Aihe: ibanez rg7321
1
epeli
20.09.2004 13:18:10

tollasta olen katsellut. yritin haulla, mutta en löytänyt mitään tarpeeksi vakuuttavaa, joten voisitteko kyseisen vehkeen omistajat kertoa sen hyvistä/huonoista puolista. olen kuullut paljon juttua sen mikeistä, että ne olis aika huonot, mutta esim. harmonycentralissa niitä kehuttiin aika moneen otteeseen. joku tais valittaa rahisevaa volumepotikkaa tms. miten on..
Happy I am... .... not sad....
Billsner
20.09.2004 13:42:57 (muokattu 20.09.2004 13:43:59)
Mikit ovat samanlaiset kuin minun halpis ibassa (GRX720). Kyllä ne välttää. Ne potikoissa olevat viat mahtaa olla ihan tyyppivika. Nim. Vasaralla (soittaa samassa bändissä) ja muistaakseni muutamalla muullakin m.net:issä olevalla tyypillä ne rahisee. Itselläkin ne rahisivat (luultavasti sama elektroniikka GRX720:ssa ja RG7321:ssä). Kiva tuolla on kuitenkin soittaa ei siinä mitään.
You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside.
Velli
20.09.2004 15:16:37
Olen kuullut paljon juttua sen mikeistä, että ne olis aika huonot, mutta esim. harmonycentralissa niitä kehuttiin aika moneen otteeseen.

Harmony Centralin "arvosteluihin" en juurikaan luottaisi. Siellä näet on yleisesti se meininki että tyypit ovat juuri ostaneet jonkin uuden vermeen, joka uutuuden viehätyksessään tuntuu aivan loistavalta eikä parempaa löydy ja tämä innostus täytyy sitten tietenkin jakaa kaikelle kansalle. Tai vielä parempaa: epäilee tehneensä huonot kaupat, mutta saa helpotuksen omatunnolleen kun kehuu vehjettä julkisesti maasta taivaaseen...
Myynnissä mm. Jackson RR1.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)