Aihe: Onko kellään kokemusta Ltd hybrid-400?
1
Leksi
29.06.2004 14:27:56
Niin oon ostamassa/tai en kyseistä kitaraa. voisko joku kertoo millanen peli toi oikein on!!

ESP-LTD
Sähkökitara
Set-neck / 24.75
Mahogany Body
Seymour Duncan JB & Duncan Designed TE-101R Pickups
Flat Mount Bridge w/String-thru-body
22 Frets ja taka mikin puolitus tone napukalla
Whiskyous moonrise GO!
McNulty
29.06.2004 14:33:29
hmm... eikös tuo ole sellainen ESP "Tele"? =)
Itse en ole kyseistä kitaraa kokeillut mutta muita ESP:tä olen ja osa on todella laadukasta tavaraa, osa ei. Itse henk.koht. ajatellen, ainoa ESP-malli josta pidän on Eclipse.
Mutta kyllähän tuolla soittelee varmasti.

Millaista musaa soitat ja oletko kuinka kauan soitellut?
T-Bone
Leksi
29.06.2004 14:38:13
Soitan kasari henkistä rokkia ja kitarassa tarvis olla mahonki body kun tykkään sen särö saundeista vaikka kliinit ei niin hyvät. Ja tossa on mielestäni hyvät osat niin kun yleisesti noissa espeissä on!
Whiskyous moonrise GO!
McNulty
29.06.2004 14:42:19
Kyllähän tuolla varmaan soittelee rokkia. onpahan ainakin hiukan persoonallisemman näköinen skeba + humbucker tallassa, puolitukset jne. Mutta kyllä noistakin tuo 3-tone sunburst on nätein =)

Niin ja mielestäni mahonki soi erittäin hienosti ja puhtaasti. Onhan se vähän sellainen raskas ja tummempi saundinen (in my humble opinion)... joten ei ehkä paras Strato/Tele puu mutta eniveis...
T-Bone
bubi
29.09.2004 14:06:56 (muokattu 29.09.2004 14:38:56)
Itseä alkoi kans kiinnostamaan.. Halvin ESP LTD, jossa aito SD-mikki.. thomannilla vain 550€. Onko kukaan vieläkään testannut???

Harmony-centralissa ei ollut yhtään arvostelua.. mikä osoittaa jo että on suht harvinainen.. tuon jos ostaisi ei ainakaan heti tulisi vastaan toista...

EDIT: näytti guitarbargains.com:ssa olevan 457€.. huhuh.... käääs..
Sunrise
29.09.2004 17:16:58
Hieman offtopic, mutta...

Eilen kävin hakemassa musamaailmasta LTD:n EC-400AT:n

kyseisessä pelissä on Seymour Duncanit JB/59...

Ihan törkeen hyvä kitara mielestäni!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)