Aihe: Ibanez LACS-malleja Suomessa?
1
Velli
10.10.2004 20:14:14
LA Custom Shop Designed:han on malli joka suunniteltiin ainoastaan Japanin markkinoille, mutta muutamia on syystä tai toisesta kulkeutunut myös maailmalle.

Onko kellään tietoa onko näitä malleja tuotu yhtäkään Suomeen? Ruotsiin on mun tietojen mukaan tuotu 3 kpl ja noista kolmesta omistan yhden. Haluaisin ihan vaan mielenkiinnosta tietää että olenko ainut henkilö Suomessa joka kyseisen mallin omistaa. Jos joku muu omistaa tuollaisen niin huutakoon hep, tai ylipäätään kaikki taustatieto on tervetullutta. Tuossa linkki josta selviää jotain asiasta:

http://www.jemsite.com/jcustom/jpn_jc_2001/lacsd/index.html
Myynnissä mm. Jackson RR1.
Kimmo72
10.10.2004 20:27:44
Hö. Empäs tiiä. Kysy levytukusta onks niitten kautta menny yhtään?? Joo mä haluisin kans tietää monta JPM100P2 on suomessa?? No on kai niitä..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
Ze Kink
10.10.2004 21:59:44 (muokattu 10.10.2004 22:00:26)
Hö. Empäs tiiä. Kysy levytukusta onks niitten kautta menny yhtään?? Joo mä haluisin kans tietää monta JPM100P2 on suomessa?? No on kai niitä..

Luultavasti vähän. Kaks oon nähny. Nelkkuja oon nähny kolme. Kolmosia yhen, ja se on mulla. IhQuu.
Onko shinulla hunajaa?
She's fucking Goofy!
Kimmo72
10.10.2004 23:11:36
Luultavasti vähän. Kaks oon nähny. Nelkkuja oon nähny kolme. Kolmosia yhen, ja se on mulla. IhQuu.

Ihan sairaan ihQuu.. :D
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)