Aihe: Arvatkaa päivän väri
1 2 3 4
Jucciz
09.09.2004 23:20:01 (muokattu 09.09.2004 23:27:14)
Vinkki 1: http://mp3.jucciz.com/ad30tc/

Vinkki 2: eräs makoisa hedelmä Lontoon kielellä
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Super-Jari
09.09.2004 23:35:49
Kiwi tai banaani.
Eihän virtuaalielämää voi korrekuloida in real life? -turbo
zepeteus
10.09.2004 00:24:41
Oikea vastaus lienee apina...anteeksi, Oranki. menitkös sellaisen hommaamaan? Ketale ;)
alphamale
10.09.2004 10:14:00

Noi on kyllä kivoja pelejä, tsekkailin tommosta 30wattista nuppia ja oli kyllä äänekäs. Maija Vilkkumaan bändistä johtuen aioin kuitenkin itse kysellä Englannin päästä Matamppeja. :)
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Ben_D
10.09.2004 10:17:05 (muokattu 10.09.2004 10:18:28)

Klippien perusteella en ikinä ostais ko. vahvistinta. No, jokainen valitsee tyyliinsä sopivan.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
madu
10.09.2004 10:21:13 (muokattu 10.09.2004 10:23:08)
Noi on kyllä kivoja pelejä, tsekkailin tommosta 30wattista nuppia ja oli kyllä äänekäs. Maija Vilkkumaan bändistä johtuen aioin kuitenkin itse kysellä Englannin päästä Matamppeja. :)

Mutta minkäväristä Matamppia? Kaikkea muutahan melkein löytyy paitsi oranssia =)
http://www.matamp.com/main.html
alphamale
10.09.2004 10:34:49

löytyy kaikkia värejä, ja käärmeennahkakuviota, sekä vahvarin paneeliin auton tupakansytytin ym...

Onhan noissa styrkkareissa niinkuin Ben_D sanoi se että ne ei välttämättä armottomaan highgain sirkkelivääntöön sovellu. Sen sijaan soivat kyllä perhanan isosti. Mun 5150 jäi jalkoihin sen orangen nupin kanssa soundin isoudesta kamppaillessa :)
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Kimmo72
10.09.2004 10:41:09
Klippien perusteella en ikinä ostais ko. vahvistinta. No, jokainen valitsee tyyliinsä sopivan.

Rumiakin vielä..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
alphamale
10.09.2004 11:04:26

Rumiakin vielä..

No niin no, apples and oranges

(oli pakko)
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Ben_D
10.09.2004 11:05:03

löytyy kaikkia värejä, ja käärmeennahkakuviota, sekä vahvarin paneeliin auton tupakansytytin ym...

Onhan noissa styrkkareissa niinkuin Ben_D sanoi se että ne ei välttämättä armottomaan highgain sirkkelivääntöön sovellu. Sen sijaan soivat kyllä perhanan isosti. Mun 5150 jäi jalkoihin sen orangen nupin kanssa soundin isoudesta kamppaillessa :)

5150 jääkin epäilemättä jalkoihin, mutta Marshallista en olisi niinkään varma.

Eikä meikäläinenkään mitään hirveetä high-gain sirkkeliä käytä ;)
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Jucciz
10.09.2004 11:42:46

Juu, ei tätä ensisijaisesti markkinoidakaan 80-luvun speed-/thrashmetallivahvistimena. Sen sijaan tästä saa paljon käyttökelpoisia soundeja. :)
Super-Jari
10.09.2004 12:30:10
Juu, ei tätä ensisijaisesti markkinoidakaan 80-luvun speed-/thrashmetallivahvistimena. Sen sijaan tästä saa paljon käyttökelpoisia soundeja. :)

Miksi et sitten laittanut niistäkin näytteitä jakoon?
Ben_D
10.09.2004 12:31:37

Mä en nyt viitsis alkaa miekkalieen sun kanssan siitä, mikä on "käyttökelponen" soundi. Oletko kokeillut ikinä Marshallia? Niistäkö ei saa käyttökelpoisia soundeja?
Jucciz
10.09.2004 12:41:29
Mä en nyt viitsis alkaa miekkalieen sun kanssan siitä, mikä on "käyttökelponen" soundi. Oletko kokeillut ikinä Marshallia? Niistäkö ei saa käyttökelpoisia soundeja?

Kyllä kai niistä vanhoista kunnon Marshalleista saisikin, pakkohan niistä on saada kun niin monet on niitä levyillä ja keikoilla käyttäneet. Itse en ole omistanut kuin tätä uutta JCM2000 DSL-sarjaa, eikä siitä kyllä irronut (ilman huomattavaa jälkikäsittelyä) muuta kuin ylidiskanttista surinaa. Samaa totesin myös bändimme entisen kitaristin DSL-nupista. Hyi olkoon.

Ja muistan kyllä, että vielä pari viikkoa sitten olit vannoutunut 5150-mies. Niin se mieli muuttuu. Sitä paitsi eivätkös ne oikeat vanhan kunnon hevimiehetkin vetäneet Orangella. Ainakin jotkut.

Pidetään mielipiteet mielipiteinä muistaen, että se oma on paras. :)
Super-Jari
10.09.2004 12:45:36
Muistelen että Iommi on ainakin vääntänyt orankilla joskus.
kulmahiomakone
10.09.2004 12:46:37

Jos pitää sirinää käyttökelpoisena saundina. Toinen anopista, kolmas tyttärestä jne.
Ben_D
10.09.2004 12:46:46

Kyllä kai niistä vanhoista kunnon Marshalleista saisikin, pakkohan niistä on saada kun niin monet on niitä levyillä ja keikoilla käyttäneet. Itse en ole omistanut kuin tätä uutta JCM2000 DSL-sarjaa, eikä siitä kyllä irronut (ilman huomattavaa jälkikäsittelyä) muuta kuin ylidiskanttista surinaa. Samaa totesin myös bändimme entisen kitaristin DSL-nupista. Hyi olkoon.

Mulla on DSL-100 ja tohon voin sanoa, että Bullshit mitä tulee ylidiskanttisuuteen. Tosin käytän itsekkin Boss RGE-10 EQ:ta ja Ibanez TS-9:ia, mutta aika harvassa ovat ne, jotka eivät jotain lisävermeitä käytä.

Ja muistan kyllä, että vielä pari viikkoa sitten olit vannoutunut 5150-mies. Niin se mieli muuttuu. Sitä paitsi eivätkös ne oikeat vanhan kunnon hevimiehetkin vetäneet Orangella. Ainakin jotkut.

Muistat väärin. Pidin kyllä kovasti 5150:sta, mutta pidän vaan loppupeleistä Marshallista enemmän kun mulla ennen oli 50w JCM-800 niin siirryin takasin Marshalliin ja DSL-100 nuppiin, joka on mielestäni helvetin loistava. Jos olisit esim. Tuska festareilla kuullut Death Angelin tai Dion kitarasoundin niin vois mielipiteet DSL:sta muuttua. Tai Scott Ianin (Anthrax) soundi.

Kukas hevimies on Orangella vetänyt? Kyllä siellä vielä tänäpäivänäkin on suurin osta nupeista Marshallia tai Mesaa.
Ossi
10.09.2004 12:53:27

Heh... mikä mättää? Ei kai se, että on omia mieltymyksiä värkkien, soundien ja musatyylien suhteen tarkoita automaattisesti että täytyy olla muita vastaan. Jossakin genressä vaikuttaa porukat olevan putkinäköisiä tiukkapipoja :o
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Ben_D
10.09.2004 13:06:11 (muokattu 10.09.2004 13:13:02)

Heh... mikä mättää? Ei kai se, että on omia mieltymyksiä värkkien, soundien ja musatyylien suhteen tarkoita automaattisesti että täytyy olla muita vastaan. Jossakin genressä vaikuttaa porukat olevan putkinäköisiä tiukkapipoja :o

Sitä saa mitä tilaa. Jos hevin/metallimusiikin soundimaailmaa ei threadin aloittajan mukaan lueta käyttökelpoisiin soundeihin niin olen kyllä samaa mieltä noista ääninäytteistä (ei soitannan vaan soundien suhteen).

EDIT: Mikä on Rectifier Tube?
McNulty
10.09.2004 13:07:50 (muokattu 10.09.2004 13:11:34)
Oranssi on ehkä maailman IHANIN väri =)
Vielä kun lespalla soittelet parit samplet niin avot!
~~~ I'm the King, I'm the Sun ~~~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)