Aihe: Putkikomboa?
1
HeavyMan
15.05.2004 14:34:25

Eli katoin thomannilta näitä putkikomboja:
PEAVEY
TRIPLE XXX SUPER 40 COMBO
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-166520.html
Ja
Engl
Thunder 50 E320
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160991.html

Kumpaa suosittelisitte raskaamman musiikin ja rockin soittoon?
Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen? Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa (Zakk Wylde)
LaXu
15.05.2004 14:47:40
Ehdottomasti ENGL. Jos tuo XXX combo on soundiltaan samaa luokkaa kuin nuppiversio, niin siihen ei mielestäni kannata koskea pitkällä tikullakaan. Laitteessa oli meinaan mielestäni tasan kaksi soundia: puhdas ja überhighgain-särö. Crunch-kanavasta sai kääntää gainin vaikka nolliin ja silti oli aivan liikaa säröä kehissä.

ENGL Screamer on n. 150€ Thunderia kalliimpi, joten kannattaa sitäkin harkita.
HeavyMan
15.05.2004 15:08:54

Ehdottomasti ENGL. Jos tuo XXX combo on soundiltaan samaa luokkaa kuin nuppiversio, niin siihen ei mielestäni kannata koskea pitkällä tikullakaan. Laitteessa oli meinaan mielestäni tasan kaksi soundia: puhdas ja überhighgain-särö. Crunch-kanavasta sai kääntää gainin vaikka nolliin ja silti oli aivan liikaa säröä kehissä.

ENGL Screamer on n. 150€ Thunderia kalliimpi, joten kannattaa sitäkin harkita.

Joo olen kuullut samaa tuosta nupista kiinnostaa vaan kuulla että onko kombo samanlainen.

Voitte pistää muitakin ehdotuksia putkikomboista hinta saisi olla korkeintaan 900e
Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen? Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa (Zakk Wylde)
Niskamies
15.05.2004 16:43:46
Mitäs eroa Thunderilla ja Screamerilla on?

Ja suosittelisin Ashdownin Fallen Angelia, saapi Suomesta 1*12" 40 wattista komboa muistaakseni 895 euroon, ja tinkivaraa on.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Dr. Muff
15.05.2004 19:18:55
Mitäs eroa Thunderilla ja Screamerilla on?

Screamerissa on kaksi kanavaa joissa kummassakin on hi/lo-gain modet, Thunderista nämä moodit puuttuvat. Screamerissa on kaiku ja ylimääräinen master vola jota voi ohjata kanavanvaihtajasta, kovaa-kovempaa. Thunderissa on ilmeisesti joko kaiku tai 'sooloboosti'.
Who's that wanker?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)