Aihe: Hohner L59
1
avantgardism
23.06.2004 21:52:23
Olen ostamassa ensimmäistä sähkökitaraani. En tiedä kitaroista juurikaan mitään.

Suunnittelin ostavani Hohner L59 -merkkisen kitaran. Ainoa tietolähteeni tuosta ovat netistä löytyneet positiiviset arviot. Hintaa kitaralle kertyy käytettynä 395e.

Haluan kitaran jolla onnistuu tyylilajit laidasta laitaan. Itse kuuntelen progea, jazzia, rockia, metallia ynnä muuta.

Onkohan jollain tietoa tuosta kitarasta?
Mase
24.06.2004 08:48:52 (muokattu 24.06.2004 08:51:15)
Olen ostamassa ensimmäistä sähkökitaraani. En tiedä kitaroista juurikaan mitään.

Suunnittelin ostavani Hohner L59 -merkkisen kitaran. Ainoa tietolähteeni tuosta ovat netistä löytyneet positiiviset arviot. Hintaa kitaralle kertyy käytettynä 395e.

Haluan kitaran jolla onnistuu tyylilajit laidasta laitaan. Itse kuuntelen progea, jazzia, rockia, metallia ynnä muuta.

Onkohan jollain tietoa tuosta kitarasta?

Mulla oli ennemmin tuollainen ja voin sanoa, että kitara oli kyllä hintaisekseen varsin passeli ;) liimakaula, joka sopi ainakin mulla hyvin käteen, viimeistely kohtuu hyvää (vaikkakin on koreassa tehty), vire pysyi hyvin ja 11-52 kielisetillä aika rock/blues. Ulkonäkö oli tosi ok, punainen sunbursti ja "kullatut" mekaniikat... Oikeampi hinta tuollaiselle kitaralla käytettynä on varmaan jossain 250 ja 300e:n välissä, uutena maksoin tuosta muistaakseni jotain reilu 2000 vanhaa rahaa Markun musiikissa. Omani vaihdoin Nurmon Top-Soundissa akustiseen ~1,5 vuotta sitten, ethän vaan ole sieltä mun vanhaa kitaraa ostamassa(?) ;)

EDIT: Mulla on kotona digikuvia tuosta kepistä, joten jos haluat tsekata muitakin kuin mainoskuvia, niin voin meilata niitä sulle juhannuksen jälkeen ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)