Aihe: Varastettu, varastettu, varastettu..
1
Hannu H.
31.07.2004 12:58:15

Onko tuossa mitään järkeä että noita ketjuja on kolme?? Eiköhän yksi ketju ajaisi saman asian.
"May the tone be with you"
Pnctocn
08.08.2004 20:42:55
Olen ihan samaa mieltä. Käytettyä ostaessa on kohteliasta varmistaa ostoksen puhdas tausta mutta muutoin luulisin että harvempaa kiinnostaa mitä keltäkin on varastettu. Kaveriltani varastettiin muuten eilen polkupyörä. Itseltäni varastettiin seitsemän vuotta sitten kaappipiuha (kolleekat pakkasivat ajoissa). Toinen idea voisi olla varastettu.net?
Osannottoni kaikille itselle arvokasta menettäneille.
booster
08.08.2004 20:52:03 (muokattu 08.08.2004 20:53:46)
Itseltäni varastettiin seitsemän vuotta sitten kaappipiuha

Pientä reality checkiä hei: kaappipiuha maksaa 10e, multa lähti yli kahdentonnin arvosta laitteita. Eikä ollut edes hankittu pappa betalar -menetelmällä, vaan kaikki olen itse maksellut ja vuosien varrella keräillyt. Vaihdellut, myynyt ja ostellut, ajellut ympäri Suomea kamojen perässä jne.

No, pistin jo aamulla tuohon omaan ketjuuni, että saa poistaa, kun kerran on rahat tulleet, varkaat napattu ja mahdollisesti löytyvät laitteet vakuutusyhtiön omaisuutta.
Ostetaan:
-EQ-pedaali
-keinokuorma
-looppiboksi tai Line Selector
Tarjoa!
GuitarMonster
08.08.2004 20:55:50 (muokattu 08.08.2004 20:55:55)
Pientä reality checkiä hei: kaappipiuha maksaa 10e, multa lähti yli kahdentonnin arvosta laitteita. Eikä ollut edes hankittu pappa betalar -menetelmällä, vaan kaikki olen itse maksellut ja vuosien varrella keräillyt. Vaihdellut, myynyt ja ostellut, ajellut ympäri Suomea kamojen perässä jne.

No, hyvä että varkaat jäivät kiinni.
Kimmo72
08.08.2004 21:04:54
Niin ja noita varastettu ilmoituksia on vielä monessa eri paikassa.. Eiks ne olis kätevää sijoittaa kaikki johonkin omaan kadonneet/varastetut osioon.. Turhaa tilaa viemässä noissa..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
Aksu89
08.08.2004 21:05:02
Jätkillä on kaikilla marsujen nuppien tai muiden kuvat avatarissa GuitarMonsterin yläpuolella :)
Böö
Niskamies
08.08.2004 21:25:09
Kun mä näin tän ketjun, mä ajattelin että helvetti, onko Hannun jubile pöllitty jo:)
Sähköbassossa on kieliä.
tommiot
08.08.2004 21:25:42
Niin ja noita varastettu ilmoituksia on vielä monessa eri paikassa.. Eiks ne olis kätevää sijoittaa kaikki johonkin omaan kadonneet/varastetut osioon.. Turhaa tilaa viemässä noissa..

Tosta on ollut aika paljon juttua ja aina on tultu siihen tulokseen, että ne kannattaa olla tossa, että ihmiset lukee niitä.
Kimmo72
08.08.2004 21:51:26
Tosta on ollut aika paljon juttua ja aina on tultu siihen tulokseen, että ne kannattaa olla tossa, että ihmiset lukee niitä.

Joo ymmärrän mut kun niitä on vähä missä sattuu osatoilla. Emmä voi tietää jos jonkun synat esimerkis on pöllitty kun en juurikaan siellä osastolla liiku...

Tätä mä tällä vähän hain.
tommiot
08.08.2004 21:58:55
Joo ymmärrän mut kun niitä on vähä missä sattuu osatoilla. Emmä voi tietää jos jonkun synat esimerkis on pöllitty kun en juurikaan siellä osastolla liiku...

Tätä mä tällä vähän hain.

No jos et siellä liiku niin et varmaankaan oo synaa ostamassa, joten ei ne niinkään sua silloin ne ilmoitukset koske.
Mimi
08.08.2004 22:07:11
Ja meikäläisellä (ja kaipa muillakin) menee jo koko ruutu täyteen näitä kaikenlaisia pysyviä topicceja kun tulee tälle kitarakamat sivulle. Olisi ihan kiva, jos näille voisi tehdä jotakin, ahdistaa scrollailla sivu alas asti, ennen kuin muut keskusteluaiheet löytyy.
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
Kimmo72
08.08.2004 22:13:35
No jos et siellä liiku niin et varmaankaan oo synaa ostamassa, joten ei ne niinkään sua silloin ne ilmoitukset koske.

Mut kyllä kai sitä nyt muutenki seuraa mitä instrumentii on myynnissä ja miten hämärään hintaan..

Ja mistä sitä tietää mitä mä ostelen..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)