Heip, Osaisiko kukaan arvella hintahaarukkaa vähänkäytetylle, priimakuntoiselle Takamine C-128 klassiselle kitaralle? Entä tunteeko kukaan Gibson Challenger II sähkökitaraa? Sellainenkin minulla on, pikkuisen rähjäinen ja putsausta kaipaava, mutta myydä pitäisi. Tarkoitus on ostaa karvan alle 400e hintainen jazzkitara (Ibanez), joka minun soittoihin piisaa aivan mainioisti. Haluaisin kuiten laittaa nuo yllämainitut soittimet menemään. Toi Takamine on uutena 3000mk:n soitin (eli n. 500e), ja se ehkä kannatta myydä suoraan itse, mutta mitähän tuosta Gibsonista uskaltaisi toivoa välirahana? Olisin tosi kiitollinen neuvoista, kun olen aika urpo näissä asioissa. |
Huutokauppaan vain helvetin alhaisella lähtöhinnalla. Kyllä se hintansa etsii. (Vinkki: Huuto.netissä on järkevä systeemi elikkä hintavaraus, joten voit valita lähtöhinnan lisäksi hinnan jonka alle et suostu tuotettasi myymään. Laita lähtöhinnaksi vaikka 2 euroa, ihmiset katsovat että ompa halpaa ja huutavat. Monasti jää katsomatta tuo hintavaraus jos tuote on todellakin halvassa hinnassa juuri sillä hetkellä.) |
Vie tosta takaminestä myynti-ilmoitus jonnein muusiikkioppi laitoksen ilmotustaululle niin kyllä se sieltä ostajan löytää. Ehkä 250-350 siitä voi pyytää kunnosta riippuen. "Blinding signs flap,
Flicker, flicker, flicker blam. Pow, pow.
Stairway scare Dan dare who's there?"
Pink Floyd: Astronomy Domine |