Omassa kuvassani oleva tekovaiheessa kuvattu instrumentti (pidän kuvan nyt ainakin muutaman päivän tuossa tilassa) valmistui ja saapui tänään kotiin. Joulu tuli aikaisin. Olen aikaisemmin miettinyt, että kuinkahan soitinvalmistajat osaisivat tarpeitani kuunnella ja osaanko selittää asioita siten, että molemmat osapuolet ymmärtävät, mitä haetaan. Päätin kokeilla. Olen lopputulokseen todella tyytyväinen, kuin myös palveluun. Minua todella kuunneltiin! Tuo kitara, jonka tänään sain, on loistava, ulkonäöltään ja soitettavuudeltaan. Metalliinhan se on tarkoitettu, RR-malli. Toimii se kyllä muissakin tyyleissä, jos visuaaliset kohdat unohdetaan. Testasin kaikenlaista. Mietinkin tässä, että uusi soittimeni soveltuisi seuraavalle hääkeikalle hienosti mustan puvun kanssa.. Jos suomalaiselta soitinrakentajalta saa noin järkevään hintaan noin hyviä soittimia, niin suosittelen soittimen heiltä hankittavan. Ja siis, Amfisound omani valmisti. Birth, copulation, and death.
Is this your life? |
Paljonko tuollainen neckthru RR sitten suurinpiirtein maksaa. Itsekkin on tullut monta kertaa mietittyä että tuollainen pitäisi joskus hommata. Sellainen ESP SV Standardin mallinen kunnon maalauksilla, niin aijai! Kuola rupeaa valumaan... ite kyselin samanlaista keppiä, floikalla jamuilla herkuilla niin semmonen keskihinta oli 2500 : lottosella oli semmonen reilu 3500, amfisound tais olla 2600 ja noi oli semmoset noin, hinnat voivat nousta tietenkin riippuen mitä hienouksia haluaa, mutta itse pyysin noihin hintoihin siis: -originaali floikka -24 nauhaa jumbot tai jotkut mitkä tuntuu kivalta -2 humbuckeria -mahonki tai leppä "runko" - koverrettu otelauta -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |