Aihe: Minihumbucker, P-90s
1
Mandariini
06.09.2004 10:26:46
Olen ostamassa uutta lespaa ja haluaisin kaulamikiksi kirkkaan, erottelevan ja vähän alapäätä korostavan mikin.
Nyt kysynkin kokeneimmilta että löytyisikö näistä mikeista vastaus kaulamikki ongelmaani. Saundi saa olla lespamainen mutta ei mikään tunkkainen mössöbasso.
Melkeen kaikki on pyllystä?
fox
06.09.2004 11:37:06

Olen ostamassa uutta lespaa ja haluaisin kaulamikiksi kirkkaan, erottelevan ja vähän alapäätä korostavan mikin.
Nyt kysynkin kokeneimmilta että löytyisikö näistä mikeista vastaus kaulamikki ongelmaani. Saundi saa olla lespamainen mutta ei mikään tunkkainen mössöbasso.

Noista kahdesta sitte se minihumppari...
mikasoi
06.09.2004 23:12:27
No voihan kettu minkä teit. Kun minä vaan sanon että p-90.
Go Billy, Go and drink some jarruneste.
fox
07.09.2004 00:24:40

No voihan kettu minkä teit. Kun minä vaan sanon että p-90.

No mutta ku asiakas haluu kirkkaan ja "kliini-soundisen".. Firebirdin humppari vois olla myös omiaan tuohon... =)
Ja jos oikeen kirkkaan ja kliinin, niin sitte täytyy ruveta etsiskelemään LP Professionalin tai Recordingin matalaimpedanssimikkejä...ja muuntajaa..
Kossu
07.09.2004 08:01:12
Joo kyllä se minustakin on niin että vaikka P 90 on loistava mikki ja siinä on enemmän yläpäätä kuin humpparissa niin mikään kliinisen tarkka hifi-mikki se ei ole - enemmän ollaan räyhä ja rälläys osastolla.
ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker
Mandariini
07.09.2004 09:13:14
Ei sen tarvitse aivan hifiluokkaa olla. Kunhan vaan ei ole tukkonen ja bassoa korostava. Saa siinä sellaista vintagesärmää olla.

Myyjä ehdotti liikkeessä Duncanin jazzia. Mitä mieltä?
PoLFus
07.09.2004 09:21:27

Ei sen tarvitse aivan hifiluokkaa olla. Kunhan vaan ei ole tukkonen ja bassoa korostava. Saa siinä sellaista vintagesärmää olla.

Myyjä ehdotti liikkeessä Duncanin jazzia. Mitä mieltä?

se vasta on läskibassoa, jos kaulaan laittaa. Ei kokemuksia tallassa.
"Mä en ota sulta ******!" - macro
Mandariini
08.09.2004 08:25:00
Onko kokemusta Duncanin Full Shred mikistä? Pitäisi olla kirkkautta ja särmää.
burning wee
10.09.2004 13:32:20

Mulla on80 vm.deluxe les paul mini humppareilla soundi on kyllä kirkkaampi kuin p-90, on myös sellaisilla varustettu. Kannataa ehdottomasti ottaa minihumppari jos ko. soundia haet.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)