skebajaba 29.09.2004 09:36:12 | |
---|
tere. elikkäs kattelin tuota comboa ja oisi kiva kuulla jotain mielipiteitä, haulla löysin pari kommenttia mutta eivät olleet semmoiselta kuka kyseisen vehkeen omistaa, ja en muista nimiä mutta täälläkin parilla noita F-sarjalaisia löytyy. irtookos tuosta tyypilliset mesa murinat etc. juttuja.. kertokeepas minullekkin tästä vermeestä kiitos. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
päänahka 29.09.2004 11:27:11 | |
---|
En omista tuota, mutta olen testannut rinnakkain F-30:tä ja F-50:tä, ja viiskymppinen on mun mielestä aivan eri luokassa. F-30 on musta aika tuhnu, varsinkin puhtailla, sen sijaan F-50 oli vakavan harkinnan alla kun Mesa vielä tuntui olevan se juttu. Mutta jos F-30 on nimen omaan haussa, käväisepä Huttusella testaamassa. Soolot on perseestä. |
Dr. Muff 29.09.2004 12:17:44 | |
---|
Mesan F-30-vahvaria olen soittanut hieman enemmän, F-50stä kokeillut muutamaan otteeseen kaupassa. F-30ssä paremmat, lämpimämmät, suht dynaamiset puhtaat, mielestäni. Säröt ei mitenkään erityisen hyvät kummassakaan, hintaan nähden melkein huonot. Suht ok leadisärö, mutta ei kunnon hevandereita millään. Jos vertaisin vaikka toiseen mesan pikkucomboon Subway Rockettiin joka mulla oli niin puhtaat paremmat, mutta säröt noin valovuoden jäljessä. Katselisin kyllä Nomadien suuntaan jos raha ei ole kynnyskysymys, mutta merkki on. I Smell Urine |
Pluto 29.09.2004 12:19:39 | |
---|
Eikös F-50 ja F-30 sisällä myöskin eri pääteputket? Kolmekymppisessä muistaakseni on EL34 tai EL84, viiskymppisessä sitten 6L6. Eli soundeissa on tosiaan eroa, MOT (Mikä Olikaan T?) Dillon, you son of a bitch! |
Dr. Muff 29.09.2004 12:24:13 (muokattu 29.09.2004 12:24:30) | |
---|
Eikös F-50 ja F-30 sisällä myöskin eri pääteputket? Kolmekymppisessä muistaakseni on EL34 tai EL84, viiskymppisessä sitten 6L6. Eli soundeissa on tosiaan eroa, MOT (Mikä Olikaan T?) Juup eri putket, eri kotelo ja taitaapi olla vielä comboissa eri elementit. Kyllä siitä jo eroa syntyy. Putkien erohan pitäis tulla korostuneemmin esiin kovalla, mutta siittä en osaa sanoa kun F-50stä en ole luukuttanut. I Smell Urine |