Aihe: CHARVETTE - by Charvel
1
m6mm
23.05.2004 21:11:36
Onko kellään tietoo tämän merkkisistä kitaroista?
Missa hinnoissa nämä yleensä pyörivät?
Tietääkö kukaan sarjanumeroista jotain?

Kaveri osti huutokaupasta 70€ Charveten, jonka sarjanumero on: 003577

Kitara tuntuu soivan ihan hyvin ja sillä on hyvä soittaa.
Kitarassa on floikka-talla, humbukker ja yksi single coil-mikki.
IMIK #8
Volle
23.05.2004 21:20:45
Kävin testailemassa tuollaista. Kaksi singleä ja yksi humppari. Talla oli joku floyd rose -kopio, jossa ei kuitenkaan ollut lukkoja. Virittimet oli ja lukko toisessa päässä. Talla oli säädetty kelluvaksi. Virettä se ei pitänyt oikein mitenkään. Kyllä se ihan ok oli, jos kampeen ei koskenut. Tallamikki olisi saanut olla hieman tehokkaampi, kun heviä tuollaisella kai on tarkoitus soittaa.
Nam.
p130
24.05.2004 08:32:38

Onko kellään tietoo tämän merkkisistä kitaroista?
Missa hinnoissa nämä yleensä pyörivät?
Tietääkö kukaan sarjanumeroista jotain?

Vähän mallista ja kunnosta riippuen pyörii "katuhinta" 50-200 eurossa. Ensimmäiset ovat oikeasti hyviä, ilmeisestikin kasattu Charvelin "model-sarjan" ylijäämäosista. Sama body ja kaula, tallamikkinä on yleensä Jackson J-50 (vaikka kuoressa lukeekin Charvel) joka löytyy myös esimerkiksi minun Custom Shop Jacksonistani... Talla ja mikinvalitsin + potikat ovat oikeastaan ainoat osat, jotka eivät ole japsicharvelin tasoisia.

Myöhemmät sitten eivät enää ihan näin laadukkaita ole, mutta asiallisia kyllä... 003XXX sarjanumerolla voisi hyvinkin olla näitä ensimmäisiä. Kukaan ei kylläkään taida oikeasti osata noita numeroita tulkita... Tai kysäise www.jcfonline.com :sta. Minulla on ollut tuon tapaisella sarjanumerolla olevia pari ja olivat molemmat "niitä parempia".

On hinta/laatusuhde kohdallaan. Mutta nuo kalliimmat 80-luvun japsicharvelitkaan eivät maksa paljon mitään, niin niihin suhteutettuna näiden hinta on kohdallaan.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)