wyldeboy 31.10.2004 15:56:11 | |
---|
Onko kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta, tai ylipäätänsä LTD:n kitaroista? Ovatko siis ostamisen arvoisia vai halvalla tehtyjä rokkikeppejä.. |
Ben_D 31.10.2004 16:01:45 | |
---|
Onko kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta, tai ylipäätänsä LTD:n kitaroista? Ovatko siis ostamisen arvoisia vai halvalla tehtyjä rokkikeppejä.. Itsellä oli LTD V-350. Ton hintaluokan LTD:t ovat laadukkaita keppejä ja hyviä soittaa. Joku tossa just jossain threadissa haukku Mustainen signature LTD DV-8 mallia, mutta itse olen toista mieltä. |
BenGlenton 31.10.2004 17:18:23 | |
---|
EC-1000 on laadukas keppi, kannattaa testata. Itse testaisin silti samassa hintaluokassa painiskelevat Tokain LP:t, jos tuo les paul -malli silmiä miellyttää. http://www.supremecourtband.fi , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! MYYDÄÄN FOSTEX VC-8 ADAT-AD/DA-KONVERTTERI! |
rpel 31.10.2004 19:10:00 | |
---|
LTD:t ovat hintaansa nähden todella laadukkaita, ei ole vielä yhtään huonoa kappaletta tullut vastaan, edes halvemmissa malleissa. |
Wolfheart 31.10.2004 21:55:11 | |
---|
Onko kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta, tai ylipäätänsä LTD:n kitaroista? Ovatko siis ostamisen arvoisia vai halvalla tehtyjä rokkikeppejä.. Mulla on se musta emg-mikeillä varustettu versio tuosta Ec-1000:sta ja mitään negatiivista sanottavaa ei ainakaan vielä ole. Kannattaa testata. |