Aihe: Ibanez AS83VLS
1
JakeScary
10.10.2004 15:02:24
Niin.. Omistaakos kukaan tämmöistä kitaraa tai tietääkö kukaan millainen tämä oikeen on?

(http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=AS83)
Seppo ja Asko siwan bäckstreetillä housuunsa pasko.
msm40
11.10.2004 16:59:45
Juu mä ostin ton reilu kuukausi sitten. Kaula on mielestäni juuri sopivan paksu ollen silti vielä suhteellisen helpposoittoinen (vertailun vuoksi tämän kaula oli muistaakseni karvan Epiphonen 335 kopion kaulaa ohuempi). Kitara istuu soittajan käsiin ja syliin mielestäni hyvin ollakseen näinkin iso kitara. Jakki on 335 tyylistä poiketen kannen sijasta rungon sivulla niinkuin esim. Lessussa ja mielestäni parempi niin. Mikeistä en uskalla sanoa juuta enkä jaata kun en ole "oikeasti" kovalla soitellut mutta eipä ainakaan mitään valittamista (kiertoa/vinkaisuja) ole esiintynyt. Muutenkin elektroniikka toimii niinkuin pitääkin. Vire tuntuu pysyvän hyvin varsinkin kun vaihdoin 11-52 kielet. Kitaran body on ihan mukavan näköinen & hyvin viimeistelty ja soi yllättävän hyvin akustisesti ollakseen näinkin halpa kitara. Tämänlaista kitaraa etsiessäni vertailin monia kitaroita ja päädyin hyvin äkkiä tähän. Ostin kitaran Suomesta hintaan 450 euroa kun Thomannilla hinta oli 455 euroa. Älkää antako halvan hinnan hämätä, itse olisin ostanut tämän pari sataa kalliimpanakin. Miinuspuolia on lapa joka on ihan v%&!n ruma ja ehkä lievästi muovinen/persoonaton yleis olemus. Minulle tämä on ns. keeper eli tulee kuulumaan kalustoon pitkään. Suosittelen!
fox
11.10.2004 17:39:03

Kitara istuu soittajan käsiin ja syliin mielestäni hyvin ollakseen näinkin iso kitara.. Miinuspuolia on lapa joka on ihan ruma ja ehkä lievästi muovinen/persoonaton yleis olemus.

Jos tuo täyskokoinen 335-tyyppinen body tuntuu isolta niin Iballa on Artcore AM-sarja joka taas "innoitti" Isoa G:tä tekemään esim. 356-semiakustisen.. Eli kolmevartti-kokoinen body, joka on monen mielestä sellainen näppärämpi.. Lavasta sen verran, että jos haluaa sen "hienomman" eli castle-headstockin niin täytyy katsella 80-luvun semiakustisia Artisteja, AS- ja AM- sarjoja...voi löytää hyvän kitaran suht halvalla noista malleista. AS on se täyskokoinen ja AM pieni, kuten näissä uusissa Artcoreissakin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)