari jotain 80w trankkua? Että riittää treenikämpälle? Ja comboa olen hakemassa, ei ole rahaa nuppi+kaappi zydeemiin, vielä. Eli ei muuta ku ehdotuksia :P minkälaista musiikkia soitat? kannattaa kokeilla peavey classic 30 putkicombo aarre on siellä mistä sen löytää
AER 09.01.2005 20:42:07 | |
---|
minkälaista musiikkia soitat? kannattaa kokeilla peavey classic 30 putkicombo (Skate) punkkia, heviä, rokkia ja poppia. Lähteekö niistä tosiaan tarpeeksi ääntä? :) |
Kitarasankari 09.01.2005 20:56:11 | |
---|
Siis vastaako 50w putkistyrkkari jotain 80w trankkua? Että riittää treenikämpälle? Ja comboa olen hakemassa, ei ole rahaa nuppi+kaappi zydeemiin, vielä. Eli ei muuta ku ehdotuksia :P hip hei! kyllä 30w putki riittää ihan jo liiankin kanssa treenikselle. itellä on 50w putkimarsu ja siitä ei ole kyllä hönkä loppunut kesken vielä misssään tilainteessa. Bändin kanssa treenataan isossa salissa ja siellä on vollet ollu jossain ykkösessä, korkeintaan kakkosessa, että sinne päin! Jazz is not dead...it just smells funny... |
Dr. Muff 09.01.2005 21:14:08 | |
---|
Siis vastaako 50w putkistyrkkari jotain 80w trankkua? Että riittää treenikämpälle? Ja comboa olen hakemassa, ei ole rahaa nuppi+kaappi zydeemiin, vielä. Eli ei muuta ku ehdotuksia :P Tällä kaavalla saat kätevästi suoritettua trankkuwatti--> putkiwatti muunnoksen: (P(putki))^(-1)= 1/ ln e ^(P(tran)) I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin |
tommi_899 09.01.2005 21:57:48 (muokattu 09.01.2005 21:58:52) | |
---|
(Skate) punkkia, heviä, rokkia ja poppia. Lähteekö niistä tosiaan tarpeeksi ääntä? :) huoli pois, kyllä siitä ääntä lähtee. joku marsun putkinuppi voisi olla myös hyvä vaihtoehto. aarre on siellä mistä sen löytää