Elikkä mun kitarassa (Ibanez Jpmp3) särisee kielet ihan pirusti. Ongelma on lähinnä punotuissa kielissä, mutta kyllä ne metallisetkin särisee. Jopa vapaana soidessaan E- Kieli särisee, ja muut sitten 1-24. Kielet on samalla korkeudella kuin mun Tokain Les Paulissa, jossa ei kielet särise yhtään. Pitäisikö säätää kaularautaa tai jotain vai viedä suoraan kitarapajalle (kitarasta pitäisi muutenkin korjata plugi kun se on löystynyt ja piuha putoilee sieltä jatkuvasti)? Ärsyttää vaan tuo jatkuva särinä soittaessa. Ja kielet ei ole uudet, vaan jotain 4kk vanhat. |
Elikkä mun kitarassa (Ibanez Jpmp3) särisee kielet ihan pirusti. Ongelma on lähinnä punotuissa kielissä, mutta kyllä ne metallisetkin särisee. Jopa vapaana soidessaan E- Kieli särisee, ja muut sitten 1-24. Kielet on samalla korkeudella kuin mun Tokain Les Paulissa, jossa ei kielet särise yhtään. Pitäisikö säätää kaularautaa tai jotain vai viedä suoraan kitarapajalle (kitarasta pitäisi muutenkin korjata plugi kun se on löystynyt ja piuha putoilee sieltä jatkuvasti)? Ärsyttää vaan tuo jatkuva särinä soittaessa. Ja kielet ei ole uudet, vaan jotain 4kk vanhat. Suosittelen, että käytät näytillä sitä jossain musaliikkeessä vaikka, ne näkee heti jos säädöissä on jotain vikaa mikä aiheuttaisi tuon. Kuvauksen perusteella ei vielä osaa sanoa, mikä tuon aiheuttaisi. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Mitä tahansa teetkin, niin vaihda nyt ensalkuun uudet kielet ja odottele vähän aikaa. Tuommoisilla aikansa eläneillä töhnälangoilla enää mitään säätöjäkään kannata tehdä. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |