Olli S. 10.04.2004 19:55:00 | |
---|
Onko muille sattunut vastaavaa? Ostin alle vuosi sitten LTD EX-351 ja nyt on muutama nauha kulunut niin kuopalle, että särisee, vaikka kaularauta ja kielet on säädetty oikein muille nauhoille. Soittoa on ollut joka päivä vähintään 2-3 tuntia, mutta 6-8 tuntia päivässä ei ole harvinaisuus. En ymmärrä tuollaista kulumista noin nuorelta soittimelta. Taitaapi olla vaan juuri tuossa kohtaa tehty se edullisuus. Uusia musiikkinäytteitä! |
tommiot 10.04.2004 20:06:44 (muokattu 10.04.2004 20:07:25) | |
---|
Hmm, mä ostin tän mun ex351 käytettynä jokin aika sitten... taitaa olla joku 2001 koreassa valmistettu, enkä ole huomannut kyseistä ongelmaa. Saman verran on tullut soiteltua, mutta edellisestä omistajasta ei oo tietoa... |
JM 10.04.2004 20:15:35 | |
---|
Soittoa on ollut joka päivä vähintään 2-3 tuntia, mutta 6-8 tuntia päivässä ei ole harvinaisuus. No minun mielestä noilla soittomäärillä nauhojen kuluminen on aika luonnollista. Varsinkin kun kyseessä ei ole mikään professional-malli. Suosittelen nauhojen hiomista, tai pelkkä kielten säätäminen voi auttaa myös. Todelliset gurut neuvokoot enemmän. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
Olli S. 10.04.2004 20:26:33 | |
---|
No minun mielestä noilla soittomäärillä nauhojen kuluminen on aika luonnollista. Varsinkin kun kyseessä ei ole mikään professional-malli. Suosittelen nauhojen hiomista, tai pelkkä kielten säätäminen voi auttaa myös. Todelliset gurut neuvokoot enemmän. Ei nyt kuitenkaan vuodessa varmaan. Ratkaisu ongelmaan oli jo tiedossa. Nauhat menee hiontaan ensi viikolla. Halusin vain saada tietoja, että onko vastaavaa sattunut muilla. Uusia musiikkinäytteitä! |
päänahka 10.04.2004 21:00:50 | |
---|
Onhan tuo nyt kumma jos alle vuodessa kuluu nauhat, ihan sama kuinka ahkerasti soittaa. Olisikohan kannattavaa miettiä nauhojen vaihtoa? Soolot on perseestä. |
Olli S. 10.04.2004 21:12:57 | |
---|
Onhan tuo nyt kumma jos alle vuodessa kuluu nauhat, ihan sama kuinka ahkerasti soittaa. Olisikohan kannattavaa miettiä nauhojen vaihtoa? Mietin samaa, mutta katsotaan jos toi hiominen auttaisi vähäksi aikaa. Kuitenkin nauhat, ja varsinkin niiden vaihdattaminen, maksaa rahaa ja jos hiomisella pääsis jonkun aikaa eteenpäin. Sitä kyllä jäin ihmettelemään, kun soittomääräni ovat varsin keskivertoa ja luulisi korealaistenkin kitaroiden kestävän normaalia kulutusta. Uusia musiikkinäytteitä! |