Niskamies 22.09.2004 19:19:19 | |
---|
On alkanut pikkuhiljaa vituttaa toi Behringerin FCb1010. Ei sen takia ettei toimis tai olis huono, mutta se on helkutin iso. Elikkä mitä kohtuuhintaista midipedaalia (max noin 200) kannattais lähteä hommaamaan? Ei välttämättä ollenkaan expression pedaalia tai sitten yksi. Ei kahta. Rocktronin Midimatea ja Rolandin FC-200:sta olen ajatellut. Ja jos jollain on myydä pätevää midipedaalia, voin ton Behkun antaa vaihdossa. Meitsi on meshissä. |
otto_t 22.09.2004 20:12:13 | |
---|
Säästä muutama satanen lisää ja DMC:n Ground Control Pro tilaukseen. Erittäin pätevä vehje ainakin minun mielestäni. |
Jucciz 22.09.2004 20:21:41 | |
---|
Kinua isiltä muutama satanen lisää ja DMC:n Ground Control Pro tilaukseen. Eikös Nobelsillakin ole midikontrolloreita? Yhdessä mallissa on myös releet perinteisen kanavanvaihdon toteuttamiseen MIDIn avulla. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Niskamies 22.09.2004 20:34:48 | |
---|
Kinua isiltä.... Lopeta jo vittuili. Kaikki kamat tulee omasta pussista nykyään. Meitsi on meshissä. |
Jucciz 22.09.2004 20:50:34 | |
---|
Lopeta jo vittuili. Kaikki kamat tulee omasta pussista nykyään. Ai no anteeks. Onnittelut työpaikan johdosta! Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Mursuviiksi 22.09.2004 20:50:39 | |
---|
Eikös Nobelsillakin ole midikontrolloreita? Yhdessä mallissa on myös releet perinteisen kanavanvaihdon toteuttamiseen MIDIn avulla. Minulla on tuo Nobelsin MF-2, eli ohjelmoitava malli releillä ym. Plussapuolina mainittakoon kompakti koko ja rohkea värivalinta painikkeille. Miinuksena typerä virransyöttö ratkaisu. Perinteinen europistoke olisi ollut hieman jykevämpi tekoisena ainakin keikkakäytön kannalta parempi. Ehkä tuon voisi jossain vaiheessa ruuvata kiinni pedaalilautaan, niin ei alituiseen tarvitsisi pelätä, että koska joku onnistuu vahingossa repäisemään muuntajan piuhan irti. Ohjelmoitavuutta ja muuta sälää ei ole vielä tullut testattua, koska ei ole ollut tarvetta. Moussaka on kamalaa. |
Niskamies 22.09.2004 20:51:45 | |
---|
Ai no anteeks. Onnittelut työpaikan johdosta! Kiitoksia. Jos haluut tulla äänittämään meiän studiolle, niin pikaviestaa. Meitsi on meshissä. |
Kapane 23.09.2004 00:01:47 | |
---|
meiän studiolle millä rahalla |
HeavyMachinery 23.09.2004 18:09:02 | |
---|
Kiitoksia. Jos haluut tulla äänittämään meiän studiolle, niin pikaviestaa. Määrittele studio ? Huuto ei auta-Voimaa pitää olla ! |
Niskamies 23.09.2004 18:36:27 | |
---|
Määrittele studio ? Studio on tila jossa on kamat joilla pystyy äänittämään niin laadukasta kamaa että se kelpaa julkiseen levitykseen. Meiän studio vaan äänittää klassista musiikkia. Meitsi on meshissä. |
PoLFus 23.09.2004 19:19:14 | |
---|
Meiän studio vaan äänittää klassista musiikkia. -totaalinen repeäminen- "Mä en ota sulta ******!" - macro |
HeavyMachinery 23.09.2004 20:38:59 | |
---|
Studio on tila jossa on kamat joilla pystyy äänittämään niin laadukasta kamaa että se kelpaa julkiseen levitykseen. Meiän studio vaan äänittää klassista musiikkia. TÄDÄÄ Nyt lähti ! "meiän" studio "äänittää" vaan ..... just.... Huuto ei auta-Voimaa pitää olla ! |
Niskamies 23.09.2004 20:46:44 | |
---|
TÄDÄÄ Nyt lähti ! "meiän" studio "äänittää" vaan ..... just.... Justiinsa saatiin viime viikolla yks levy valmiiks, enää pitää miksata. Että kaupoista sitten ostamaan vaan. Meitsi on meshissä. |
Hornanturska 23.09.2004 20:48:29 | |
---|
Justiinsa saatiin viime viikolla yks levy valmiiks, enää pitää miksata. Että kaupoista sitten ostamaan vaan. Mikä helvetin pätemisen tarve kaikilla on? ..The Saw And The Carnage Is Done... |
Jone the Bone 23.09.2004 20:52:57 | |
---|
Mutta asiaan hyvät kolleegat... Hyvä (ainakin minun käyttötarkoituksiini sopiva), melko pienikokoinen ja sieltä edullisimmasta päästä on BOSS FC-50. Ei tosin sisällä jatkuvasääteistä parametriohjainta, mutta liitännät (2kpl) ulkoisille pedaaleille on, joihin voi liittää esim. Rolandin EV-5 pedaalin. On kestänyt jo toistakymmentä vuotta keikkakäyttöä, joten voin suositella lämpimästi jo senkin puolesta! Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen, kysyttäessä käyttämiensä kitaroiden merkkiä). |
Kapane 23.09.2004 22:04:51 (muokattu 23.09.2004 22:06:45) | |
---|
TÄDÄÄ Nyt lähti ! "meiän" studio "äänittää" vaan ..... just.... pikemminkin "meiän" "studio" "äänittää". Pakko muuten myötää, että on kummallinen studio, jos se äänittää vaan klassista kamaa. Käykö niin, että kun yrittää vetästä jotain hevikitara riffiä nauhalle niin mikseriin tulee Error teksti. hehe. olipa huono. no onnea vain viulukonsertoille. Mikä helvetin pätemisen tarve kaikilla on? yrittää olla tosi kovia. Tosi äijä on se, joka myöntää ettei tajua paskan vertaa kitaran soitosta. vähän niinkuin mä. hei mutta mähän pädin just. no damn. |
Kapane 23.09.2004 22:09:04 | |
---|
Mutta asiaan hyvät kolleegat... Hyvä (ainakin minun käyttötarkoituksiini sopiva), melko pienikokoinen ja sieltä edullisimmasta päästä on BOSS FC-50. Ei tosin sisällä jatkuvasääteistä parametriohjainta, mutta liitännät (2kpl) ulkoisille pedaaleille on, joihin voi liittää esim. Rolandin EV-5 pedaalin. On kestänyt jo toistakymmentä vuotta keikkakäyttöä, joten voin suositella lämpimästi jo senkin puolesta! asiaa, itse asiassa, itse en tarvisi "studioon" kuin mikit, pienen phonic mikserin, läppärin ja hyvät aktiivit. Tällähän ei koko pändiä äänitellä, mutta jos se tarvis niin isompaa mikseriä vain. |
Skebaristi 23.09.2004 22:23:41 | |
---|
Mutta asiaan hyvät kolleegat... Hyvä (ainakin minun käyttötarkoituksiini sopiva), melko pienikokoinen ja sieltä edullisimmasta päästä on BOSS FC-50. Ei tosin sisällä jatkuvasääteistä parametriohjainta, mutta liitännät (2kpl) ulkoisille pedaaleille on, joihin voi liittää esim. Rolandin EV-5 pedaalin. On kestänyt jo toistakymmentä vuotta keikkakäyttöä, joten voin suositella lämpimästi jo senkin puolesta! Paljonko tuollainen sitten suurinpiirtein kustantaa? "No niin, no joo" |
Fortune 29.09.2004 15:12:41 | |
---|
Paljonko tuollainen sitten suurinpiirtein kustantaa? Rolandin GFC-50 kustantaa uutena jotain 250 euron hujakoilla, mutta itse olen noita käytettynä nähnyt hintahaitarilla 50-150 euroa, kunnosta riippuen. Itselläni oli sen isoveli FC-200, jossa on kiinteä ekspressiopedaali, ctrl-namikka ja muuta kivaa. Maksoin siitä käytettynä parisen sataa aikanaan ja vehjes toimi kuin unelma. Vei tosin kokonsa puolesta ihan liikaa tilaa laudasta, GFC-50, yksi ekspressiopedaali ja jokin pikkukytkin tap tempolle olisivat sopineet pienempään tilaan. Semmoiset sitten joskus, jos midimaailmaan vielä erehdyn. |
Niskamies 29.09.2004 18:27:51 | |
---|
Ostinpa tossa sitten Rocktronin Midimaten ja siihen expressionpedaalin ja Behringer sai kyytiä. Kattoo jos vaikka tykkäisinkin enkä pistäis kiertoon. Meitsi on meshissä. |