Aihe: A-kielen punos purkaantuu
1
Ben_D
20.05.2004 09:45:56 (muokattu 20.05.2004 09:46:22)

Mikähän mahtaa olla kun mun ESP:stä on alkanut A-kieli meneen vähän väliä ja tämä tapahtuu aina samasta paikasta eli floikan päästä tallapalan edestä.

Kieli ei sinällään katkea vaan sen punos purkeentuu jolloin kieli löystyy eli napsasen aina pätkän pois ja laitan kielen uudelleen tallapalan alle kiinni.

Eikä pitäis olla kielen laadusta kiinni kun tää on jo toinen Ernie Ball kieli, jota mä siihen kokeilen. Voisko siellä olla jossain joku terävä kohta, joka "viiltää" kielen?
D-Kay
20.05.2004 09:46:54

Voisko siellä olla jossain joku terävä kohta, joka "viiltää" kielen?

Hyvin todennäköistä.
OSTETAAN: Tremolo ja Delay
Ben_D
20.05.2004 09:53:16 (muokattu 20.05.2004 09:53:29)

Hyvin todennäköistä.

Itseasiassa haulla löysin ihan hyvin tekstiä aiheesta. Kitara oli just täällä Helsingissä kitarateknikolla säädettävänä jonka jälkeen se alkoi katkoon A-kieltä. Mä vien sen takasin sinne niin saa hoitaa duuninsa loppuun.
Jormaz
20.05.2004 10:44:04
Tallapalan edestä? Onko se purkautuva kohta missään kosketuksessa mihinkään mikä sitä voisi kuluttaa? Kuulostaa omituiselta. Tarviitko muuten verkonpainoa? Multa irtois M-302:n talla ;) Käy vähän vituttaa toi rimpula, taidan vaihtaa Schalleriin kun joskus raaskin.

Pitää tähän väliin hehkuttaa että Charvel Mod 2:n talla (JT-6) pitää nyt hyvin vireen kun vaihdoin kielet - tallapalojen ruuvit oli auki! Joka ikinen! Ei ollut edellinen omistaja vissiin oikein perillä tästä. Vedin kuusiokoloruuvit tiukalle ja nyt pysyy vire, tökkäsin Ibanezin kammenkin siihen kiinni. Nyt pitäis vielä saada siihen tiger stripe-maalaukset :)
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Ben_D
20.05.2004 10:48:36

Tallapalan edestä? Onko se purkautuva kohta missään kosketuksessa mihinkään mikä sitä voisi kuluttaa? Kuulostaa omituiselta. Tarviitko muuten verkonpainoa? Multa irtois M-302:n talla ;) Käy vähän vituttaa toi rimpula, taidan vaihtaa Schalleriin kun joskus raaskin.

Mä vaihdan tohon kanssa Schallerin heti kun toi ESP:n oma floikka sanoo sopimuksen irti. Mitähän ne maksaa? 200€?
Jormaz
20.05.2004 11:03:18 (muokattu 20.05.2004 11:05:03)
Mä vaihdan tohon kanssa Schallerin heti kun toi ESP:n oma floikka sanoo sopimuksen irti. Mitähän ne maksaa? 200€?

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-154437.html

Mulla suurin ongelma on että kokonaisvire heilahtelee liikaa kammetessa. On kyllä niin pehmosen näköistä ja ohutta metallia verrattuna noihin mun Charvel 650 ja Model 2-talloihin.

LIS: En oo varma meneekö se heittämällä vanhan tallan tilalle, ESP:n foorumilta kyllä sellaisen käsityksen sain että menis. Tokihan ankkuritapit pitää vaihtaa myös.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Ben_D
20.05.2004 19:09:32

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-154437.html

LIS: En oo varma meneekö se heittämällä vanhan tallan tilalle, ESP:n foorumilta kyllä sellaisen käsityksen sain että menis. Tokihan ankkuritapit pitää vaihtaa myös.

Juu nyt täytyis selvittää tarkkamalli, mikä menee tohon mun ESP:hen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)