Aihe: Hotrod "kitisee"..
1
ämpyilijä
13.10.2004 20:09:27

Oon soitellu muutaman kuukauden fendenrin hotrod deluxe:lla. Vaikka laitteessa on muuten melko muikea soundi, niin ärsyttää se että mitä ylempää soittaa, niin soundi alkaa jotenkin ohentua ja kitistä. Jos vaikka(puhtaalla soundilla) riplailee bluesboxista jotain 12.nauhan kieppeillä, niin eipä voi sanoa että kovin pallikkaalta kuulostaisi.

siis toki soundi ohenee, kun taajuudet on korkeampi, mutta oon pari kertaa testannu samalla kitaralla vox ac-30:tä, ja tässä ei ollut tietoakaan kitinästä. tuntui jopa, että ylhäälle mentäessä soundi muheni entisestään ja siihen tulil "boostia".

onko kellään samanlaisia kokemuksia? voiko asiaan mitenkään vaikuttaa (esim. erilaisilla putkilla) vai pitääkö se alkaa voxi hommaamaan?
r.andy
13.10.2004 20:35:07
tiedoksi vaan se on fenderin
d-e
14.10.2004 07:21:06
Itse olen useamman kerran näillä sivuilla todennut että ko. vahvistinta vaivaa sietämätön persoonattomuuden puute.Omaani vaihdoin JJ Tesla -putket jokaiseen kantaan,auttoi vähän.Ehkä lähtisin elementtikauppaan,Uraltone tai Custom-Sounds löytyvät netistä.Itse en tähän ryhtynyt vaan vaihdoin Ac-15:een (??) jonka möin ja ostin Bassman 50:n jonka möin ja... no joo...
"..rock and roll has been downhill ever since Buddy Holly died..." - John Milner
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)